Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

Vestel Sunduğu Hizmetlerle Tüketicinin Hayatını Kolaylaştırıyor

08.07.2023 - 19:33, Güncelleme: 08.07.2023 - 19:33 3027+ kez okundu.
 

Vestel Sunduğu Hizmetlerle Tüketicinin Hayatını Kolaylaştırıyor

Biz hiçbir zaman ‘Olmaz’ demedik, aksine ‘Vestel’le Olur, Neden Olmasın?’ dedik. ‘Beyaz eşya gibi hacmi büyük ürünlerde hızlı teslimat mümkün değil’ dediler, 24 saatte teslim hizmetini başlattık.
Türkiye'nin teknoloji alanındaki lider markası Vestel, hayata geçirdiği yeni uygulamalar ve üstün hizmet anlayışıyla bu alanda fark yaratmayı hedefliyor. 2021 yılı başında yeni iletişim stratejisi “Vestel’le olur, neden olmasın?”ı duyuran Vestel, vizyoner bir yaklaşımla, ihtiyaçlarını önceden tespit ederek tüketicinin yanında oluyor. Türkiye’nin lider teknoloji üreticilerinden Vestel, inovasyonda öncülüğünü sürdürürken, yenilikçi ve tüketici odaklı uygulamalarıyla hizmetlerini çağın ilerisine taşıyor. Tüketicisinin ihtiyaçlarını dinleyerek bugüne kadar birçok yeniliği hayata geçiren teknoloji devi, 2021 başında uygulamaya başladığı yeni iletişim stratejisi “Vestel’le Olur, Neden Olmasın?” anlayışıyla bu süreçte de birçok ilke imza attı. Tüketiciyi doğru analiz ederek ve anlayarak fark yaratmayı hedeflediklerini söyleyen Vestel CMO’su Duygu Badem Uylukçuoğlu, “Hayata ve topluma değer katan inovasyonlar geliştiriyor, üstün hizmet anlayışımızla yalnızca üründe değil hizmette de yarattığımız farkı ortaya koyuyoruz. 10 yıldır entegre perakende üzerine ciddi çalışmalar yürütürken, e-ticaret yatırımlarımız da sürüyordu. Tüm bunlar ve sektörümüzde sahiplenicisi olduğumuz dijitalleşme alanındaki yetkinliklerimiz sayesinde perakendede çığır açan pek çok uygulamayı devreye aldık” dedi. “Türk insanını ihtiyaçlarını çok iyi anlıyoruz” Türk insanının ihtiyaçlarını çok iyi anlayabilen bir marka olduklarını belirten Uylukçuoğlu, “İnsanımızı dinleyerek, bugüne kadar birçok yeniliğe ve ilke imza attık, fark yarattık. Biz hiçbir zaman ‘Olmaz’ demedik, aksine ‘Vestel’le Olur, Neden Olmasın?’ dedik. ‘Beyaz eşya gibi hacmi büyük ürünlerde hızlı teslimat mümkün değil’ dediler, 24 saatte teslim hizmetini başlattık. Hijyen bizim için çok önemli dediler, gün ışığının gücünü kullanarak çamaşırdan bulaşığa, buzdolabından klimaya kadar en iyi hijyeni sağlayan ürünleri kullanıma sunduk. Tüketicimiz evde kendi yoğurdunu, kefirini, turşusunu en iyi koşullarda mayalasın diye Maya buzdolabını çıkardık. Vestel’in entegre perakende sistemi sayesinde sektörde bir ‘ilk’ olan online satışlarda 24 saatte ve hijyenik şartlarda teslim uygulamasının yanı sıra, videolu servis desteği, 65 yaş üstü tüketicilere öncelikli hizmet ve sağlık çalışanları için ayrıcalıklı hizmetleri de uygulamaya soktuk. Pandeminin getirdiği olumsuz koşulları yenilikçi uygulamalarımız, esnek ve çevik yapımızla bertaraf ettik.” diye konuştu. Vestel.com.tr ihtiyaç duyan herkesin yanında Vestel.com.tr’nin, fiziki  ve online ortamda sundukları tüm hizmetlerin tek tıkla alınmasını sağlayan bir platform olduğunu kaydeden Uylukçuoğlu, “Pandemide çoklu kanal (omnichannel) bakış açımızı geliştirdik ve bu dönemin ihtiyaçlarına uygun hale getirdik. Vestel.com.tr ile online satın alma deneyimini geliştirirken, Vestel Ekspres’ler ile de online satın alma deneyimini fiziksel perakende ile buluşturduk. Vestel.com.tr’de müşteriler e-Randevu hizmetiyle aldıkları ürünün kurulum günü ve saatini kendileri belirliyor, 24 Saatte Teslim hizmetiyle ihtiyaç duyduğu hızda teslim olanağından yararlanabiliyor. Vestel.com.tr’de Detaylı Kargo Takip hizmetiyle kargo anlık takip edilirken, ürünler 30 gün içerisinde kolayca iade ediliyor ve kullanıcı yorumları şeffaf bir şekilde yayınlanıyor. AR (Arttırılmış Gerçeklik) teknolojisiyle geliştirilen Evinde Gör seçeneğiyle ürünün evde nasıl duracağı görülebiliyor. Stok Bul özelliğiyle de müşteriler kendilerine en yakın mağazada bulunan ürünleri görebilirken, Capcanlı Destek uygulamamızla tüm sorularına cevap bulabiliyor.” bilgisini aktardı.
Biz hiçbir zaman ‘Olmaz’ demedik, aksine ‘Vestel’le Olur, Neden Olmasın?’ dedik. ‘Beyaz eşya gibi hacmi büyük ürünlerde hızlı teslimat mümkün değil’ dediler, 24 saatte teslim hizmetini başlattık.

Türkiye'nin teknoloji alanındaki lider markası Vestel, hayata geçirdiği yeni uygulamalar ve üstün hizmet anlayışıyla bu alanda fark yaratmayı hedefliyor. 2021 yılı başında yeni iletişim stratejisi “Vestel’le olur, neden olmasın?”ı duyuran Vestel, vizyoner bir yaklaşımla, ihtiyaçlarını önceden tespit ederek tüketicinin yanında oluyor.




Türkiye’nin lider teknoloji üreticilerinden Vestel, inovasyonda öncülüğünü sürdürürken, yenilikçi ve tüketici odaklı uygulamalarıyla hizmetlerini çağın ilerisine taşıyor. Tüketicisinin ihtiyaçlarını dinleyerek bugüne kadar birçok yeniliği hayata geçiren teknoloji devi, 2021 başında uygulamaya başladığı yeni iletişim stratejisi “Vestel’le Olur, Neden Olmasın?” anlayışıyla bu süreçte de birçok ilke imza attı.

Tüketiciyi doğru analiz ederek ve anlayarak fark yaratmayı hedeflediklerini söyleyen Vestel CMO’su Duygu Badem Uylukçuoğlu, “Hayata ve topluma değer katan inovasyonlar geliştiriyor, üstün hizmet anlayışımızla yalnızca üründe değil hizmette de yarattığımız farkı ortaya koyuyoruz. 10 yıldır entegre perakende üzerine ciddi çalışmalar yürütürken, e-ticaret yatırımlarımız da sürüyordu. Tüm bunlar ve sektörümüzde sahiplenicisi olduğumuz dijitalleşme alanındaki yetkinliklerimiz sayesinde perakendede çığır açan pek çok uygulamayı devreye aldık” dedi.

“Türk insanını ihtiyaçlarını çok iyi anlıyoruz”

Türk insanının ihtiyaçlarını çok iyi anlayabilen bir marka olduklarını belirten Uylukçuoğlu, “İnsanımızı dinleyerek, bugüne kadar birçok yeniliğe ve ilke imza attık, fark yarattık. Biz hiçbir zaman ‘Olmaz’ demedik, aksine ‘Vestel’le Olur, Neden Olmasın?’ dedik. ‘Beyaz eşya gibi hacmi büyük ürünlerde hızlı teslimat mümkün değil’ dediler, 24 saatte teslim hizmetini başlattık. Hijyen bizim için çok önemli dediler, gün ışığının gücünü kullanarak çamaşırdan bulaşığa, buzdolabından klimaya kadar en iyi hijyeni sağlayan ürünleri kullanıma sunduk. Tüketicimiz evde kendi yoğurdunu, kefirini, turşusunu en iyi koşullarda mayalasın diye Maya buzdolabını çıkardık. Vestel’in entegre perakende sistemi sayesinde sektörde bir ‘ilk’ olan online satışlarda 24 saatte ve hijyenik şartlarda teslim uygulamasının yanı sıra, videolu servis desteği, 65 yaş üstü tüketicilere öncelikli hizmet ve sağlık çalışanları için ayrıcalıklı hizmetleri de uygulamaya soktuk. Pandeminin getirdiği olumsuz koşulları yenilikçi uygulamalarımız, esnek ve çevik yapımızla bertaraf ettik.” diye konuştu.

Vestel.com.tr ihtiyaç duyan herkesin yanında

Vestel.com.tr’nin, fiziki  ve online ortamda sundukları tüm hizmetlerin tek tıkla alınmasını sağlayan bir platform olduğunu kaydeden Uylukçuoğlu, “Pandemide çoklu kanal (omnichannel) bakış açımızı geliştirdik ve bu dönemin ihtiyaçlarına uygun hale getirdik. Vestel.com.tr ile online satın alma deneyimini geliştirirken, Vestel Ekspres’ler ile de online satın alma deneyimini fiziksel perakende ile buluşturduk. Vestel.com.tr’de müşteriler e-Randevu hizmetiyle aldıkları ürünün kurulum günü ve saatini kendileri belirliyor, 24 Saatte Teslim hizmetiyle ihtiyaç duyduğu hızda teslim olanağından yararlanabiliyor. Vestel.com.tr’de Detaylı Kargo Takip hizmetiyle kargo anlık takip edilirken, ürünler 30 gün içerisinde kolayca iade ediliyor ve kullanıcı yorumları şeffaf bir şekilde yayınlanıyor. AR (Arttırılmış Gerçeklik) teknolojisiyle geliştirilen Evinde Gör seçeneğiyle ürünün evde nasıl duracağı görülebiliyor. Stok Bul özelliğiyle de müşteriler kendilerine en yakın mağazada bulunan ürünleri görebilirken, Capcanlı Destek uygulamamızla tüm sorularına cevap bulabiliyor.” bilgisini aktardı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.