Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

Otomotiv endüstrisinin temsilcileri Automechanika Istanbul’da buluşuyor

14.07.2023 - 00:28, Güncelleme: 14.07.2023 - 00:28 7003+ kez okundu.
 

Otomotiv endüstrisinin temsilcileri Automechanika Istanbul’da buluşuyor

Automechanika Istanbul, 27 farklı ülkeden 825 firmanın katılımı ile İstanbul TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde başladı.
Automechanika Istanbul Fuarı, 2-5 Haziran tarihlerinde 27 farklı ülkeden 825 firma ile ziyaretçiler için buluşma noktası olacak. Katılımcılar en yeni ürün ve hizmetlerini tanıtırken, teknolojik gelişmeleri ve trendleri de fuarda görmek mümkün olacak . Otomotiv endüstrisi ve otomotiv satış sonrası endüstrisi için çeşitli fırsatları bünyesinde barındıran Automechanika Istanbul’da çeşitli etkinlikler, yarışmalar ve atölyeler yer alıyor.  Automechanika Istanbul, 27 farklı ülkeden 825 firmanın katılımı ile İstanbul TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde başladı. Otomotiv satış sonrası endüstrisinde dünyanın lider ticaret fuarı markası Automechanika'nın sadece Türkiye’de değil, Doğu Avrupa, Balkanlar, Orta Doğu ve Kuzey Afrika’yı da kapsayan bölgedeki en büyük uluslararası ticaret fuarı olan ve Messe Frankfurt Istanbul ve Hannover Fairs Turkey iş birliği ile İstanbul TÜYAP Fuar Merkezi’nde yapılan fuarı törenle açıldı. Uludağ Otomotiv Endüstrisi İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Baran Çelik, törende yaptığı konuşmada, fuarın oldukça yoğun bir katılımla başladığını ve salgın sonrası normale dönüldüğünün fuar alanlarında daha çok farkına varıldığını söyledi. İHRACAT HEDEFİNİ 33 MİLYAR DOLAR Türkiye’de ihracatın lokomotifi durumundaki otomotiv sektörünün ihracatını artırmayı amaçladıklarını belirten Çelik, şunları dile getirdi: "2021 yılında otomotiv endüstrisi ihracatı 29,3 milyar dolardı. Bu yıl küresel çapta yaşanan ve ticareti olumsuz etkileyen tüm olumsuzluklara rağmen sektörümüzün ihracat hedefini 33 milyar dolar seviyesinde konumlandırdık. Bu fuarda sektör temsilcilerinin bir araya gelerek yaptıkları bilgi paylaşımı ve kurulan bağlantıların ihracatımız için çok değerli olduğunu düşünüyorum. Bu nedenle burada bulunmaktan duyduğum mutluluğu belirterek emeği geçenlere tekrar teşekkür ediyorum. Yapılacak görüşmelerle sürdürülebilir bağlantıların kurulmasını umuyor, herkese keyifli bir fuar deneyimi diliyorum." "TÜRKİYE ÇOK CİDDİ BİR İMALATÇI PAZARI" Renault Group Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Hakan Doğu da Renault'nun 52 yıldır faaliyette bulunduğu Türkiye'deki en önemli oyunculardan biri olduğunu ifade etti. Renault'nun yenileme pazarında da en büyük oyunculardan biri olduğuna işaret eden Hakan Doğu, "Direkt ve endirekt olaraktan hem Türkiye'deki sanayiye hem de yurt dışından burada çalışmaya gelen şirketlere bir iş imkanı sunuyoruz. Bunun dışında aynı zamanda Türkiye bizim için çok ciddi bir imalatçı pazarı." diye konuştu. Automechanika Fuarı’nın kendileri için her zaman için önemli olduğunun altını çizen Doğu, “Ve artık sık sık da katılmaya karar verdik. Özellikle bugün çok önemli. Bizim Motrio markamız 20 yıllık bir marka. 10 Haziran'da Paris'te yeni bir basın konferansında bu konudaki stratejimizi de açıklayacağız. Önümüzdeki yıllarda Renault Grubu, bir araç üreticisi olaraktan sizlerle kol kola, hem iş birliği hem de gerektiği şekilde rekabet içerisinde olacak ve çok markalı olarak yenileme pazarında yerini alacaktır." bilgisini paylaştı. Renault Grubu'nun elektrikli dönüşümüne büyük önem verdiğini de değinen Doğu, dünyada değişik fazlar görüldüğünü, dünyada otomobillerin bir kısmı elektriklenirken, öbür kısmının hala şu andaki klasik içten yanmalı motorlarla devam edeceğini dile getirdi. Otomotiv satış sonrası tedarik ve servis pazarının da önümüzdeki yıllarda azalmanın aksine, daha da artacağını dile getiren Doğu, şöyle dedi: "Çünkü dünyada hem nüfus artıyor hem de otomobile ihtiyaç devam edecek. O yüzden bana gelen çok popüler bir soru var. 'Ne olacak satış sonrasının geleceği?' Ben kötümser değilim. Biz Renault Grubu olarak bu konuyu stratejik bir aks olarak belirledik ve bu konuda büyümeye karar verdik. Hem de özellikle bu alanın önümüzdeki yıllarda yeşil mutabakata çok büyük katkı sağlayacağını düşünüyoruz." "TÜRKİYE GÜVENİLİR İŞ ORTAĞI" Hannover Fairs Turkey Genel Müdürü Annika Klar ise salgının iş dünyasındaki modelleri de değiştirdiğini ve otomotiv endüstrisinde de birçok değişiklik yaşandığını aktardı. İş modelinin değişiyor olmasının avantaja da dönüştüğünü belirten Klar, sözlerini "Bu değişim sayesinde Türkiye şu fırsatı yakaladı. Pandemi döneminin içindeyken de güvenilir bir iş ortağı olarak Türkiye, dünya çapındaki ekonomiye katkıda bulundu. Üretim, sevkiyat ve tedarik zincirinin güvence altına alınması konusunda birçok önemli roller üstlendi. Automechanika İstanbul'da sizlerin de gördüğü üzere çok güzel bir iş platformu sunuyoruz." şeklinde sürdürdü. Türk otomotiv endüstrisinin ülke ekonomisinde önemli bir rolü olduğuna dikkati çeken Klar, "Automechanika Istanbul ekibi adına gurur duyduğumuzu da söylemek istiyorum. Bu kadar güzel bir şekilde başarılı ortaklarla, partnerlerle çalışmak bizim için de memnuniyet verici." dedi. " AUTOMECHANİKA ISTANBUL, GÜZEL BİR BULUŞMA NOKTASI OLDU" Messe Frankfurt Marka Müdürü Michael Johannes de Automechanika fuarlarının sadece İstanbul'da gerçekleştirilmediğini dünyanın farklı 13 şehrinde de düzenlendiğini vurguladı. Auromechanika Fuarını İstanbul'da düzenleyerek çok güçlü bir başlangıç yaptıklarını belirten Johannes, şunları ifade etti: "Hepiniz otomotiv sektöründeki ve dünyadaki mevcut durumu yakından biliyorsunuz. Bunlar yaşandı ve zorluklar yaşanmaya devam ediyor. Tedarik zincirine bir yansıması olmasıyla zorlu durumları ilk olarak biz yaşadık. Ancak burada da fırsatlar olduğunu düşünüyorum. Otomotiv endüstrisi ve otomotiv satış sonrası endüstrisi için de birçok fırsat var. İşte bu yüzden bugün burada olmanızdan dolayı mutluluk duyuyorum. Çünkü bu zorlu zamanların Automechanika İstanbul gibi fuarlar için bir platform olacağına inanıyorum." Johannes, Türkiye'nin stratejik konumuna dikkati çekerek, "Hem Avrupa ve Asya arasında hem de Asya ve Afrika arasında bir köprü vazifesi gören Türkiye'nin mevcut konumu sayesinde, Automechanika Istanbul, gerçekten kilit bölgeler için, Doğu Avrupa, Orta Doğu, Orta Asya ve bir yandan da Karadeniz Bölgesi için çok güzel bir buluşma noktası oldu." değerlendirmesinde bulundu. "KATILIM SALGIN ÖNCESİNDEN DE İYİ" Messe Frankfurt Istanbul Yönetici Ortak Tayfun Yardım ise 21 sene önce iki Alman fuar organizasyon firmasının dünyadaki ilk ve tek örneği olarak iş birliği altında İstanbul Fuarı'nı yapmaya başladığını anımsattı ve "Maalesef hala salgının etkileri Asya'da sürüyor, dolayısıyla Çinli katılımcılarımızı şu an ağırlayamıyoruz. Çinli katılımcılarımızı kenara bırakırsak onlar haricindeki katılım şu anda salgın öncesi dönemden bile iyi seviyede. Çok ciddi yabancı ağırlıklı ziyaretçi alan bir fuar. 140'ın üzerinde ülkeden bu fuara katılımcı bekliyoruz." dedi. 27 ÜLKE KATILIM GÖSTERİYOR Automechanika Istanbul Fuarı, katılımcıların en yeni ürün ve hizmetlerine ek olarak otomotiv endüstrisi profesyonelleri için teknolojik gelişmeler ve trendlerin karşılıklı olarak paylaşıldığı bir ticaret platformu. 27 katılımcı ülkenin yer aldığı fuarda, parça sistemleri, bakım-onarım, aksesuarlar-tuning, madeni yağ, akü, e-mobility ve araç yıkama-bakım merkezi başta olmak üzere birçok yenilikçi ürünün sergilenmesinin yanı sıra otomotiv endüstrisinin tüm alt başlıklarını kapsayan geniş ürün yelpazesiyle beraber e-mobilite teknolojileri hakkında sunum ve söyleşilerin yer aldığı Automechanika Academy’de de çeşitli etkinlikler, yarışmalar ve atölyeler yer alıyor. Tüm dünyadan profesyonellerin yeniden yüz yüze iş görüşmeleri yapacağı Automechanika Istanbul 2022, aynı zamanda mobilite ve lojistik teknolojilerinin de geleceğine odaklanıyor. Automechanika Istanbul 2022, tüm otomotiv endüstrisi profesyonellerine bir ticaret fuarından çok daha fazlasını vadediyor Fuar alanında bulunan herkesin katılım gösterebileceği etkinlikler, atölyeler, Otomotiv sektöründe kadın istihdamının konuşulacağı ‘Womentalk’, ‘TOBFED Ustalar Yarışıyor’ yarışmaları, geleceğin e-mobilite teknolojilerinin işleneceği Automechanika Academy özel programı, sunumları, söyleşileri ve çok daha fazlasıyla 4 gün boyunca devam edecek. Ticaret Bakanlığı ve Otomotiv İhracatçı Birlikleri, fuarda 12 farklı ülkeden satın alma heyetlerini ilgili firmalar ile bir araya getirecek. Farklı ülkelerden otomotiv endüstrisi profesyonellerini bir araya getiren Automechanika İstanbul 2022, 2-5 Haziran'da ziyaretçilerini kabul edecek.
Automechanika Istanbul, 27 farklı ülkeden 825 firmanın katılımı ile İstanbul TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde başladı.

Automechanika Istanbul Fuarı, 2-5 Haziran tarihlerinde 27 farklı ülkeden 825 firma ile ziyaretçiler için buluşma noktası olacak. Katılımcılar en yeni ürün ve hizmetlerini tanıtırken, teknolojik gelişmeleri ve trendleri de fuarda görmek mümkün olacak . Otomotiv endüstrisi ve otomotiv satış sonrası endüstrisi için çeşitli fırsatları bünyesinde barındıran Automechanika Istanbul’da çeşitli etkinlikler, yarışmalar ve atölyeler yer alıyor.



 Automechanika Istanbul, 27 farklı ülkeden 825 firmanın katılımı ile İstanbul TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde başladı.

Otomotiv satış sonrası endüstrisinde dünyanın lider ticaret fuarı markası Automechanika'nın sadece Türkiye’de değil, Doğu Avrupa, Balkanlar, Orta Doğu ve Kuzey Afrika’yı da kapsayan bölgedeki en büyük uluslararası ticaret fuarı olan ve Messe Frankfurt Istanbul ve Hannover Fairs Turkey iş birliği ile İstanbul TÜYAP Fuar Merkezi’nde yapılan fuarı törenle açıldı.

Uludağ Otomotiv Endüstrisi İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Baran Çelik, törende yaptığı konuşmada, fuarın oldukça yoğun bir katılımla başladığını ve salgın sonrası normale dönüldüğünün fuar alanlarında daha çok farkına varıldığını söyledi.

İHRACAT HEDEFİNİ 33 MİLYAR DOLAR

Türkiye’de ihracatın lokomotifi durumundaki otomotiv sektörünün ihracatını artırmayı amaçladıklarını belirten Çelik, şunları dile getirdi:

"2021 yılında otomotiv endüstrisi ihracatı 29,3 milyar dolardı. Bu yıl küresel çapta yaşanan ve ticareti olumsuz etkileyen tüm olumsuzluklara rağmen sektörümüzün ihracat hedefini 33 milyar dolar seviyesinde konumlandırdık. Bu fuarda sektör temsilcilerinin bir araya gelerek yaptıkları bilgi paylaşımı ve kurulan bağlantıların ihracatımız için çok değerli olduğunu düşünüyorum. Bu nedenle burada bulunmaktan duyduğum mutluluğu belirterek emeği geçenlere tekrar teşekkür ediyorum. Yapılacak görüşmelerle sürdürülebilir bağlantıların kurulmasını umuyor, herkese keyifli bir fuar deneyimi diliyorum."

"TÜRKİYE ÇOK CİDDİ BİR İMALATÇI PAZARI"

Renault Group Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Hakan Doğu da Renault'nun 52 yıldır faaliyette bulunduğu Türkiye'deki en önemli oyunculardan biri olduğunu ifade etti.

Renault'nun yenileme pazarında da en büyük oyunculardan biri olduğuna işaret eden Hakan Doğu, "Direkt ve endirekt olaraktan hem Türkiye'deki sanayiye hem de yurt dışından burada çalışmaya gelen şirketlere bir iş imkanı sunuyoruz. Bunun dışında aynı zamanda Türkiye bizim için çok ciddi bir imalatçı pazarı." diye konuştu.

Automechanika Fuarı’nın kendileri için her zaman için önemli olduğunun altını çizen Doğu, “Ve artık sık sık da katılmaya karar verdik. Özellikle bugün çok önemli. Bizim Motrio markamız 20 yıllık bir marka. 10 Haziran'da Paris'te yeni bir basın konferansında bu konudaki stratejimizi de açıklayacağız. Önümüzdeki yıllarda Renault Grubu, bir araç üreticisi olaraktan sizlerle kol kola, hem iş birliği hem de gerektiği şekilde rekabet içerisinde olacak ve çok markalı olarak yenileme pazarında yerini alacaktır." bilgisini paylaştı.

Renault Grubu'nun elektrikli dönüşümüne büyük önem verdiğini de değinen Doğu, dünyada değişik fazlar görüldüğünü, dünyada otomobillerin bir kısmı elektriklenirken, öbür kısmının hala şu andaki klasik içten yanmalı motorlarla devam edeceğini dile getirdi.

Otomotiv satış sonrası tedarik ve servis pazarının da önümüzdeki yıllarda azalmanın aksine, daha da artacağını dile getiren Doğu, şöyle dedi:

"Çünkü dünyada hem nüfus artıyor hem de otomobile ihtiyaç devam edecek. O yüzden bana gelen çok popüler bir soru var. 'Ne olacak satış sonrasının geleceği?' Ben kötümser değilim. Biz Renault Grubu olarak bu konuyu stratejik bir aks olarak belirledik ve bu konuda büyümeye karar verdik. Hem de özellikle bu alanın önümüzdeki yıllarda yeşil mutabakata çok büyük katkı sağlayacağını düşünüyoruz."

"TÜRKİYE GÜVENİLİR İŞ ORTAĞI"

Hannover Fairs Turkey Genel Müdürü Annika Klar ise salgının iş dünyasındaki modelleri de değiştirdiğini ve otomotiv endüstrisinde de birçok değişiklik yaşandığını aktardı.

İş modelinin değişiyor olmasının avantaja da dönüştüğünü belirten Klar, sözlerini "Bu değişim sayesinde Türkiye şu fırsatı yakaladı. Pandemi döneminin içindeyken de güvenilir bir iş ortağı olarak Türkiye, dünya çapındaki ekonomiye katkıda bulundu. Üretim, sevkiyat ve tedarik zincirinin güvence altına alınması konusunda birçok önemli roller üstlendi. Automechanika İstanbul'da sizlerin de gördüğü üzere çok güzel bir iş platformu sunuyoruz." şeklinde sürdürdü.

Türk otomotiv endüstrisinin ülke ekonomisinde önemli bir rolü olduğuna dikkati çeken Klar, "Automechanika Istanbul ekibi adına gurur duyduğumuzu da söylemek istiyorum. Bu kadar güzel bir şekilde başarılı ortaklarla, partnerlerle çalışmak bizim için de memnuniyet verici." dedi.

" AUTOMECHANİKA ISTANBUL, GÜZEL BİR BULUŞMA NOKTASI OLDU"

Messe Frankfurt Marka Müdürü Michael Johannes de Automechanika fuarlarının sadece İstanbul'da gerçekleştirilmediğini dünyanın farklı 13 şehrinde de düzenlendiğini vurguladı.

Auromechanika Fuarını İstanbul'da düzenleyerek çok güçlü bir başlangıç yaptıklarını belirten Johannes, şunları ifade etti:

"Hepiniz otomotiv sektöründeki ve dünyadaki mevcut durumu yakından biliyorsunuz. Bunlar yaşandı ve zorluklar yaşanmaya devam ediyor. Tedarik zincirine bir yansıması olmasıyla zorlu durumları ilk olarak biz yaşadık. Ancak burada da fırsatlar olduğunu düşünüyorum. Otomotiv endüstrisi ve otomotiv satış sonrası endüstrisi için de birçok fırsat var. İşte bu yüzden bugün burada olmanızdan dolayı mutluluk duyuyorum. Çünkü bu zorlu zamanların Automechanika İstanbul gibi fuarlar için bir platform olacağına inanıyorum."

Johannes, Türkiye'nin stratejik konumuna dikkati çekerek, "Hem Avrupa ve Asya arasında hem de Asya ve Afrika arasında bir köprü vazifesi gören Türkiye'nin mevcut konumu sayesinde, Automechanika Istanbul, gerçekten kilit bölgeler için, Doğu Avrupa, Orta Doğu, Orta Asya ve bir yandan da Karadeniz Bölgesi için çok güzel bir buluşma noktası oldu." değerlendirmesinde bulundu.

"KATILIM SALGIN ÖNCESİNDEN DE İYİ"

Messe Frankfurt Istanbul Yönetici Ortak Tayfun Yardım ise 21 sene önce iki Alman fuar organizasyon firmasının dünyadaki ilk ve tek örneği olarak iş birliği altında İstanbul Fuarı'nı yapmaya başladığını anımsattı ve "Maalesef hala salgının etkileri Asya'da sürüyor, dolayısıyla Çinli katılımcılarımızı şu an ağırlayamıyoruz. Çinli katılımcılarımızı kenara bırakırsak onlar haricindeki katılım şu anda salgın öncesi dönemden bile iyi seviyede. Çok ciddi yabancı ağırlıklı ziyaretçi alan bir fuar. 140'ın üzerinde ülkeden bu fuara katılımcı bekliyoruz." dedi.

27 ÜLKE KATILIM GÖSTERİYOR

Automechanika Istanbul Fuarı, katılımcıların en yeni ürün ve hizmetlerine ek olarak otomotiv endüstrisi profesyonelleri için teknolojik gelişmeler ve trendlerin karşılıklı olarak paylaşıldığı bir ticaret platformu.

27 katılımcı ülkenin yer aldığı fuarda, parça sistemleri, bakım-onarım, aksesuarlar-tuning, madeni yağ, akü, e-mobility ve araç yıkama-bakım merkezi başta olmak üzere birçok yenilikçi ürünün sergilenmesinin yanı sıra otomotiv endüstrisinin tüm alt başlıklarını kapsayan geniş ürün yelpazesiyle beraber e-mobilite teknolojileri hakkında sunum ve söyleşilerin yer aldığı Automechanika Academy’de de çeşitli etkinlikler, yarışmalar ve atölyeler yer alıyor.

Tüm dünyadan profesyonellerin yeniden yüz yüze iş görüşmeleri yapacağı Automechanika Istanbul 2022, aynı zamanda mobilite ve lojistik teknolojilerinin de geleceğine odaklanıyor.

Automechanika Istanbul 2022, tüm otomotiv endüstrisi profesyonellerine bir ticaret fuarından çok daha fazlasını vadediyor

Fuar alanında bulunan herkesin katılım gösterebileceği etkinlikler, atölyeler, Otomotiv sektöründe kadın istihdamının konuşulacağı ‘Womentalk’, ‘TOBFED Ustalar Yarışıyor’ yarışmaları, geleceğin e-mobilite teknolojilerinin işleneceği Automechanika Academy özel programı, sunumları, söyleşileri ve çok daha fazlasıyla 4 gün boyunca devam edecek.

Ticaret Bakanlığı ve Otomotiv İhracatçı Birlikleri, fuarda 12 farklı ülkeden satın alma heyetlerini ilgili firmalar ile bir araya getirecek.

Farklı ülkelerden otomotiv endüstrisi profesyonellerini bir araya getiren Automechanika İstanbul 2022, 2-5 Haziran'da ziyaretçilerini kabul edecek.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.