Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam
Anasayfa Foto Galeri Albüm Bu albüm 344 kez görütülendi.
 

40 yıldır yeniliklere imza atıyor

Saray Alüminyum 40 yıldır, Türkiye ekonomisinin lokomotif sektörlerinden biri olan inşaat sektörüne yönelik yüksek kalitedeki üretim tesislerinde alüminyum kapı, pencere, cephe ve küpeşte sistemleri, alüminyum kompozit panel, PVC kapı ve pencere sistemleri, panjur ve kepenk sistemleri üretiyor. İstanbul Güneşli ve Tekirdağ Çerkezköy’de bulunan yaklaşık 100 bin m² kapalı alana sahip tesislerde yılda 3,5 milyon metrekare alüminyum kompozit panel, 30 bin ton alüminyum profil, 20 bin ton PVC profil üreten firma, bu tesislerde 450’ye yakın kişiye istihdam sağlıyor. 2023 yılı ihracat hedefi 70 milyon dolar Ülke ekonomisine sağladığı katkıyı her geçen yıl artıran alüminyum sektörü, son 10 yılda gerçekleşen yıllık ortalama %10 büyüme ile Türkiye’nin önde gelen sektörlerinden birini teşkil ediyor. Sektörün öncü kuruluşlarından Saray Alüminyum da 2018’de 685 milyon TL ciro gerçekleştirerek geçtiğimiz yılı %22 büyüme ile kapattı. 2019’un ilk dokuz ayında cirosu 497 milyon TL’ye ulaşan şirketin yılsonu hedefi ise 740 milyon TL. Toplam satış ve cirosunun yaklaşık %50’sini ihracattan elde eden Saray Alüminyum’un ihracat tutarı, 2019’un son çeyreğinde 42 milyon dolara ulaşırken şirket, 2023 yılında 70 milyon dolarlık ihracat hedefliyor. Büyük projelerin tercihi Geliştirdiği yüksek performanslı inovatif ürünlerle geleceğin mimari yapılarının inşa edilmesinde ve yaşam kalitesinin yükseltilmesinde önemli bir misyon üstlendiklerini belirten Saray Grup Yönetim Kurulu Üyesi Talin Saraylı Dikici, markanın yurt içinde ve yurt dışında özellikle büyük projelerin tercihini oluşturduğunu vurguluyor. Bunun en önemli nedenlerinden biri, şirketin ilk defa pazarla buluşturulan ürünlere sahip olması. Bunların arasında nanokompozit panel, B1 yanmazlık sınıfı kompozit panel, A2 yanmazlık sınıfı embossing kompozit panel, A2 yanmazlık sınıfı mineral dolgulu kompozit panel, alüminyum cotta dış cephe kaplama malzemesi öne çıkıyor. Saray Alüminyum, bünyesindeki proje ve Ar-Ge birimleriyle mimari ofislere ve inşaat yatırımcılarına cephe tasarımından uygulamaya, tüm aşamalarda teknik destek veriyor; çok katlı ve nitelikli yapılar için özel cephe çözümleri sunuyor. Şirket, alüminyum kompozit panel imalatında sadece PVDF boya kullanarak, binalarda dış cephe dayanımını ve kalitesini maksimum seviyeye ulaştırıyor. Böylece mimarlar, hayallerindeki tasarımı gerçeğe dönüştürmede daha özgür davranabiliyor. Saray’la giydirilen yapılar arasında, bulunduğu kentle özdeşleşen ve onun çağdaş kimliğine renk katan yapılar yer alıyor. İstanbul’da G-YOO Inspired by Starck, Şişli Marriott Hotel, Moment İstanbul ve Bluelake, İzmir’de Folkart Bornova Life, Gaziantep’te Iconova, Kastamonu’da Devlet Hastanesi, yurt dışında ise Porta Batumi Tower (Gürcistan), Hotel Hills (Bosna Hersek) ve La Rambleta tiyatro binası (İspanya), Saray ürünleriyle inşa edilen yapılar arasında yer alıyor. Firma iç pazarda son olarak, İstanbul Havalimanı ana terminal binasında yer alan, Avrupa’nın en büyük havalimanı oteli Airport Hotel’in cephe ve kapı sistemlerinin üreticiliğini üstlendi. İnovatif ürünleriyle yeniliklere atıyor Yıllık bütçesinin yaklaşık %5’ini Ar-Ge’ye ayıran Saray Alüminyum, sektörün en önemli oyuncuları arasında yer alıyor. Şirketin Ar-Ge çalışmalarını oluşturan konuların başında, yeni veya iyileştirilmiş ürün geliştirerek daha önce karşılanamayan ihtiyaçlara cevap vermek, yeni ve/veya performansı artırılmış ürünlerle müşteri memnuniyetini artırmak bulunuyor. Saray Grup Yönetim Kurulu Üyesi Talin Saraylı Dikici, bunların yanı sıra yeni pazarlama yöntemleri geliştirmenin ve geliştirilen ürünün ticarileştirilerek pazara yayılmasını sağlamanın da şirketin temel hedefleri arasında yer aldığını belirtiyor. Bu inovatif ürünlerden biri de geçtiğimiz yılın ilk çeyreğinde, toplam 3,5 milyon TL yatırımla devreye alınan SARAYROLL panjur ve kepenk sistemleri. Çevreye duyarlı marka Saray Alüminyum, üretimini gerçekleştirdiği panel ve profil ürünleri ile Türkiye’de sektöründe ilk kez EPD (Environmental Product Declaration-Çevresel Ürün Beyanı) belgesi alan marka olarak biliniyor. Yeşil bina sertifikalandırma sistemlerinde ek puan kazandıran bu ürünler hem çevreci binaların oluşturulmasına katkı sağlıyor, hem de müşterilere sürdürülebilir, verimli, yenilikçi çözüm ve hizmetler sunuyor. Bu yıl piyasaya sunulan yeni nesil PVC pencere sistemi Selective ise sağladığı enerji tasarrufu ile doğaya önemli katkıda bulunuyor. Optimum ısı ve ses yalıtımı sağlayan özgün tasarımının yanı sıra kurşunsuz formülden üretilmiş yüksek kalite profillerden oluşan pencereleri ile kullanıcıların sağlığını ön planda tutuyor. Metrekare başına yılda 15 kWh ve daha düşük enerji tüketimi olan evlere “pasif ev” deniliyor. Profilleri köpükle doldurulmuş, üç contalı ve geniş cam boşluğu ile üç cam kullanımına olanak sağlayan SLP Selective Plus pencere sistemi, “pasif ev” kullanımı için ideal ürün olarak öne çıkıyor.
Ekleme Tarihi: 23.07.2023 - 18:45

40 yıldır yeniliklere imza atıyor

Saray Alüminyum 40 yıldır, Türkiye ekonomisinin lokomotif sektörlerinden biri olan inşaat sektörüne yönelik yüksek kalitedeki üretim tesislerinde alüminyum kapı, pencere, cephe ve küpeşte sistemleri, alüminyum kompozit panel, PVC kapı ve pencere sistemleri, panjur ve kepenk sistemleri üretiyor. İstanbul Güneşli ve Tekirdağ Çerkezköy’de bulunan yaklaşık 100 bin m² kapalı alana sahip tesislerde yılda 3,5 milyon metrekare alüminyum kompozit panel, 30 bin ton alüminyum profil, 20 bin ton PVC profil üreten firma, bu tesislerde 450’ye yakın kişiye istihdam sağlıyor. 2023 yılı ihracat hedefi 70 milyon dolar Ülke ekonomisine sağladığı katkıyı her geçen yıl artıran alüminyum sektörü, son 10 yılda gerçekleşen yıllık ortalama %10 büyüme ile Türkiye’nin önde gelen sektörlerinden birini teşkil ediyor. Sektörün öncü kuruluşlarından Saray Alüminyum da 2018’de 685 milyon TL ciro gerçekleştirerek geçtiğimiz yılı %22 büyüme ile kapattı. 2019’un ilk dokuz ayında cirosu 497 milyon TL’ye ulaşan şirketin yılsonu hedefi ise 740 milyon TL. Toplam satış ve cirosunun yaklaşık %50’sini ihracattan elde eden Saray Alüminyum’un ihracat tutarı, 2019’un son çeyreğinde 42 milyon dolara ulaşırken şirket, 2023 yılında 70 milyon dolarlık ihracat hedefliyor. Büyük projelerin tercihi Geliştirdiği yüksek performanslı inovatif ürünlerle geleceğin mimari yapılarının inşa edilmesinde ve yaşam kalitesinin yükseltilmesinde önemli bir misyon üstlendiklerini belirten Saray Grup Yönetim Kurulu Üyesi Talin Saraylı Dikici, markanın yurt içinde ve yurt dışında özellikle büyük projelerin tercihini oluşturduğunu vurguluyor. Bunun en önemli nedenlerinden biri, şirketin ilk defa pazarla buluşturulan ürünlere sahip olması. Bunların arasında nanokompozit panel, B1 yanmazlık sınıfı kompozit panel, A2 yanmazlık sınıfı embossing kompozit panel, A2 yanmazlık sınıfı mineral dolgulu kompozit panel, alüminyum cotta dış cephe kaplama malzemesi öne çıkıyor. Saray Alüminyum, bünyesindeki proje ve Ar-Ge birimleriyle mimari ofislere ve inşaat yatırımcılarına cephe tasarımından uygulamaya, tüm aşamalarda teknik destek veriyor; çok katlı ve nitelikli yapılar için özel cephe çözümleri sunuyor. Şirket, alüminyum kompozit panel imalatında sadece PVDF boya kullanarak, binalarda dış cephe dayanımını ve kalitesini maksimum seviyeye ulaştırıyor. Böylece mimarlar, hayallerindeki tasarımı gerçeğe dönüştürmede daha özgür davranabiliyor. Saray’la giydirilen yapılar arasında, bulunduğu kentle özdeşleşen ve onun çağdaş kimliğine renk katan yapılar yer alıyor. İstanbul’da G-YOO Inspired by Starck, Şişli Marriott Hotel, Moment İstanbul ve Bluelake, İzmir’de Folkart Bornova Life, Gaziantep’te Iconova, Kastamonu’da Devlet Hastanesi, yurt dışında ise Porta Batumi Tower (Gürcistan), Hotel Hills (Bosna Hersek) ve La Rambleta tiyatro binası (İspanya), Saray ürünleriyle inşa edilen yapılar arasında yer alıyor. Firma iç pazarda son olarak, İstanbul Havalimanı ana terminal binasında yer alan, Avrupa’nın en büyük havalimanı oteli Airport Hotel’in cephe ve kapı sistemlerinin üreticiliğini üstlendi. İnovatif ürünleriyle yeniliklere atıyor Yıllık bütçesinin yaklaşık %5’ini Ar-Ge’ye ayıran Saray Alüminyum, sektörün en önemli oyuncuları arasında yer alıyor. Şirketin Ar-Ge çalışmalarını oluşturan konuların başında, yeni veya iyileştirilmiş ürün geliştirerek daha önce karşılanamayan ihtiyaçlara cevap vermek, yeni ve/veya performansı artırılmış ürünlerle müşteri memnuniyetini artırmak bulunuyor. Saray Grup Yönetim Kurulu Üyesi Talin Saraylı Dikici, bunların yanı sıra yeni pazarlama yöntemleri geliştirmenin ve geliştirilen ürünün ticarileştirilerek pazara yayılmasını sağlamanın da şirketin temel hedefleri arasında yer aldığını belirtiyor. Bu inovatif ürünlerden biri de geçtiğimiz yılın ilk çeyreğinde, toplam 3,5 milyon TL yatırımla devreye alınan SARAYROLL panjur ve kepenk sistemleri. Çevreye duyarlı marka Saray Alüminyum, üretimini gerçekleştirdiği panel ve profil ürünleri ile Türkiye’de sektöründe ilk kez EPD (Environmental Product Declaration-Çevresel Ürün Beyanı) belgesi alan marka olarak biliniyor. Yeşil bina sertifikalandırma sistemlerinde ek puan kazandıran bu ürünler hem çevreci binaların oluşturulmasına katkı sağlıyor, hem de müşterilere sürdürülebilir, verimli, yenilikçi çözüm ve hizmetler sunuyor. Bu yıl piyasaya sunulan yeni nesil PVC pencere sistemi Selective ise sağladığı enerji tasarrufu ile doğaya önemli katkıda bulunuyor. Optimum ısı ve ses yalıtımı sağlayan özgün tasarımının yanı sıra kurşunsuz formülden üretilmiş yüksek kalite profillerden oluşan pencereleri ile kullanıcıların sağlığını ön planda tutuyor. Metrekare başına yılda 15 kWh ve daha düşük enerji tüketimi olan evlere “pasif ev” deniliyor. Profilleri köpükle doldurulmuş, üç contalı ve geniş cam boşluğu ile üç cam kullanımına olanak sağlayan SLP Selective Plus pencere sistemi, “pasif ev” kullanımı için ideal ürün olarak öne çıkıyor.
1/1
40 yıldır yeniliklere imza atıyor

Albüme ifade bırak !
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.