Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

UCB Pharma İlacın Şifa Gücünü Hastalar ve Doğa İçin Kullanıyor

10.07.2023 - 16:14, Güncelleme: 10.07.2023 - 16:14 5499+ kez okundu.
 

UCB Pharma İlacın Şifa Gücünü Hastalar ve Doğa İçin Kullanıyor

Dijital dünya her zaman farkında olduğumuz ve beslendiğimiz bir mecraydı. Pandemi ile birlikte tüm dünyada büyük ivme kazandı. İnsanları, sosyal hayatı, iş dünyasını, eğitim alanını kısaca hayatı derinden etkiledi.
UCB Pharma’nın kurumsal sosyal sorumluluk yaklaşımı, yaşamını hastalıkla sürdürmek zorunda olan bireyler ve üzerinde yaşadığımız gezegene odaklanıyor. Dünya çapında ekolojik izini azaltmaya, geri kazanmaya, israfı önlemeye, enerji ve su tüketimini yönetmeye çalışan UCB, Türkiye’de 'Epilepsi için bak' farkındalık kampanyası ile dikkat çekiyor. UCB Pharma, nöroloji ve immünoloji alanlarında sunduğu yenilikçi çözümlerle dikkat çeken uluslararası ilaç sektörünün önde gelen markalarından biri. Belçika merkezli bir şirket olan UCB Pharma, 30 yılı aşkın süredir Türkiye’de de faaliyet gösteriyor.   Nörolojik ve immünolojik hastalıklarla yaşayan bireylere odaklanan çalışmalar kapsamında epilepsi için oluşturduğu farkındalık ekosistemine Türkiye’yi de dahil eden UCB Pharma, bu hastalıkla birlikte yaşamını sürdüren bireylerin yanı sıra yakınlarının üzerinde oluşan önyargı baskısının kırılmasında önemli bir rol oynuyor.   Ülkemizde yaklaşık 1 milyon kişiyi etkileyen bu hastalık için 'Epilepsi İçin Bak' farkındalık kampanyasını 2017 yılından beri sürdüren UCB Pharma Türkiye, dijital platformlara da taşıdığı bu çalışmayla ödüle layık görüldü. Hastaların yanı sıra doğa ve dolayısıyla gezegen yararına da adımlar atan markanın çalışmalarına yönelik sorularımızı UCB Pharma Ülke Lideri ve Nöroloji Hasta Değer Birimi Direktörü Sinan Kırıcı’ya yönelttik.   Kurumsal hikayenizden ve UCB Pharma’nın Türkiye’de öne çıktığı ürün ve çözümlerden söz eder misiniz?   UCB Pharma Türkiye, 1990 yılında Belçika sermayeli UCB SA tarafından; insan sağlığına yönelik ilaçların Türkiye’deki hastalara ulaştırılması amacıyla kuruldu. Bugün, UCB Pharma Türkiye 121 çalışanı ile nöroloji ve immünoloji olmak üzere iki temel terapötik alandaki ciddi hastalıklara odaklanıyor; farmasötik ürünler geliştiriyor ve pazarlıyor.   UCB Pharma Türkiye’nin her ferdinin ortak bir misyonu var. ‘’Nörolojik ve immünolojik hastalıklarla yaşayanlara çözümler sunmak ve onların hayatına pozitif anlamda dokunabilmek…’’ Nöroloji alanında epilepsi, parkinson, huzursuz bacak sendromu; immünoloji alanında ise romatoid artrit, psöriyatik artrit, aksiyal spondilartrit, psoriyazis, Crohn ve sedef hastalıkları üzerine odaklanıyoruz; bu hastalıklarla yaşayan bireylerin hayatlarını kolaylaştırmak için çabalıyoruz.   Ayrıca ilaç geliştirmenin ve pazarlamanın ötesinde; hasta zirveleri, e-sağlık, hasta ve bakıcı kurs programları, yerel hasta girişimlerine destek ve online eğitim programları ile ilaç sektöründe fark yaratmaya devam ediyoruz.   İKİ BOYUTLU KSS STRATEJİSİ   KSS yaklaşımınızı oluşturan temel anlayıştan bahseder misiniz?   Biz, 'kurumsal sosyal sorumluluk' çalışmalarımız ile sürdürülebilir bir katkı sağlamaya odaklanıyoruz. Hastaların ve ailelerinin hayatlarında özenli ve sosyal açıdan sorumlu bir şekilde, gerçek bir fark yaratma tutkusu ile hareket ediyoruz. Büyüme ve değer sağlama arayışında, iki boyutlu KSS stratejisini hem hasta odaklı hem de gezegen merkezli bir vizyonla uyarlıyoruz.   HASTALAR VE GEZEGEN İÇİN PROAKTİF ÇALIŞMA   Global ve yerel düzeyde inisiyatif alma noktasında en çok önem verdiğiniz KSS konuları neler?   Kurumsal Sosyal Sorumluluk yaklaşımımızı oluşturan iki önemli konu bulunmakta. Birinci olarak, gezegenimiz ve dünya çapındaki ekolojik izimizi azaltmaya odaklanıyoruz. Enerji verimliliğini artırmak, enerji ve su tüketimini yönetmek, israfı önlemek ve geri kazanmak; UCB’nin doğaya karşı olan sorumluluk ve hedefleridir. İkinci olarak da gelişmekte olan ülkelerde, yaşamını epilepsi ile sürdürmeye çalışan insanlara odaklanıyoruz. Dünyanın her bölgesindeki çalışma arkadaşlarımız; Avrupa’dan Çin’e, Amerika’dan Avustralya’ya kadar içinde bulundukları toplumlarda, iyilik amaçlı projelere dahil olup proaktif şekilde gönüllü oluyorlar. Şunu söyleyebilirim ki; hastalara verdiğimiz önem, günlük işimizin çok daha ötesinde…   EPİLEPSİ İÇİN YARATILAN ÖDÜLLÜ FARKINDALIK   Türkiye’de öne çıkan en güncel KSS projenizden söz eder misiniz?   Tabii… Çok heyecan duyduğumuz ve her adımı yakinen takip ettiğimiz bir farkındalık kampanyası var: Epilepsi İçin Bak! Epilepsi İçin Bak farkındalık kampanyası, Türk Epilepsi ile Savaş Derneği tarafından UCB Pharma’nın da koşulsuz desteğiyle, ilk kez 2017 yılı Dünya Epilepsi Günü’nde start aldı.   Epilepsi İçin Bak ile epilepsili bireylerin de herkes gibi hayatlarına devam edebileceklerini, okuyabileceklerini, çalışabileceklerini, evlenebileceklerini, çocuk sahibi olabileceklerini ve başarılı işlere imza atabileceklerinin farkındalığını artırmayı amaçlıyoruz.   Dünyada her 100 kişiden 1’i epilepsi hastası; ülkemizde yaklaşık 1 milyon epilepsili birey hayatını sürdürüyor. Bu çok ciddi bir oran. Epilepsili bireyler ve yakınları, toplumda var olan yanlış inanış ve tabular sebebiyle herkes gibi yaşayamıyor; işte, okulda, sosyal hayatlarında özgürce hareket edemiyor; insanların ön yargılı bakışlarına maruz kalıyor.   2018 yılında Türkiye’de ilk defa gerçekleştirilen epilepsi farkındalık araştırması ile toplumun epilepsiye olan bakış açısı ölçümlenmiş ve çarpıcı sonuçlar ortaya çıkmıştı.   Bu yıl yenilenen araştırmanın raporu, farkındalık yolunda atılan her adımın faydalı sonuçlar doğurduğunu gösteriyor. Rapora göre; 2018’de her 4 kişiden 1’i ''İşveren olsam epilepsi hastası bir bireyi işe almak istemem'' derken, 2021’de bu oran 5’te 1’e geriledi. Her 10 kişiden 6’sı yakınlarının epilepsili bir bireyle evlenmesini istemezken, bu oran yeni araştırmada 10 kişide 4’e kadar düştü. Epilepsinin bulaşıcı olduğunu düşünenlerin oranı yüzde 8’den yüzde 6’ya düştü. Bu olumlu gelişmede bizim de payımızın olduğunu bilmek, çok gurur verici…   Epilepsi İçin Bak farkındalık kampanyasının 5. yılında, ‘’Epilepsinin okuyamamakla, çalışamamakla, iş hayatında başarılı olamamakla, evlenememekle, çocuk sahibi olamamakla ve bulaşıcılıkla #NeAlakasıVar!’’ mesajlarıyla, epilepsili bireylere olan önyargılı bakış açısını değiştirmeye ve toplumun her kesiminde farkındalık yaratmayı amaçladık.   Epilepsi İçin Bak farkındalık kampanyası ile yaratıcı dünyaya katkı sağlayan başarılı projeleri ödüllendirmek amacıyla düzenlenen 2021 Felis Ödülleri’nde Sağlık İletişimi, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik alanlarında, 3 Felis ve 2 Başarı olmak üzere toplamda 5 ödülün sahibi olduk!     KSS’DE DİJİTALİN GÜCÜNDEN DE YARARLANIYOR   Hızlanan dijitalleşme ve pandemi, KSS uygulamalarınızda ne gibi değişikliklere yol açtı?   Dijital dünya her zaman farkında olduğumuz ve beslendiğimiz bir mecraydı. Pandemi ile birlikte tüm dünyada büyük ivme kazandı. İnsanları, sosyal hayatı, iş dünyasını, eğitim alanını kısaca hayatı derinden etkiledi. Epilepsi İçin Bak farkındalık kampanyasının 5. yılında, hem pandemi sürecinden dolayı hem de dijital dünyanın gelişim alanını göz önünde bulundurarak dijital mecralara ağırlık verdik.   Kampanyanın 2021 farkındalık elçisi, küçük yaşlarda epilepsi ile tanışan başarılı sanatçı Murat Dalkılıç ile ‘’Epilepsinin çalışamamakla #NeAlakasıVar’’ temalı dijital farkındalık filmi çektik. Birçok ünlü, sanatçı, influencer, hekim, gazeteci, belediye ve spor kulüpleri; dijital filmi sosyal medya hesaplarından yayınladı ve epilepsi farkındalığına destek oldu.   Kampanya 2021 Şubat ayında Twitter, Instagram ve Facebook’ta toplam 52 milyon potansiyel gösterime ve tarihinin en yüksek seviyesine ulaştı. Bu veriler, dijital dünyanın nimetlerinden faydalanmanın ne denli etkili olduğunu bizlere gösteriyor.
Dijital dünya her zaman farkında olduğumuz ve beslendiğimiz bir mecraydı. Pandemi ile birlikte tüm dünyada büyük ivme kazandı. İnsanları, sosyal hayatı, iş dünyasını, eğitim alanını kısaca hayatı derinden etkiledi.

UCB Pharma’nın kurumsal sosyal sorumluluk yaklaşımı, yaşamını hastalıkla sürdürmek zorunda olan bireyler ve üzerinde yaşadığımız gezegene odaklanıyor. Dünya çapında ekolojik izini azaltmaya, geri kazanmaya, israfı önlemeye, enerji ve su tüketimini yönetmeye çalışan UCB, Türkiye’de 'Epilepsi için bak' farkındalık kampanyası ile dikkat çekiyor.


UCB Pharma, nöroloji ve immünoloji alanlarında sunduğu yenilikçi çözümlerle dikkat çeken uluslararası ilaç sektörünün önde gelen markalarından biri. Belçika merkezli bir şirket olan UCB Pharma, 30 yılı aşkın süredir Türkiye’de de faaliyet gösteriyor.
 
Nörolojik ve immünolojik hastalıklarla yaşayan bireylere odaklanan çalışmalar kapsamında epilepsi için oluşturduğu farkındalık ekosistemine Türkiye’yi de dahil eden UCB Pharma, bu hastalıkla birlikte yaşamını sürdüren bireylerin yanı sıra yakınlarının üzerinde oluşan önyargı baskısının kırılmasında önemli bir rol oynuyor.
 
Ülkemizde yaklaşık 1 milyon kişiyi etkileyen bu hastalık için 'Epilepsi İçin Bak' farkındalık kampanyasını 2017 yılından beri sürdüren UCB Pharma Türkiye, dijital platformlara da taşıdığı bu çalışmayla ödüle layık görüldü. Hastaların yanı sıra doğa ve dolayısıyla gezegen yararına da adımlar atan markanın çalışmalarına yönelik sorularımızı UCB Pharma Ülke Lideri ve Nöroloji Hasta Değer Birimi Direktörü Sinan Kırıcı’ya yönelttik.
 
Kurumsal hikayenizden ve UCB Pharma’nın Türkiye’de öne çıktığı ürün ve çözümlerden söz eder misiniz?
 
UCB Pharma Türkiye, 1990 yılında Belçika sermayeli UCB SA tarafından; insan sağlığına yönelik ilaçların Türkiye’deki hastalara ulaştırılması amacıyla kuruldu. Bugün, UCB Pharma Türkiye 121 çalışanı ile nöroloji ve immünoloji olmak üzere iki temel terapötik alandaki ciddi hastalıklara odaklanıyor; farmasötik ürünler geliştiriyor ve pazarlıyor.
 
UCB Pharma Türkiye’nin her ferdinin ortak bir misyonu var. ‘’Nörolojik ve immünolojik hastalıklarla yaşayanlara çözümler sunmak ve onların hayatına pozitif anlamda dokunabilmek…’’ Nöroloji alanında epilepsi, parkinson, huzursuz bacak sendromu; immünoloji alanında ise romatoid artrit, psöriyatik artrit, aksiyal spondilartrit, psoriyazis, Crohn ve sedef hastalıkları üzerine odaklanıyoruz; bu hastalıklarla yaşayan bireylerin hayatlarını kolaylaştırmak için çabalıyoruz.
 
Ayrıca ilaç geliştirmenin ve pazarlamanın ötesinde; hasta zirveleri, e-sağlık, hasta ve bakıcı kurs programları, yerel hasta girişimlerine destek ve online eğitim programları ile ilaç sektöründe fark yaratmaya devam ediyoruz.
 
İKİ BOYUTLU KSS STRATEJİSİ
 
KSS yaklaşımınızı oluşturan temel anlayıştan bahseder misiniz?
 
Biz, 'kurumsal sosyal sorumluluk' çalışmalarımız ile sürdürülebilir bir katkı sağlamaya odaklanıyoruz. Hastaların ve ailelerinin hayatlarında özenli ve sosyal açıdan sorumlu bir şekilde, gerçek bir fark yaratma tutkusu ile hareket ediyoruz. Büyüme ve değer sağlama arayışında, iki boyutlu KSS stratejisini hem hasta odaklı hem de gezegen merkezli bir vizyonla uyarlıyoruz.
 
HASTALAR VE GEZEGEN İÇİN PROAKTİF ÇALIŞMA
 
Global ve yerel düzeyde inisiyatif alma noktasında en çok önem verdiğiniz KSS konuları neler?
 
Kurumsal Sosyal Sorumluluk yaklaşımımızı oluşturan iki önemli konu bulunmakta. Birinci olarak, gezegenimiz ve dünya çapındaki ekolojik izimizi azaltmaya odaklanıyoruz. Enerji verimliliğini artırmak, enerji ve su tüketimini yönetmek, israfı önlemek ve geri kazanmak; UCB’nin doğaya karşı olan sorumluluk ve hedefleridir.
İkinci olarak da gelişmekte olan ülkelerde, yaşamını epilepsi ile sürdürmeye çalışan insanlara odaklanıyoruz. Dünyanın her bölgesindeki çalışma arkadaşlarımız; Avrupa’dan Çin’e, Amerika’dan Avustralya’ya kadar içinde bulundukları toplumlarda, iyilik amaçlı projelere dahil olup proaktif şekilde gönüllü oluyorlar. Şunu söyleyebilirim ki; hastalara verdiğimiz önem, günlük işimizin çok daha ötesinde…
 
EPİLEPSİ İÇİN YARATILAN ÖDÜLLÜ FARKINDALIK
 
Türkiye’de öne çıkan en güncel KSS projenizden söz eder misiniz?
 
Tabii… Çok heyecan duyduğumuz ve her adımı yakinen takip ettiğimiz bir farkındalık kampanyası var: Epilepsi İçin Bak! Epilepsi İçin Bak farkındalık kampanyası, Türk Epilepsi ile Savaş Derneği tarafından UCB Pharma’nın da koşulsuz desteğiyle, ilk kez 2017 yılı Dünya Epilepsi Günü’nde start aldı.
 
Epilepsi İçin Bak ile epilepsili bireylerin de herkes gibi hayatlarına devam edebileceklerini, okuyabileceklerini, çalışabileceklerini, evlenebileceklerini, çocuk sahibi olabileceklerini ve başarılı işlere imza atabileceklerinin farkındalığını artırmayı amaçlıyoruz.
 
Dünyada her 100 kişiden 1’i epilepsi hastası; ülkemizde yaklaşık 1 milyon epilepsili birey hayatını sürdürüyor. Bu çok ciddi bir oran. Epilepsili bireyler ve yakınları, toplumda var olan yanlış inanış ve tabular sebebiyle herkes gibi yaşayamıyor; işte, okulda, sosyal hayatlarında özgürce hareket edemiyor; insanların ön yargılı bakışlarına maruz kalıyor.
 
2018 yılında Türkiye’de ilk defa gerçekleştirilen epilepsi farkındalık araştırması ile toplumun epilepsiye olan bakış açısı ölçümlenmiş ve çarpıcı sonuçlar ortaya çıkmıştı.
 
Bu yıl yenilenen araştırmanın raporu, farkındalık yolunda atılan her adımın faydalı sonuçlar doğurduğunu gösteriyor. Rapora göre; 2018’de her 4 kişiden 1’i ''İşveren olsam epilepsi hastası bir bireyi işe almak istemem'' derken, 2021’de bu oran 5’te 1’e geriledi. Her 10 kişiden 6’sı yakınlarının epilepsili bir bireyle evlenmesini istemezken, bu oran yeni araştırmada 10 kişide 4’e kadar düştü. Epilepsinin bulaşıcı olduğunu düşünenlerin oranı yüzde 8’den yüzde 6’ya düştü. Bu olumlu gelişmede bizim de payımızın olduğunu bilmek, çok gurur verici…
 
Epilepsi İçin Bak farkındalık kampanyasının 5. yılında, ‘’Epilepsinin okuyamamakla, çalışamamakla, iş hayatında başarılı olamamakla, evlenememekle, çocuk sahibi olamamakla ve bulaşıcılıkla #NeAlakasıVar!’’ mesajlarıyla, epilepsili bireylere olan önyargılı bakış açısını değiştirmeye ve toplumun her kesiminde farkındalık yaratmayı amaçladık.
 
Epilepsi İçin Bak farkındalık kampanyası ile yaratıcı dünyaya katkı sağlayan başarılı projeleri ödüllendirmek amacıyla düzenlenen 2021 Felis Ödülleri’nde Sağlık İletişimi, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik alanlarında, 3 Felis ve 2 Başarı olmak üzere toplamda 5 ödülün sahibi olduk!
 
 
KSS’DE DİJİTALİN GÜCÜNDEN DE YARARLANIYOR
 
Hızlanan dijitalleşme ve pandemi, KSS uygulamalarınızda ne gibi değişikliklere yol açtı?
 
Dijital dünya her zaman farkında olduğumuz ve beslendiğimiz bir mecraydı. Pandemi ile birlikte tüm dünyada büyük ivme kazandı. İnsanları, sosyal hayatı, iş dünyasını, eğitim alanını kısaca hayatı derinden etkiledi. Epilepsi İçin Bak farkındalık kampanyasının 5. yılında, hem pandemi sürecinden dolayı hem de dijital dünyanın gelişim alanını göz önünde bulundurarak dijital mecralara ağırlık verdik.
 
Kampanyanın 2021 farkındalık elçisi, küçük yaşlarda epilepsi ile tanışan başarılı sanatçı Murat Dalkılıç ile ‘’Epilepsinin çalışamamakla #NeAlakasıVar’’ temalı dijital farkındalık filmi çektik. Birçok ünlü, sanatçı, influencer, hekim, gazeteci, belediye ve spor kulüpleri; dijital filmi sosyal medya hesaplarından yayınladı ve epilepsi farkındalığına destek oldu.
 
Kampanya 2021 Şubat ayında Twitter, Instagram ve Facebook’ta toplam 52 milyon potansiyel gösterime ve tarihinin en yüksek seviyesine ulaştı. Bu veriler, dijital dünyanın nimetlerinden faydalanmanın ne denli etkili olduğunu bizlere gösteriyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.