Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

IFS, sanayide dijital dönüşüme öncülük ediyor

13.07.2023 - 20:43, Güncelleme: 13.07.2023 - 20:43 3031+ kez okundu.
 

IFS, sanayide dijital dönüşüme öncülük ediyor

Sanayide Endüstri 4.0 uygulamalarına dijital dönüşüm tecrübesiyle öncülük eden IFS, 2022’de yüzde 33 büyümeyi ve partner sayısını daha da artırmayı hedefliyor. Veri işleme teknolojilerine odaklanan IFS, daha çok şirketi yenilikçi çözümleriyle geleceğe hazırlayarak istikrarlı büyümesini sürdürecek.
Sanayide Endüstri 4.0 uygulamalarına dijital dönüşüm tecrübesiyle öncülük eden IFS, 2022’de yüzde 33 büyümeyi ve partner sayısını daha da artırmayı hedefliyor. Veri işleme teknolojilerine odaklanan IFS, daha çok şirketi yenilikçi çözümleriyle geleceğe hazırlayarak istikrarlı büyümesini sürdürecek. IFS şirketlerin daha çevik, verimli, kârlı ve sürdürülebilir olabilmeleri için kurumsal iş uygulamaları alanındaki çözümlerini rekabet avantajı sağlayacak bir model ile sunuyor. Uluslararası pek çok şirket tarafından tercih edilmesini sağlayan 40 yıllık tecrübesini, 2004’ten beri bulunduğu Türkiye’de de önde gelen kuruluşlara aktaran IFS, alanında lider niteliği ile dikkat çekiyor. IFS Türkiye CEO'su Ergin Öztürk ile şirketin hedeflerini, projelerini ve gelecek vizyonunu konuştuk.   IFS nasıl bir şirket? Türkiye’deki faaliyet sürecinden söz eder misiniz?   IFS, şirketlerin verimlilikle ilgili sorunlarını kurumsal iş uygulamalarıyla çözmeye odaklanmış, 1983’te  kurulmuş İsveç menşeli bir şirket. 10 binden fazla müşterisi ve 1 milyonu aşkın kullanıcısıyla 50’nin üzerinde ülkede faaliyet gösteriyor. Türkiye’de de 2004’ten beri 750’ye yakın şirkete ve 25 binden fazla kullanıcıya hizmet veriyoruz.   IFS için dijital dönüşüm şirketi diyebiliriz. Şirketlerin dijital dönüşüm süreçlerinde rehberlik eden kurumsal iş uygulamaları (ERP, EAM ve FSM) geliştiriyor ve sunuyoruz. Farklı ülkelerdeki 6 sektörel Ar-Ge merkezimizde; bulut bilişim, artırılmış gerçeklik, büyük veri, nesnelerin interneti ve mobil çözümler başta olmak üzere geleceğin teknolojilerini geliştiriyoruz.    Kurumsal iş uygulamaları pazarında liderliği üstlenmiş ürün ve çözümlerimizle şirketlerin daha çevik, daha verimli, daha karlı ve hepsinden önemlisi sürdürülebilir olmalarını sağlamak için çalışıyoruz. Teknolojiyi, şirketlere rekabet avantajı sağlayacak bir modelde sunuyoruz.   BEŞ ANA SEKTÖRE ODAKLANIYOR   Türkiye’de sunduğunuz ürün, hizmet ve çözümlerinizle en çok hangi sektörlere hizmet veriyorsunuz?   Kurumsal Kaynak Planlama (ERP), Saha Servis Yönetimi (FSM) ve Kurumsal Varlık Yönetimi (EAM) gibi kurumsal iş uygulamalarımızla dünyada 40 yıl, Türkiye’de ise yaklaşık 20 yıldır şirketlerin dijital dönüşümünde rol üstleniyoruz. Savunma ve havacılık, üretim, proje tabanlı endüstriler, tesis&ekipman yönetimi ağırlıklı endüstriler ile saha servis ve hizmet gibi uzman olduğumuz 5 ana sektöre odaklanıyoruz.   Sektörde Gartner ve IDC gibi bağımsız araştırma firmaları tarafından lider iş uygulamalarından biri olarak adlandırılıyoruz. Farklı endüstrilere özel uzmanlıklara sahip profesyonel danışmanlık kadromuzla sektörde ayrışıyoruz. Dünyada ve Türkiye’de önde gelen şirketler tüm iş süreçlerini IFS ile yönetiyor.    YENI ÜRÜN VE SATIN ALMALARLA LİDERLİĞİNİ GÜÇLENDİRDİ   2021’de IFS’i öne çıkaran inovatif çalışmalar ve projeler hakkında neler söyleyebilirsiniz?     2021’in gurur duyacağımız yenilikler ve başarılarla dolu bir yıl olduğunu söylemek isterim. Yenilenmiş marka kimliğimiz, yeni ürünlerimiz ve sürdürülebilirlik girişimlerimizle hem bizler hem de müşterilerimiz için başarılarla dolu bir yıl geçirdik.   Geleceğin teknolojisi olan Cloud çözümümüzü 2021 Mart ayında kullanıma sunduk. Müşterilerimizin kendi müşterileriyle daha iyi ilişkiler kurarak müşteri deneyimlerini artırmalarını sağlayan Customerville’yi satın alarak bünyemize kattık. Kurumsal servis yönetimindeki yerimizi ITSM & ITOM yeterlilikleri ile daha da sağlamlaştıracağımız Axios Systems’ı da bünyemize kattık. Kurulduğumuz günden bu yana müşterilerimizin her anında yanında olma kültürümüzü Hizmet Anı 'Moment of Service' mottomuzla taçlandırdık.   Gartner Magic Quadrant’ta FSM alanında sürdürdüğümüz liderliğimizi bu yılda koruduk ve IFS, Saha Servis Yönetimi alanında 6. kez üst üste lider seçildi. Çözümlerimize dair farklı ödüller ve liderlikler de elde ettik. Business Intelligence Group tarafından düzenlenen BIG Innovation Awards’ın kazananı IFS Uzaktan Yardım teknolojimiz oldu. Yine The Software Report’un yayınladığı 'Yılın en iyi 100 yazılım şirketi' listesinde yer aldık.   Gerek bağımsız araştırma şirketleri tarafından gösterilen liderliğimiz gerekse sektörümüzde yer alan önemli kurumlar tarafından ödüllendirilmemiz bizler için gurur kaynağı. Bunlardan aldığımız güç ve sorumlulukla fark yarattığımız çözümlerimizi teknoloji ile harmanlayarak daha da geliştiriyor ve şirketleri geleceğin şirketlerine dönüştürmeye hız kesmeden devam ediyoruz.     KULLANICI VE MÜŞTERİ DENEYİMİNDE VERİMLİLİK ARTIRICI YAKLAŞIM    Veri analizi ve güvenliği konusunda neler yapıyorsunuz?   IFS olarak özellikle veri analitiği, büyük veri, veri güvenliği ve yapay zeka gibi konulara odaklanmış durumdayız. Bu teknolojiler, müşterilerimizin iş uygulamalarımızdan elde ettikleri faydaları, özellikle verilerde büyük artışın yaşandığı bu dönemdeki ihtiyaçlarını karşılayarak daha da ileri taşıyor.   Müşterilerimize kullanıcı ve müşteri deneyimi alanlarındaki geleneksel kalıplaşmış yapıları aşarak verimliliği belirgin bir şekilde artıran yeni yaklaşımlar sunuyoruz. Hayatı kolaylaştıran yapay zeka algoritmaları, veri analizi ve güvenlik araçları kurumsal iş uygulamalarımızda zaten bulunuyor.   Çeşitli algoritmalarla zenginleştirilmiş karar destek sistemleri, verileri toplayıp, analiz ederek günlük öngörüler oluşturuyor. Müşterilerin herhangi bir işlem yapmasını gerektirmeyen, arka planda çalışan bu algoritmalar, işin daha kısa zamanda tamamlanmasını ve daha doğru kararlar alınmasını sağlıyor. Yeni teknolojilerle kullanıcı verimliliğinde de çıtayı yükseltiyoruz.   Dünya, dijital dönüşüme ve endüstri 4.0 uygulamalarına doğru hızla yol alıyor. Endüstri 4.0, disruption olarak adlandırılıyor, yani kendisinden önceki teknolojilerin yerini hızla alan ve değişime ayak uyduramayanları varoluş tehdidiyle bırakacak olan bir süreç. Türkiye olarak bu sürecin gerisinde kalmamak ve öncü olmak bizim için büyük önem taşıyor.   İSTİKRARLI BÜYÜMESİNİ SÜRDÜRÜYOR   2021 yılı kurumsal değerlendirmenizle 2022 hedef ve beklentilerinizi alabilir miyiz?   IFS küresel olarak 2020’yi 2019 yılına oranla çok ciddi bir büyümeyle kapattı. 2021’in 3. çeyreğini 2020’nin aynı dönemine göre Cloud gelirlerimizde yüzde 79 artışla kapattık. 2021 yılını   yüzde 40’lık bir genel büyüme ile kapatacağımızı düşünüyoruz.   İstikrarlı büyümemiz sürüyor. IFS olarak Kurumsal Kaynak Planlama (ERP), Saha Servis Yönetimi (FSM) ve Kurumsal Varlık Yönetimi (EAM) denildiğinde Türkiye’de akla gelen ilk isimlerden biri olmayı başardık. Büyüme rakamlarımız da bunu destekliyor.   Endüstriyel büyümeye önem veriyoruz ve bu nedenle yalnızca şirketimizin büyümesinin değil, endüstriyel büyümenin de bir parçası olmayı hedefliyoruz. Geçtiğimiz yıl gerçekleştirdiğimiz etkinlikler bu konuda örnek teşkil ediyor. Farklı endüstrilerin gelişmesine şirket olarak katkı sağlamak en büyük önceliklerimiz arasında yer alıyor.   Veri işleme teknolojilerine odaklandığımız ve heyecanla takip ettiğimiz bir konu. Yakın gelecekte bu teknolojilerin günümüzde kullandığımız birçok veri işleme aracının yerini alacağını düşünüyoruz. 2022 yılı için şirket özelinde genel anlamda yüzde 33 büyüme hedefimiz var. Bu büyümeyle doğru orantılı şekilde partner sayımızın daha da artmasını hedefliyoruz.   Şirket çalışanları ve yönetici kadromuzdaki kadın-erkek dağılımının eşitliğine önem veriyoruz. 2021 verilerimize göre bu yöndeki konumumuz yüzde 43 kadın yüzde 57 erkek çalışan ile seyrediyor ve 2022 yılında bu dağılımın yüzde 50 kadın yüzde 50 erkek şeklinde ilerlemesini hedefliyoruz.   EAM ve FSM ürünlerimizin kullanımlarını yaygınlaştırmak ve daha çok şirketi yenilikçi çözümlerimiz ile geleceğe hazırlamak 2022 vizyonlarımız arasında yer alıyor.
Sanayide Endüstri 4.0 uygulamalarına dijital dönüşüm tecrübesiyle öncülük eden IFS, 2022’de yüzde 33 büyümeyi ve partner sayısını daha da artırmayı hedefliyor. Veri işleme teknolojilerine odaklanan IFS, daha çok şirketi yenilikçi çözümleriyle geleceğe hazırlayarak istikrarlı büyümesini sürdürecek.

Sanayide Endüstri 4.0 uygulamalarına dijital dönüşüm tecrübesiyle öncülük eden IFS, 2022’de yüzde 33 büyümeyi ve partner sayısını daha da artırmayı hedefliyor. Veri işleme teknolojilerine odaklanan IFS, daha çok şirketi yenilikçi çözümleriyle geleceğe hazırlayarak istikrarlı büyümesini sürdürecek.



IFS şirketlerin daha çevik, verimli, kârlı ve sürdürülebilir olabilmeleri için kurumsal iş uygulamaları alanındaki çözümlerini rekabet avantajı sağlayacak bir model ile sunuyor. Uluslararası pek çok şirket tarafından tercih edilmesini sağlayan 40 yıllık tecrübesini, 2004’ten beri bulunduğu Türkiye’de de önde gelen kuruluşlara aktaran IFS, alanında lider niteliği ile dikkat çekiyor. IFS Türkiye CEO'su Ergin Öztürk ile şirketin hedeflerini, projelerini ve gelecek vizyonunu konuştuk.
 
IFS nasıl bir şirket? Türkiye’deki faaliyet sürecinden söz eder misiniz?
 
IFS, şirketlerin verimlilikle ilgili sorunlarını kurumsal iş uygulamalarıyla çözmeye odaklanmış, 1983’te  kurulmuş İsveç menşeli bir şirket. 10 binden fazla müşterisi ve 1 milyonu aşkın kullanıcısıyla 50’nin üzerinde ülkede faaliyet gösteriyor. Türkiye’de de 2004’ten beri 750’ye yakın şirkete ve 25 binden fazla kullanıcıya hizmet veriyoruz.
 
IFS için dijital dönüşüm şirketi diyebiliriz. Şirketlerin dijital dönüşüm süreçlerinde rehberlik eden kurumsal iş uygulamaları (ERP, EAM ve FSM) geliştiriyor ve sunuyoruz. Farklı ülkelerdeki 6 sektörel Ar-Ge merkezimizde; bulut bilişim, artırılmış gerçeklik, büyük veri, nesnelerin interneti ve mobil çözümler başta olmak üzere geleceğin teknolojilerini geliştiriyoruz. 
 
Kurumsal iş uygulamaları pazarında liderliği üstlenmiş ürün ve çözümlerimizle şirketlerin daha çevik, daha verimli, daha karlı ve hepsinden önemlisi sürdürülebilir olmalarını sağlamak için çalışıyoruz. Teknolojiyi, şirketlere rekabet avantajı sağlayacak bir modelde sunuyoruz.
 
BEŞ ANA SEKTÖRE ODAKLANIYOR
 
Türkiye’de sunduğunuz ürün, hizmet ve çözümlerinizle en çok hangi sektörlere hizmet veriyorsunuz?
 
Kurumsal Kaynak Planlama (ERP), Saha Servis Yönetimi (FSM) ve Kurumsal Varlık Yönetimi (EAM) gibi kurumsal iş uygulamalarımızla dünyada 40 yıl, Türkiye’de ise yaklaşık 20 yıldır şirketlerin dijital dönüşümünde rol üstleniyoruz. Savunma ve havacılık, üretim, proje tabanlı endüstriler, tesis&ekipman yönetimi ağırlıklı endüstriler ile saha servis ve hizmet gibi uzman olduğumuz 5 ana sektöre odaklanıyoruz.
 
Sektörde Gartner ve IDC gibi bağımsız araştırma firmaları tarafından lider iş uygulamalarından biri olarak adlandırılıyoruz. Farklı endüstrilere özel uzmanlıklara sahip profesyonel danışmanlık kadromuzla sektörde ayrışıyoruz. Dünyada ve Türkiye’de önde gelen şirketler tüm iş süreçlerini IFS ile yönetiyor. 
 
YENI ÜRÜN VE SATIN ALMALARLA LİDERLİĞİNİ GÜÇLENDİRDİ
 
2021’de IFS’i öne çıkaran inovatif çalışmalar ve projeler hakkında neler söyleyebilirsiniz?
 
 
2021’in gurur duyacağımız yenilikler ve başarılarla dolu bir yıl olduğunu söylemek isterim. Yenilenmiş marka kimliğimiz, yeni ürünlerimiz ve sürdürülebilirlik girişimlerimizle hem bizler hem de müşterilerimiz için başarılarla dolu bir yıl geçirdik.
 
Geleceğin teknolojisi olan Cloud çözümümüzü 2021 Mart ayında kullanıma sunduk. Müşterilerimizin kendi müşterileriyle daha iyi ilişkiler kurarak müşteri deneyimlerini artırmalarını sağlayan Customerville’yi satın alarak bünyemize kattık. Kurumsal servis yönetimindeki yerimizi ITSM & ITOM yeterlilikleri ile daha da sağlamlaştıracağımız Axios Systems’ı da bünyemize kattık. Kurulduğumuz günden bu yana müşterilerimizin her anında yanında olma kültürümüzü Hizmet Anı 'Moment of Service' mottomuzla taçlandırdık.
 
Gartner Magic Quadrant’ta FSM alanında sürdürdüğümüz liderliğimizi bu yılda koruduk ve IFS, Saha Servis Yönetimi alanında 6. kez üst üste lider seçildi. Çözümlerimize dair farklı ödüller ve liderlikler de elde ettik. Business Intelligence Group tarafından düzenlenen BIG Innovation Awards’ın kazananı IFS Uzaktan Yardım teknolojimiz oldu. Yine The Software Report’un yayınladığı 'Yılın en iyi 100 yazılım şirketi' listesinde yer aldık.
 
Gerek bağımsız araştırma şirketleri tarafından gösterilen liderliğimiz gerekse sektörümüzde yer alan önemli kurumlar tarafından ödüllendirilmemiz bizler için gurur kaynağı. Bunlardan aldığımız güç ve sorumlulukla fark yarattığımız çözümlerimizi teknoloji ile harmanlayarak daha da geliştiriyor ve şirketleri geleceğin şirketlerine dönüştürmeye hız kesmeden devam ediyoruz.  
 
KULLANICI VE MÜŞTERİ DENEYİMİNDE VERİMLİLİK ARTIRICI YAKLAŞIM
 
 Veri analizi ve güvenliği konusunda neler yapıyorsunuz?
 
IFS olarak özellikle veri analitiği, büyük veri, veri güvenliği ve yapay zeka gibi konulara odaklanmış durumdayız. Bu teknolojiler, müşterilerimizin iş uygulamalarımızdan elde ettikleri faydaları, özellikle verilerde büyük artışın yaşandığı bu dönemdeki ihtiyaçlarını karşılayarak daha da ileri taşıyor.
 
Müşterilerimize kullanıcı ve müşteri deneyimi alanlarındaki geleneksel kalıplaşmış yapıları aşarak verimliliği belirgin bir şekilde artıran yeni yaklaşımlar sunuyoruz. Hayatı kolaylaştıran yapay zeka algoritmaları, veri analizi ve güvenlik araçları kurumsal iş uygulamalarımızda zaten bulunuyor.
 
Çeşitli algoritmalarla zenginleştirilmiş karar destek sistemleri, verileri toplayıp, analiz ederek günlük öngörüler oluşturuyor. Müşterilerin herhangi bir işlem yapmasını gerektirmeyen, arka planda çalışan bu algoritmalar, işin daha kısa zamanda tamamlanmasını ve daha doğru kararlar alınmasını sağlıyor. Yeni teknolojilerle kullanıcı verimliliğinde de çıtayı yükseltiyoruz.
 
Dünya, dijital dönüşüme ve endüstri 4.0 uygulamalarına doğru hızla yol alıyor. Endüstri 4.0, disruption olarak adlandırılıyor, yani kendisinden önceki teknolojilerin yerini hızla alan ve değişime ayak uyduramayanları varoluş tehdidiyle bırakacak olan bir süreç. Türkiye olarak bu sürecin gerisinde kalmamak ve öncü olmak bizim için büyük önem taşıyor.
 
İSTİKRARLI BÜYÜMESİNİ SÜRDÜRÜYOR
 
2021 yılı kurumsal değerlendirmenizle 2022 hedef ve beklentilerinizi alabilir miyiz?
 
IFS küresel olarak 2020’yi 2019 yılına oranla çok ciddi bir büyümeyle kapattı. 2021’in 3. çeyreğini 2020’nin aynı dönemine göre Cloud gelirlerimizde yüzde 79 artışla kapattık. 2021 yılını   yüzde 40’lık bir genel büyüme ile kapatacağımızı düşünüyoruz.
 
İstikrarlı büyümemiz sürüyor. IFS olarak Kurumsal Kaynak Planlama (ERP), Saha Servis Yönetimi (FSM) ve Kurumsal Varlık Yönetimi (EAM) denildiğinde Türkiye’de akla gelen ilk isimlerden biri olmayı başardık. Büyüme rakamlarımız da bunu destekliyor.
 
Endüstriyel büyümeye önem veriyoruz ve bu nedenle yalnızca şirketimizin büyümesinin değil, endüstriyel büyümenin de bir parçası olmayı hedefliyoruz. Geçtiğimiz yıl gerçekleştirdiğimiz etkinlikler bu konuda örnek teşkil ediyor. Farklı endüstrilerin gelişmesine şirket olarak katkı sağlamak en büyük önceliklerimiz arasında yer alıyor.
 
Veri işleme teknolojilerine odaklandığımız ve heyecanla takip ettiğimiz bir konu. Yakın gelecekte bu teknolojilerin günümüzde kullandığımız birçok veri işleme aracının yerini alacağını düşünüyoruz. 2022 yılı için şirket özelinde genel anlamda yüzde 33 büyüme hedefimiz var. Bu büyümeyle doğru orantılı şekilde partner sayımızın daha da artmasını hedefliyoruz.
 
Şirket çalışanları ve yönetici kadromuzdaki kadın-erkek dağılımının eşitliğine önem veriyoruz. 2021 verilerimize göre bu yöndeki konumumuz yüzde 43 kadın yüzde 57 erkek çalışan ile seyrediyor ve 2022 yılında bu dağılımın yüzde 50 kadın yüzde 50 erkek şeklinde ilerlemesini hedefliyoruz.
 
EAM ve FSM ürünlerimizin kullanımlarını yaygınlaştırmak ve daha çok şirketi yenilikçi çözümlerimiz ile geleceğe hazırlamak 2022 vizyonlarımız arasında yer alıyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.