Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

KOBİ’Lerin Dijitalleşme Süreçlerini Hızlandıracak Proje

10.07.2023 - 15:52, Güncelleme: 10.07.2023 - 15:52 8873+ kez okundu.
 

KOBİ’Lerin Dijitalleşme Süreçlerini Hızlandıracak Proje

Projenin ilk aşamasında 12 pilot ilde (Ankara, Antalya, Balıkesir, Bursa, Erzurum, Gaziantep, İstanbul, İzmir, Kayseri, Malatya, Samsun ve Trabzon) 13 farklı sektörde faaliyet gösteren, farklı büyüklükte 2 bin 600 KOBİ için bir anket uygulanarak KOBİ’lerin dijital dönüşümdeki gelişim alanları belirlendi.
KOBİ'lerin dijitalleşme süreçlerini hızlandırmak için, Türkiye Ekonomi Politikaları Araştırma Vakfı (TEPAV) ile Mastercard iş birliğinde yürütülen KOBİ’lerin E-Karnesi projesi başladı. Proje kapsamında her bir KOBİ’yi kendine özel dijital dönüşüm içeriklerine yönlendirecek bir araç geliştirilmesi hedefleniyor. Bu doğrultuda KOBİ’lerin farklılıklarını belirlemek ve benzer ihtiyaçlara sahip olanları gruplandırmak için bir E-Karne anketi tasarlandı.  KOBİ’lerin dijitalleşme sürecini hızlandırmayı hedefleyen KOBİ’lerin E-Karnesi projesinde Mastercard, TEPAV ile bir araya geldi. Proje kapsamında her bir KOBİ’yi kendine özel dijital dönüşüm içeriklerine yönlendirecek bir araç geliştirilmesi planlanıyor. Bu doğrultuda KOBİ’lerin farklılıklarını belirlemek ve benzer ihtiyaçlara sahip olanları gruplandırmak amacıyla bir E-Karne anketi tasarlandı.   E-Karne anketi, KOBİ’lerin kendi dijitalleşme seviyelerini ölçebileceği ve sonucuna göre işletmelerinin dijital dönüşümü için doğru adımları atmalarına yardımcı olacağı ücretsiz çevrim içi bir test imkanı getiriyor.   KOBİ’ler, test sonucunda işletmelerine özel olarak ortaya çıkan e-karne raporu ile kendi dijital seviyelerini bulundukları il, sektör ve ölçekteki işletmelerle karşılaştırmalı olarak görebilecek, Mastercard’ın ticari kart sahiplerine yönelik hazırladığı MasterKOBİ platformundan dijital dönüşüm için ihtiyaç duydukları ürün ve servisleri indirimli ya da ücretsiz olarak sağlayabilecekler.   KOBİ'ler platformda, Microsoft, Amazon, Huawei, Logo İşbaşı, NeSatılır.com, Octet ve daha birçok markadan özel avantajlı dönüşüm destek tekliflerinden de yararlanabilecekler.   Projenin ilk aşamasında 12 pilot ilde (Ankara, Antalya, Balıkesir, Bursa, Erzurum, Gaziantep, İstanbul, İzmir, Kayseri, Malatya, Samsun ve Trabzon) 13 farklı sektörde faaliyet gösteren, farklı büyüklükte 2 bin 600 KOBİ için bir anket uygulanarak KOBİ’lerin dijital dönüşümdeki gelişim alanları belirlendi.   Projenin ikinci aşamasında ise e-karne testi geliştirilen algoritmalarla KOBİ’ye özel dijital çözüm önerileri sunması için gereken altyapı tasarlandı.   E-karne testinin sonucunda belirlenen gelişim alanlarına yönelik öneriler KOBİ’ye özel, e-ticarete girişten müşteri ilişkileri yönetimine (CRM), üretim planlamadan e-fatura yönetimine kadar pek çok alanda fırsatlar ve teklifler ile zenginleştirildi.   Mastercard ve TEPAV hazırladıkları internet sitesi ile dijital alanda gelişimini sürdürmek isteyen KOBİ’lere teste katılmaya ve tespit edilen alanlarda kendilerine özel derlenmiş tekliflerden faydalanma çağrısı yapıyor.   2020’den bu yana salgının etkisiyle birlikte dijitalleşmenin hızlandığı dikkate alındığında, işletmelerin rekabet kapasitesi de bilgi teknolojilerine erişimle doğru orantılı şekilde artıyor. KOBİ’lerin E-Karnesi projesinin ilk adımında gerçekleştirilen araştırmanın sonuçları, KOBİ’lerin gelişimlerini hızlandırmak için önceliklendirmeleri gereken alanların dijital alanda yönetimsel ve teknik beceriler edinerek rekabet güçlerini artırması, faaliyet alanlarını çeşitlendirmesi ve pazar alanlarını genişletmesi olduğuna işaret ediyor.
Projenin ilk aşamasında 12 pilot ilde (Ankara, Antalya, Balıkesir, Bursa, Erzurum, Gaziantep, İstanbul, İzmir, Kayseri, Malatya, Samsun ve Trabzon) 13 farklı sektörde faaliyet gösteren, farklı büyüklükte 2 bin 600 KOBİ için bir anket uygulanarak KOBİ’lerin dijital dönüşümdeki gelişim alanları belirlendi.

KOBİ'lerin dijitalleşme süreçlerini hızlandırmak için, Türkiye Ekonomi Politikaları Araştırma Vakfı (TEPAV) ile Mastercard iş birliğinde yürütülen KOBİ’lerin E-Karnesi projesi başladı. Proje kapsamında her bir KOBİ’yi kendine özel dijital dönüşüm içeriklerine yönlendirecek bir araç geliştirilmesi hedefleniyor. Bu doğrultuda KOBİ’lerin farklılıklarını belirlemek ve benzer ihtiyaçlara sahip olanları gruplandırmak için bir E-Karne anketi tasarlandı.



 KOBİ’lerin dijitalleşme sürecini hızlandırmayı hedefleyen KOBİ’lerin E-Karnesi projesinde Mastercard, TEPAV ile bir araya geldi. Proje kapsamında her bir KOBİ’yi kendine özel dijital dönüşüm içeriklerine yönlendirecek bir araç geliştirilmesi planlanıyor. Bu doğrultuda KOBİ’lerin farklılıklarını belirlemek ve benzer ihtiyaçlara sahip olanları gruplandırmak amacıyla bir E-Karne anketi tasarlandı.
 
E-Karne anketi, KOBİ’lerin kendi dijitalleşme seviyelerini ölçebileceği ve sonucuna göre işletmelerinin dijital dönüşümü için doğru adımları atmalarına yardımcı olacağı ücretsiz çevrim içi bir test imkanı getiriyor.
 
KOBİ’ler, test sonucunda işletmelerine özel olarak ortaya çıkan e-karne raporu ile kendi dijital seviyelerini bulundukları il, sektör ve ölçekteki işletmelerle karşılaştırmalı olarak görebilecek, Mastercard’ın ticari kart sahiplerine yönelik hazırladığı MasterKOBİ platformundan dijital dönüşüm için ihtiyaç duydukları ürün ve servisleri indirimli ya da ücretsiz olarak sağlayabilecekler.
 
KOBİ'ler platformda, Microsoft, Amazon, Huawei, Logo İşbaşı, NeSatılır.com, Octet ve daha birçok markadan özel avantajlı dönüşüm destek tekliflerinden de yararlanabilecekler.
 
Projenin ilk aşamasında 12 pilot ilde (Ankara, Antalya, Balıkesir, Bursa, Erzurum, Gaziantep, İstanbul, İzmir, Kayseri, Malatya, Samsun ve Trabzon) 13 farklı sektörde faaliyet gösteren, farklı büyüklükte 2 bin 600 KOBİ için bir anket uygulanarak KOBİ’lerin dijital dönüşümdeki gelişim alanları belirlendi.
 
Projenin ikinci aşamasında ise e-karne testi geliştirilen algoritmalarla KOBİ’ye özel dijital çözüm önerileri sunması için gereken altyapı tasarlandı.
 
E-karne testinin sonucunda belirlenen gelişim alanlarına yönelik öneriler KOBİ’ye özel, e-ticarete girişten müşteri ilişkileri yönetimine (CRM), üretim planlamadan e-fatura yönetimine kadar pek çok alanda fırsatlar ve teklifler ile zenginleştirildi.
 
Mastercard ve TEPAV hazırladıkları internet sitesi ile dijital alanda gelişimini sürdürmek isteyen KOBİ’lere teste katılmaya ve tespit edilen alanlarda kendilerine özel derlenmiş tekliflerden faydalanma çağrısı yapıyor.
 
2020’den bu yana salgının etkisiyle birlikte dijitalleşmenin hızlandığı dikkate alındığında, işletmelerin rekabet kapasitesi de bilgi teknolojilerine erişimle doğru orantılı şekilde artıyor. KOBİ’lerin E-Karnesi projesinin ilk adımında gerçekleştirilen araştırmanın sonuçları, KOBİ’lerin gelişimlerini hızlandırmak için önceliklendirmeleri gereken alanların dijital alanda yönetimsel ve teknik beceriler edinerek rekabet güçlerini artırması, faaliyet alanlarını çeşitlendirmesi ve pazar alanlarını genişletmesi olduğuna işaret ediyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.