Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

Uçanlar Mutfağımıza da yönetimimize de kadın eli değiyor

Ticaret 10.07.2023 - 13:38, Güncelleme: 10.07.2023 - 13:38 8613+ kez okundu.
 

Uçanlar Mutfağımıza da yönetimimize de kadın eli değiyor

McDonald’s Türkiye Genel Müdürü Oğuz Uçanlar, kadın istihdamı alanındaki çalışmalarını anlattı. McDonald's bünyesinde yüzde 60 kadın yönetici bulunduğunu, toplam çalışan sayısının ise yüzde 33'ünün kadın olduğunu belirten Uçanlar, “Mutfağımıza da yönetimimize de kadın eli değiyor. kadın çalışanlarımızın her alanda yarattıkları katma değerin farkındayız” dedi
McDonald’s Türkiye Genel Müdürü Oğuz Uçanlar, kadın istihdamı alanındaki çalışmalarını anlattı. McDonald's bünyesinde yüzde 60 kadın yönetici bulunduğunu, toplam çalışan sayısının ise yüzde 33'ünün kadın olduğunu belirten Uçanlar, “Mutfağımıza da yönetimimize de kadın eli değiyor. kadın çalışanlarımızın her alanda yarattıkları katma değerin farkındayız” dedi Dünyanın en büyük hızlı servis restoran zinciri McDonald’s, 34 bini aşkın restoran ve 1,6 milyonun üzerinde çalışanıyla günde ortalama 100 milyon kişiye hizmet veriyor. Türkiye’de ilk restoranını 1986 yılında açan, 2005 yılından bu yana Anadolu Grubu çatısı altında yüzde 100 Türk sermayesi ile yönetilen McDonald’s Türkiye, her zaman sektörün vizyonunu genişleten ve standartlarını yükselten itici bir güç niteliği taşıyor.   “MCDONALD’S’I KADINLARIN YÖNETTİĞİ BİR KONUMA TAŞIYACAĞIZ”   Çalışma hayatında eşitliği destekleyen ve kadın konusunun gündemde kalması için çalışmalar da yürüten McDonald’s Türkiye’nin sürdürülebilir hedefleri arasında kadın istihdamı öncelikli sırada yer alıyor. McDonald’s Türkiye Genel Müdürü Oğuz Uçanlar, şirketin bu yöndeki çalışmalarını anlattı:  McDonald’s Türkiye olarak kadınların başarıya ulaşmak için her türlü yeteneğe ve bilgiye sahip olduğunu, iş hayatında daha fazla yer almaları gerektiğini benimsemiş bir kurumuz. Kadınlara değer veriyor ve kadın çalışan sayımızı artırmak için gayret ediyoruz. Tüm işe alım, terfi/atama süreçlerine kadın adayları eşit bir yaklaşım ile dahil ediyoruz. 2015 yılından bu yana kadın istihdamını artırmaya yönelik çalışıyoruz. 2017 yılında ilave bin kişi istihdam hedefiyle her restoranımızda minimum iki-üç orta yaş ve üzeri kadın çalışanlarımızın istihdamına odaklandık. Bu kişilerin bir kısmını da anneler, ev kadınları oluşturdu. 2018 yılında “Hanımeli” teşvik programını hayata geçirdik. Erkeklerin ağırlıkta olduğu bir başka alanda da, “Kadın Sürücü” projemizle kadınlara yer açıyoruz. Bu yıl hayata geçirdiğimiz Kadın Sürücü projemiz sayesinde sürücülerimiz arasında kadınların sayısını her geçen gün artırıyoruz. Geldiğimiz noktada McDonald’s bünyesinde üst yönetimde yüzde 60 kadın yönetici bulunuyor, toplam çalışan sayımızın ise yüzde 33’ü kadın. Mutfağımıza da yönetimimize de kadın eli değiyor. Kadın çalışanlarımızın her alanda yarattıkları katma değerin farkındayız ve bunu daha da artırmak için planlı bir İK stratejisiyle çalışıyoruz. Bu bağlamda şirket çalışanları içinde kadın çalışan oranını 2023 sonuna kadar yüzde 51’e çıkarmayı hedefliyoruz. İddialı bir hedef koyduk ve McDonald's'ı kadınların yönettiği bir konuma taşıyacağız. Kadın politikalarımızla iş dünyasına da örnek olacağız.   “SPORDA DA ‘KADININ GÜCÜ’ DIYORUZ”   McDonald’s Türkiye olarak sadece çalışma hayatında değil her alanda kadınları desteklediklerini aktaran Oğuz Uçanlar, “Son dönemde özellikle kadın sporcularımızın yanında olmak için yoğun çaba sarf ediyoruz. Bu çabanın bir parçası olarak toplumun tüm ön yargılarını yıkan, başarılarıyla ülkemizin gurur kaynağı olan, her turnuvada göğsümüzü daha da kabartan A Milli Kadın Voleybol Takımımıza destek olmaya karar verdik. Kazandıkları başarılarla ülkemizin her bir köşesindeki kız çocuklarına ilham kaynağı olan Filenin Sultanları’na destek sağladığımız için mutluyuz. Geçtiğimiz yıl başlayan A Milli Kadın Futbol Takımı sponsorluğumuzda olduğu gibi A Milli Kadın Voleybol Takımımıza olan desteğimizle de kadınlarımızın her branşta başarılı olabileceğine, kitleleri peşinde koşturabileceğine inandığımızı gösteriyoruz. Destek verdiğimiz iki takımımız da çocuklarımızın hayallerine ulaşmaları yolunda rol model görevini yerine getirebilecek sporculardan oluşuyor.” ifadelerini kullandı.   “TOPLUMSAL ÖN YARGILARI YIKACAĞIZ”   2020 yılının Ağustos ayında Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ile yaptıkları anlaşma kapsamında A Milli Erkek ve Kadın Futbol Takımları’nın ‘lezzet sponsoru’ olduklarını dile getiren Uçanlar, “Bugüne kadar sessiz bir sponsor olmadık, A Milli Kadın Futbol Takımımızın maçlarını canlı olarak ekrana getirdik. Böylece hem futbolda hem de hayatın her alanında cinsiyet ayrımcılığı ve ön yargılara karşı mücadele veren kadınları cesaretlendirmek, onlara ilham olmak istedik. Amacımız; futbolun kadınlara uygun olmadığı algısını değiştirmek, kadınlar da futbol oynar dedirtmek. Futbolla ilgilenmek isteyen, başta aileleri olmak üzere toplumun ön yargılarını yıkmak, kendine futbolda alan açmak isteyen kızlara destek vereceğiz.” diye konuştu. Başlattıkları kadınlara destek hareketini büyütmek için her fırsatı değerlendirdiklerini belirten Oğuz Uçanlar, sözlerini “Bu kapsamda cinsiyet eşitliği konusundaki farkındalığın çocuklukta verilen eğitimle temel bulacağına inancımız doğrultusunda 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde mcdonalds.com.tr ve McDonald’s mobil uygulaması üzerinden gerçekleştirdiğimiz satışlardan elde edilen gelirin tamamını, Anne Çocuk Eğitim Vakfı’na (AÇEV) bağışladık. Arzumuz, kız çocuklarının da eşit haklarla büyüdüğünü görmek.” şeklinde tamamladı.
McDonald’s Türkiye Genel Müdürü Oğuz Uçanlar, kadın istihdamı alanındaki çalışmalarını anlattı. McDonald's bünyesinde yüzde 60 kadın yönetici bulunduğunu, toplam çalışan sayısının ise yüzde 33'ünün kadın olduğunu belirten Uçanlar, “Mutfağımıza da yönetimimize de kadın eli değiyor. kadın çalışanlarımızın her alanda yarattıkları katma değerin farkındayız” dedi

McDonald’s Türkiye Genel Müdürü Oğuz Uçanlar, kadın istihdamı alanındaki çalışmalarını anlattı. McDonald's bünyesinde yüzde 60 kadın yönetici bulunduğunu, toplam çalışan sayısının ise yüzde 33'ünün kadın olduğunu belirten Uçanlar, “Mutfağımıza da yönetimimize de kadın eli değiyor. kadın çalışanlarımızın her alanda yarattıkları katma değerin farkındayız” dedi


Dünyanın en büyük hızlı servis restoran zinciri McDonald’s, 34 bini aşkın restoran ve 1,6 milyonun üzerinde çalışanıyla günde ortalama 100 milyon kişiye hizmet veriyor. Türkiye’de ilk restoranını 1986 yılında açan, 2005 yılından bu yana Anadolu Grubu çatısı altında yüzde 100 Türk sermayesi ile yönetilen McDonald’s Türkiye, her zaman sektörün vizyonunu genişleten ve standartlarını yükselten itici bir güç niteliği taşıyor.
 
“MCDONALD’S’I KADINLARIN YÖNETTİĞİ BİR KONUMA TAŞIYACAĞIZ”
 
Çalışma hayatında eşitliği destekleyen ve kadın konusunun gündemde kalması için çalışmalar da yürüten McDonald’s Türkiye’nin sürdürülebilir hedefleri arasında kadın istihdamı öncelikli sırada yer alıyor. McDonald’s Türkiye Genel Müdürü Oğuz Uçanlar, şirketin bu yöndeki çalışmalarını anlattı: 
McDonald’s Türkiye olarak kadınların başarıya ulaşmak için her türlü yeteneğe ve bilgiye sahip olduğunu, iş hayatında daha fazla yer almaları gerektiğini benimsemiş bir kurumuz. Kadınlara değer veriyor ve kadın çalışan sayımızı artırmak için gayret ediyoruz. Tüm işe alım, terfi/atama süreçlerine kadın adayları eşit bir yaklaşım ile dahil ediyoruz.
2015 yılından bu yana kadın istihdamını artırmaya yönelik çalışıyoruz. 2017 yılında ilave bin kişi istihdam hedefiyle her restoranımızda minimum iki-üç orta yaş ve üzeri kadın çalışanlarımızın istihdamına odaklandık. Bu kişilerin bir kısmını da anneler, ev kadınları oluşturdu. 2018 yılında “Hanımeli” teşvik programını hayata geçirdik. Erkeklerin ağırlıkta olduğu bir başka alanda da, “Kadın Sürücü” projemizle kadınlara yer açıyoruz. Bu yıl hayata geçirdiğimiz Kadın Sürücü projemiz sayesinde sürücülerimiz arasında kadınların sayısını her geçen gün artırıyoruz.
Geldiğimiz noktada McDonald’s bünyesinde üst yönetimde yüzde 60 kadın yönetici bulunuyor, toplam çalışan sayımızın ise yüzde 33’ü kadın. Mutfağımıza da yönetimimize de kadın eli değiyor. Kadın çalışanlarımızın her alanda yarattıkları katma değerin farkındayız ve bunu daha da artırmak için planlı bir İK stratejisiyle çalışıyoruz. Bu bağlamda şirket çalışanları içinde kadın çalışan oranını 2023 sonuna kadar yüzde 51’e çıkarmayı hedefliyoruz. İddialı bir hedef koyduk ve McDonald's'ı kadınların yönettiği bir konuma taşıyacağız. Kadın politikalarımızla iş dünyasına da örnek olacağız.
 
“SPORDA DA ‘KADININ GÜCÜ’ DIYORUZ”
 
McDonald’s Türkiye olarak sadece çalışma hayatında değil her alanda kadınları desteklediklerini aktaran Oğuz Uçanlar, “Son dönemde özellikle kadın sporcularımızın yanında olmak için yoğun çaba sarf ediyoruz. Bu çabanın bir parçası olarak toplumun tüm ön yargılarını yıkan, başarılarıyla ülkemizin gurur kaynağı olan, her turnuvada göğsümüzü daha da kabartan A Milli Kadın Voleybol Takımımıza destek olmaya karar verdik.
Kazandıkları başarılarla ülkemizin her bir köşesindeki kız çocuklarına ilham kaynağı olan Filenin Sultanları’na destek sağladığımız için mutluyuz. Geçtiğimiz yıl başlayan A Milli Kadın Futbol Takımı sponsorluğumuzda olduğu gibi A Milli Kadın Voleybol Takımımıza olan desteğimizle de kadınlarımızın her branşta başarılı olabileceğine, kitleleri peşinde koşturabileceğine inandığımızı gösteriyoruz. Destek verdiğimiz iki takımımız da çocuklarımızın hayallerine ulaşmaları yolunda rol model görevini yerine getirebilecek sporculardan oluşuyor.” ifadelerini kullandı.
 
“TOPLUMSAL ÖN YARGILARI YIKACAĞIZ”
 
2020 yılının Ağustos ayında Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ile yaptıkları anlaşma kapsamında A Milli Erkek ve Kadın Futbol Takımları’nın ‘lezzet sponsoru’ olduklarını dile getiren Uçanlar, “Bugüne kadar sessiz bir sponsor olmadık, A Milli Kadın Futbol Takımımızın maçlarını canlı olarak ekrana getirdik. Böylece hem futbolda hem de hayatın her alanında cinsiyet ayrımcılığı ve ön yargılara karşı mücadele veren kadınları cesaretlendirmek, onlara ilham olmak istedik. Amacımız; futbolun kadınlara uygun olmadığı algısını değiştirmek, kadınlar da futbol oynar dedirtmek. Futbolla ilgilenmek isteyen, başta aileleri olmak üzere toplumun ön yargılarını yıkmak, kendine futbolda alan açmak isteyen kızlara destek vereceğiz.” diye konuştu.
Başlattıkları kadınlara destek hareketini büyütmek için her fırsatı değerlendirdiklerini belirten Oğuz Uçanlar, sözlerini “Bu kapsamda cinsiyet eşitliği konusundaki farkındalığın çocuklukta verilen eğitimle temel bulacağına inancımız doğrultusunda 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde mcdonalds.com.tr ve McDonald’s mobil uygulaması üzerinden gerçekleştirdiğimiz satışlardan elde edilen gelirin tamamını, Anne Çocuk Eğitim Vakfı’na (AÇEV) bağışladık. Arzumuz, kız çocuklarının da eşit haklarla büyüdüğünü görmek.” şeklinde tamamladı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.