Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

Perakende satış hacminde artış

13.07.2023 - 21:24, Güncelleme: 13.07.2023 - 21:24 5501+ kez okundu.
 

Perakende satış hacminde artış

Sabit fiyatlarla perakende satış hacmi, martta geçen yılın aynı ayına göre yüzde 2,5 artış kaydetti.
Sabit fiyatlarla perakende satış hacmi martta 2021’in aynı ayına göre yüzde 2,5 arttı. Martta gıda, içecek ve tütün satışları yüzde 6,4, gıda dışı satışlar yüzde 5,7 artarken otomotiv yakıtı satışları yüzde 12,4 düştü. Cari fiyatlarla perakende ciro martta geçen yılın aynı ayına göre yüzde 90,5 artış kaydetti. Sabit fiyatlarla perakende satış hacmi, martta geçen yılın aynı ayına göre yüzde 2,5 artış kaydetti.   Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), mart ayına ilişkin perakende satış endekslerini açıkladı.   Buna göre, sabit fiyatlarla perakende satış hacmi martta bir önceki aya göre yüzde 0,3 yükseldi. Bu dönemde gıda, içecek ve tütün satışları yüzde 4,3, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) yüzde 0,1 artarken, otomotiv yakıtı satışları yüzde 5,1 düştü.   Sabit fiyatlarla perakende satış hacmi martta geçen yılın aynı ayına göre yüzde 2,5 arttı. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları yüzde 6,4, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) yüzde 5,7 artarken otomotiv yakıtı satışları yüzde 12,4 geriledi.   CARİ FİYATKARLA PERAKENDE CİRO   Cari fiyatlarla perakende ciro martta geçen yılın aynı ayına göre yüzde 90,5 artış kaydetti. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları yüzde 80,8, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) yüzde 79,2, otomotiv yakıtı satışları yüzde 150,5 yükseldi.   Perakende ciro martta bir önceki aya göre yüzde 7,6 artış kaydetti. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları yüzde 10,2, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) yüzde 4,8, otomotiv yakıtı satışları yüzde 11,4 artış kaydetti.
Sabit fiyatlarla perakende satış hacmi, martta geçen yılın aynı ayına göre yüzde 2,5 artış kaydetti.

Sabit fiyatlarla perakende satış hacmi martta 2021’in aynı ayına göre yüzde 2,5 arttı. Martta gıda, içecek ve tütün satışları yüzde 6,4, gıda dışı satışlar yüzde 5,7 artarken otomotiv yakıtı satışları yüzde 12,4 düştü. Cari fiyatlarla perakende ciro martta geçen yılın aynı ayına göre yüzde 90,5 artış kaydetti.



Sabit fiyatlarla perakende satış hacmi, martta geçen yılın aynı ayına göre yüzde 2,5 artış kaydetti.
 
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), mart ayına ilişkin perakende satış endekslerini açıkladı.
 
Buna göre, sabit fiyatlarla perakende satış hacmi martta bir önceki aya göre yüzde 0,3 yükseldi. Bu dönemde gıda, içecek ve tütün satışları yüzde 4,3, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) yüzde 0,1 artarken, otomotiv yakıtı satışları yüzde 5,1 düştü.
 
Sabit fiyatlarla perakende satış hacmi martta geçen yılın aynı ayına göre yüzde 2,5 arttı. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları yüzde 6,4, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) yüzde 5,7 artarken otomotiv yakıtı satışları yüzde 12,4 geriledi.
 
CARİ FİYATKARLA PERAKENDE CİRO
 
Cari fiyatlarla perakende ciro martta geçen yılın aynı ayına göre yüzde 90,5 artış kaydetti. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları yüzde 80,8, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) yüzde 79,2, otomotiv yakıtı satışları yüzde 150,5 yükseldi.
 
Perakende ciro martta bir önceki aya göre yüzde 7,6 artış kaydetti. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları yüzde 10,2, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) yüzde 4,8, otomotiv yakıtı satışları yüzde 11,4 artış kaydetti.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.