Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

PackUpp’a Hızlı Teslimat kategorisinde birincilik

Sektörel 11.07.2023 - 19:43, Güncelleme: 11.07.2023 - 19:43 8857+ kez okundu.
 

PackUpp’a Hızlı Teslimat kategorisinde birincilik

PackUpp, Şikayetvar'ın "Mükemmel Müşteri Memnuniyeti" araştırmasında göre "Hızlı Teslimat" kategorisinde birinci oldu.
Şikayetvar tarafından gerçekleştirilen "Mükemmel Müşteri Memnuniyeti" araştırmasının 2021 yılı üçüncü çeyrek sonuçlarına göre bu yıl ilk kez açılan "Hızlı Teslimat" kategorisinin lideri PackUpp oldu. Şirket, sektör ortalaması yüzde 57,5 olan Müşteri Deneyim Endeksi'nde yüzde 93,7 puan ile rakiplerini geride bıraktı.   PackUpp, Şikayetvar'ın "Mükemmel Müşteri Memnuniyeti" araştırmasında göre "Hızlı Teslimat" kategorisinde birinci oldu. PackUpp açıklamasına göre, hızlı teslimat sektörü salgınla birlikte hızlı bir yükseliş trendine girdi. Tüketicilerin alışverişte en önemli parametrelerinden biri olan hız, salgın sürecinde e-ticaret alışveriş kriterlerinde ilk sırayı aldı. Rekabetin üst düzeyde yaşandığı e-ticaret sektöründe müşteri sadakatinin sağlanması şirketlerin önceliği oldu. Bu kapsamda Şikayetvar tarafından gerçekleştirilen "Mükemmel Müşteri Memnuniyeti" araştırmasında 2021 yılı üçüncü çeyrek sonuçları açıklandı. Bu yıl ilk kez açılan "Hızlı Teslimat" kategorisinin lideri ise PackUpp oldu. PackUpp Kurucu Ortağı ve Operasyonlardan Sorumlu Yöneticisi (COO) Rıdvan Göçemen, müşteri deneyimi endeksi puanı en yüksek hızlı teslimat şirketi oldukları için gurur duyduklarını söyleyerek, Türkiye'de hızlı teslimat sektöründe güçlü altyapıları, saha ekibi ve yüzde 100 yerli yazılımlarıyla 2019 yılında kurdukları PackUpp'ın, hızlı yükselişine devam ettiğini belirtti. Şikayetvar tarafından açıklanan ve sektör ortalaması yüzde 57,5 olan Müşteri Deneyim Endeksi'ne göre yüzde 93,7 puan ile rakiplerini açık ara farkla geride bıraktıklarına dikkat çeken Rıdvan Göçemen,  “Pazarlamada en çok önemsenen parametrelerden biri olan müşterinin yaşadığı olumsuz deneyime karşı markayı değiştirmek istemeyenlerin oranını gösteren ve sektör ortalaması 26,4 olan Churn Endeksi puanında da PackUpp, sektördeki rakiplerinden ayrışarak 76,6 puanla zirveye oturdu. Teslimat sektöründeki dönüşümü salgın öncesinde öngörmemiz ve altyapımızı buna göre hazırlamamız elde ettiğimiz başarıları daha da yükseğe çıkaracak." dedi.   HIZLI TESLİMATIN ORTAYA ÇIKMASINDA ÖNCÜ   Alıcılara kolaylık sağlayan "Paketi Haritada Canlı Takip" etme ve "Komşuma Bırak" özellikleri ile PackUpp'ın önceliğinin "mükemmel" bir müşteri deneyimi sunmak olduğunu belirten Göçemen, teknolojileri ve operasyon ekipleriyle en iyi hizmet kalitesini sunarak müşterilerinin memnuniyetini sağlamanın kendileri için başarıyı belirleyen en önemli faktör olduğunu dile getirdi. Göçemen şöyle devam etti: "Şikayetvar platformunun 2021 yılı 3. çeyrek 'Mükemmel Müşteri Memnuniyeti' araştırması sonuçlarına göre, 'Hızlı Teslimat Sektörü' kategorisinde açık ara farkla birinci olarak çalışmalarımızın sonuçlarını da gördük. Liderliğimizi güçlü teknolojik ve dijital altyapımızla birlikte müşteri ilişkileri yönetimi ekibimize borçluyuz. PackUpp olarak Türkiye'de geleneksel kargo ve kurye hizmeti yerine, yeni bir hizmet olan hızlı teslimat sektörünün ortaya çıkmasını sağlayan öncü şirketlerden biriyiz." PackUpp teknolojisinin teslimat süreçlerindeki olası sorunları ortadan kaldırdığını belirten Göçemen, "PackUpp teknolojisi sürücülerin teslimat rotasını çok sayıda algoritma ve optimizasyonlarla optimize ederek adrese ve teslimat tipine göre rotalama ve planlama yapıyor. Bu dijital altyapı sayesinde motosiklet, minivan, panelvan, kamyonet, kamyon, tır ve benzeri gibi ihtiyaca göre neredeyse tüm araç çeşitleriyle teslimatta olası gecikmelerin önüne geçiyoruz." değerlendirmesinde bulundu. HIZLI TESLİMATTA TÜRKİYE'NİN İLK 'UNİCORN'U' OLMA HEDEFİ PackUpp Kurucu Ortağı ve Üst Yöneticisi (CEO) Semih Emre Özcan da en büyük değişim ve dönüşümün, geleneksel kargo ve kurye hizmeti yerine yeni bir hizmet olan hızlı teslimat sektörünün doğuşu olduğunu dile getirdi. Ne zaman geleceği belli olmayan ve anlık olarak takip edilemeyen paketler nedeniyle firmaların ve tüketicilerin yenilik arayışına girdiğini aktaran Özcan, “Tam olarak bu noktada PackUpp'ın sektöre kazandırdığı 3 büyük değişim yer aldı. PackUpp'ın benzersiz teslimat teknolojisi, en iyi hizmet kalitesi ve maksimum müşteri memnuniyeti lokal pazardaki teslimat dinamiklerinde yeni bir çağ açtı. Bu değişimler de teknoloji altyapısı ve operasyon yapısı güçlü olan firmaların öne çıkmasını sağladı. Bu değişimlerin önümüzdeki dönemlerde de en büyük etkisi geleneksel kargo şirketlerinin 'Geldik, evde yoktunuz' söyleminin aksine müşterinin talepleri doğrultusunda hizmet anlayışını değiştiren ve geliştiren hızlı teslimat şirketleri yükselişi ile olacak." ifadelerini kullandı. Kuruldukları günden beri hedeflerinin PackUpp'ı tamamen kendi teknolojileriyle yurt dışında temsil edecekleri, dünyanın en kaliteli ve en dijital teslimat hizmeti sunan ilk 10 teslimat teknoloji firmasından birisi yapmak olduğunu belirten Özcan, sözlerini, "Türkiye'de teslimattaki dijitalleşmenin ve müşteri memnuniyetinin öncüsü olmaktan mutluyuz. Türkiye'deki gücümüzü yakında yurt dışına da taşıyacağız. Hızlı teslimat sektöründe Türkiye'nin ilk unicorn'u olmak için çalışmalarımız sürerken, Türkiye'den yurt dışına açılacak ilk 'last mile delivery', yani 'son nokta teslimat' şirketi olarak Türk bayrağını öncelikle Avrupa'da, sonrasında ise Amerika'da dalgalandıracak olmaktan dolayı şimdiden büyük heyecan içerisindeyiz." şeklinde tamamlandı.
PackUpp, Şikayetvar'ın "Mükemmel Müşteri Memnuniyeti" araştırmasında göre "Hızlı Teslimat" kategorisinde birinci oldu.

Şikayetvar tarafından gerçekleştirilen "Mükemmel Müşteri Memnuniyeti" araştırmasının 2021 yılı üçüncü çeyrek sonuçlarına göre bu yıl ilk kez açılan "Hızlı Teslimat" kategorisinin lideri PackUpp oldu. Şirket, sektör ortalaması yüzde 57,5 olan Müşteri Deneyim Endeksi'nde yüzde 93,7 puan ile rakiplerini geride bıraktı.


 
PackUpp, Şikayetvar'ın "Mükemmel Müşteri Memnuniyeti" araştırmasında göre "Hızlı Teslimat" kategorisinde birinci oldu.

PackUpp açıklamasına göre, hızlı teslimat sektörü salgınla birlikte hızlı bir yükseliş trendine girdi. Tüketicilerin alışverişte en önemli parametrelerinden biri olan hız, salgın sürecinde e-ticaret alışveriş kriterlerinde ilk sırayı aldı.

Rekabetin üst düzeyde yaşandığı e-ticaret sektöründe müşteri sadakatinin sağlanması şirketlerin önceliği oldu. Bu kapsamda Şikayetvar tarafından gerçekleştirilen "Mükemmel Müşteri Memnuniyeti" araştırmasında 2021 yılı üçüncü çeyrek sonuçları açıklandı. Bu yıl ilk kez açılan "Hızlı Teslimat" kategorisinin lideri ise PackUpp oldu.
PackUpp Kurucu Ortağı ve Operasyonlardan Sorumlu Yöneticisi (COO) Rıdvan Göçemen, müşteri deneyimi endeksi puanı en yüksek hızlı teslimat şirketi oldukları için gurur duyduklarını söyleyerek, Türkiye'de hızlı teslimat sektöründe güçlü altyapıları, saha ekibi ve yüzde 100 yerli yazılımlarıyla 2019 yılında kurdukları PackUpp'ın, hızlı yükselişine devam ettiğini belirtti.

Şikayetvar tarafından açıklanan ve sektör ortalaması yüzde 57,5 olan Müşteri Deneyim Endeksi'ne göre yüzde 93,7 puan ile rakiplerini açık ara farkla geride bıraktıklarına dikkat çeken Rıdvan Göçemen,  “Pazarlamada en çok önemsenen parametrelerden biri olan müşterinin yaşadığı olumsuz deneyime karşı markayı değiştirmek istemeyenlerin oranını gösteren ve sektör ortalaması 26,4 olan Churn Endeksi puanında da PackUpp, sektördeki rakiplerinden ayrışarak 76,6 puanla zirveye oturdu. Teslimat sektöründeki dönüşümü salgın öncesinde öngörmemiz ve altyapımızı buna göre hazırlamamız elde ettiğimiz başarıları daha da yükseğe çıkaracak." dedi.
 
HIZLI TESLİMATIN ORTAYA ÇIKMASINDA ÖNCÜ
 
Alıcılara kolaylık sağlayan "Paketi Haritada Canlı Takip" etme ve "Komşuma Bırak" özellikleri ile PackUpp'ın önceliğinin "mükemmel" bir müşteri deneyimi sunmak olduğunu belirten Göçemen, teknolojileri ve operasyon ekipleriyle en iyi hizmet kalitesini sunarak müşterilerinin memnuniyetini sağlamanın kendileri için başarıyı belirleyen en önemli faktör olduğunu dile getirdi. Göçemen şöyle devam etti:

"Şikayetvar platformunun 2021 yılı 3. çeyrek 'Mükemmel Müşteri Memnuniyeti' araştırması sonuçlarına göre, 'Hızlı Teslimat Sektörü' kategorisinde açık ara farkla birinci olarak çalışmalarımızın sonuçlarını da gördük. Liderliğimizi güçlü teknolojik ve dijital altyapımızla birlikte müşteri ilişkileri yönetimi ekibimize borçluyuz. PackUpp olarak Türkiye'de geleneksel kargo ve kurye hizmeti yerine, yeni bir hizmet olan hızlı teslimat sektörünün ortaya çıkmasını sağlayan öncü şirketlerden biriyiz."

PackUpp teknolojisinin teslimat süreçlerindeki olası sorunları ortadan kaldırdığını belirten Göçemen, "PackUpp teknolojisi sürücülerin teslimat rotasını çok sayıda algoritma ve optimizasyonlarla optimize ederek adrese ve teslimat tipine göre rotalama ve planlama yapıyor. Bu dijital altyapı sayesinde motosiklet, minivan, panelvan, kamyonet, kamyon, tır ve benzeri gibi ihtiyaca göre neredeyse tüm araç çeşitleriyle teslimatta olası gecikmelerin önüne geçiyoruz." değerlendirmesinde bulundu.

HIZLI TESLİMATTA TÜRKİYE'NİN İLK 'UNİCORN'U' OLMA HEDEFİ

PackUpp Kurucu Ortağı ve Üst Yöneticisi (CEO) Semih Emre Özcan da en büyük değişim ve dönüşümün, geleneksel kargo ve kurye hizmeti yerine yeni bir hizmet olan hızlı teslimat sektörünün doğuşu olduğunu dile getirdi.

Ne zaman geleceği belli olmayan ve anlık olarak takip edilemeyen paketler nedeniyle firmaların ve tüketicilerin yenilik arayışına girdiğini aktaran Özcan, “Tam olarak bu noktada PackUpp'ın sektöre kazandırdığı 3 büyük değişim yer aldı. PackUpp'ın benzersiz teslimat teknolojisi, en iyi hizmet kalitesi ve maksimum müşteri memnuniyeti lokal pazardaki teslimat dinamiklerinde yeni bir çağ açtı. Bu değişimler de teknoloji altyapısı ve operasyon yapısı güçlü olan firmaların öne çıkmasını sağladı. Bu değişimlerin önümüzdeki dönemlerde de en büyük etkisi geleneksel kargo şirketlerinin 'Geldik, evde yoktunuz' söyleminin aksine müşterinin talepleri doğrultusunda hizmet anlayışını değiştiren ve geliştiren hızlı teslimat şirketleri yükselişi ile olacak." ifadelerini kullandı.

Kuruldukları günden beri hedeflerinin PackUpp'ı tamamen kendi teknolojileriyle yurt dışında temsil edecekleri, dünyanın en kaliteli ve en dijital teslimat hizmeti sunan ilk 10 teslimat teknoloji firmasından birisi yapmak olduğunu belirten Özcan, sözlerini, "Türkiye'de teslimattaki dijitalleşmenin ve müşteri memnuniyetinin öncüsü olmaktan mutluyuz. Türkiye'deki gücümüzü yakında yurt dışına da taşıyacağız. Hızlı teslimat sektöründe Türkiye'nin ilk unicorn'u olmak için çalışmalarımız sürerken, Türkiye'den yurt dışına açılacak ilk 'last mile delivery', yani 'son nokta teslimat' şirketi olarak Türk bayrağını öncelikle Avrupa'da, sonrasında ise Amerika'da dalgalandıracak olmaktan dolayı şimdiden büyük heyecan içerisindeyiz." şeklinde tamamlandı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.