Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

TIM Giyilebilir Teknolojilerde Sokaktaki İnsana Ulaşacak

08.07.2023 - 19:28, Güncelleme: 08.07.2023 - 19:28 8843+ kez okundu.
 

TIM Giyilebilir Teknolojilerde Sokaktaki İnsana Ulaşacak

Birçok noktada ülkemiz için büyük bir gurur olan yepyeni unicornların çıkması ve bunların genel olarak e-ticaret ya da oyun sektöründen çıkmış olması şüphesiz ki büyük başarı.
Thread In Motion (TIM) verimli, hızlı ve güvenli giyilebilir teknoloji çözümlerini endüstriyel operasyon alanından günlük yaşama taşımayı hedefliyor. Türkiye’nin tekstildeki birikimini teknolojiyle birleştirmeyi amaçlayan TIM, günlük hayatta her 10 insandan 5’ni akıllı kıyafetleri ile giydirme hayalini gerçekleştirmek için çalışıyor. Türkiye’nin dünyadaki tek endüstriyel akıllı giyilebilir teknoloji markası Thread In Motion (TIM), geliştirdiği inovatif ürünlerle özellikle otomotiv, üretim, perakende, beyaz eşya, havacılık ve lojistik sektörlerine çözüm ortaklığı yapıyor. TIM, güncel teknolojiyle üretimini yaptığı akıllı giyilebilir ürünleri ve entegre yazılımlarıyla çözüm ortaklığı yaptığı kurumların verimliliklerini artırırken, operasyonel hız kazanmalarına da katkı sağlıyor.Başta Almanya, İngiltere ve İspanya olmak üzere, yurt dışında verdiği hizmet ağını her geçen gün genişleten TIM, son dönemde İberya ile Güney Amerika pazarlarına yaptığı atağın ardından daha fazla teknoloji ihracatı gerçekleştirecek. TIM, geliştirdiği IWO, IWOS ve Glogi akıllı eldivenleri ile özellikle insanların aktif rol aldığı iş süreçlerini verimli olduğu kadar güvenli hale de getiriyor. Giyilebilir teknolojinin gelişmekte olan bir alan niteliğine dikkat çeken Thread In Motion Kurucu Ortağı ve CEO’su Kadir Demircioğlu, “Bu işin geleceği son noktada gerçekten kıyafetlerimizle entegre, yani hayatımızın her noktasında olan tekstil ürünlerinin sıcak tutmak, şık göstermenin ötesine geçeceği zaman dilimlerini de göreceğimize inanıyorum. Bu noktada, Türkiye’nin temelinde tekstil, bilgi, deneyim ve tecrübesini tek noloji ile birleştirmemizle de birlikte yeni oluşacak bu pazarda öncülük etmek ve buna şirket olarak liderlik etmek bizler için gurur verici.” dedi. Kadir Demircioğlu sorularımızı yanıtladı.   Thread In Motion’ın kurumsal hikayesi, ürün, hizmet ve çözümlerinden bahseder misiniz?   Thread In Motion, kısaca TIM yaklaşık 5 sene önce kurulmuş bir hayalin gerçekleşmesidir. TIM olarak temel amacımızı, her endüstride operasyonel süreçleri insanın hata payını azaltıp, izlenebilirliği artırarak hızlandırmak olarak özetleyebiliriz. Geliştirdiğimiz IWO, IWOS ve Glogi akıllı eldivenlerimiz ile özellikle insanların aktif rol aldığı lojistik ve üretim süreçlerinde giyilebilir teknolojinin gücünü kullanarak, iş kazalarını önleyip daha verimli süreçler inşa etmeyi hedefledik. Ürettiğimiz akıllı eldivenlerle işletmelerin daha hızlı, daha verimli ve daha izlenebilir bir süreci hayata geçirmelerini sağladık. Ayrıca kusursuz entegre çalışan yazılım çözümlerimiz, üstün servis ve partner ağımızla müşterilerimize uçtan uca hizmet verebilir noktaya geldik.   GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİLERDE İLHAM VEREN VİZYONERLİK   Hizmet verdiğiniz başlıca sektörler nelerdir?   Temel olarak otomotiv, lojistik, perakende, üretim, beyaz eşya ve havacılık sektörlerine çözüm sağlıyoruz. Dünyadaki örneklerle kıyasladığınızda Türkiye’de akıllı kıyafetler alanında bir şirkete liderlik etmek nasıl bir deneyim ve fark yaratıyor?   Son 10 yıldaki teknolojik gelişmeleri göz önünde bulundurduğumuzda, dünya devlerinin cep telefonu, bilgisayarlar ve birçok alanda hayatımızın içerisinde olduğu aşikar. Bu noktada ülkenin bu teknolojik trenin gerisinde olması bizler için üzücü. Özellikle son yıllarda Türkiye'den çıkan oyun firmaları ya da yeni unicornlar - decacornlar bizler için gayet umut verici. Fakat yeni bir tren kalkıyor ve bu kalkan yeni tren giyilebilir teknoloji ürünleri. Bundan 5 yıl öncesine kıyasla akıllı saatlerin giyilebilir cihaz olarak kullanımında inanılmaz bir farklılık, kullanıcı tarafında da oldukça yüksek bir talep var. Ancak giyilebilir teknolojiden kastımız sadece elektronik cihazlar olmamalı. Giyilebilir teknoloji şu an gelişmekte olan bir alan; tren yeni hareket ediyor bir başka deyişle henüz tuşlu telefon aşamasında. Fakat bu işin geleceği son noktada gerçekten kıyafetlerimizle entegre, yani hayatımızın her noktasında olan tekstil ürünlerinin sıcak tutmak, şık göstermenin ötesine geçeceği zaman dilimlerini de göreceğimize inanıyorum. Bu noktada, Türkiye’nin temelinde tekstil, bilgi, deneyim ve tecrübesini teknoloji ile birleştirmemizle de birlikte yeni oluşacak bu pazarda öncülük etmek ve buna şirket olarak liderlik etmek bizler için gurur verici. Gerek sektörde, gerekse ülkenin gençlerine bu noktada ilham kaynağı olmak, ülkede bu teknoloji treninin yol alması için ya da bu teknolojilerin treninin ilerleyebilmesi için öncülük etmek ve böylesine vizyoner, böylesine inanmış, böylesine dünyayı ve hayatınızı değiştirecek uygulamaları geliştiren bir teknoloji firmasının genel müdürü olmaktan dolayı da gayet mutlu ve gururluyum.   VERİMLİLİKTE ÇALIŞAN GÜVENLİĞİNİ DE KAPSAYAN YENİ ÇÖZÜMLER   Ar-Ge ve inovasyon yaklaşımınız ile güncel projelerinizden söz eder misiniz?   Geliştirmiş olduğumuz bütün ürün ve teknolojilerde insan hayatını kolaylaştıran, ergonomik olarak rahatlıklar sunan, müşteri istek ve ihtiyaçlarına uygun çözümler sunabilmek için sürekli “customer-oriented” çalışma gerçekleştiriyoruz. Ürün - pazar uyumunun yakalanması, gerçekten ürünü kullananların severek ve isteyerek işlem yapması bizim için en temel unsurlardan bir tanesi. TIM özellikle giyilebilir teknoloji alanında distruptive, yani yıkıcı çalışmalarını ilk olarak endüstriyel ortamlarda sunmaya başladı. Bu noktada otomotiv, otomotiv yan sanayi, yani üretimin olduğu her noktada ve pandemiyle de birlikte daha da büyüyen lojistik endüstrisinde proseslerin daha hızlı, daha izlenebilir ve daha verimli olması için durmadan çalışıyoruz. Kullanıcının lojistik alanındaki yaklaşımı ya da hareketi, kullanıcı alışkanlığının değişmesi ile birlikte operasyonel tarafta da, yani lojistik firmaları tarafında da bir değişim ve dönüşüm gerçekleşti. TIM bu süreçte de giyilebilir teknolojik ürünleri ile daha hızlı ve izlenebilir bir geçişi kolaylaştırmak için çalışma yapıyor. Şimdiye kadar yaptığımız bütün çalışmalarda özellikle daha hızlı, daha izlenebilir ve verimlilik üzerine odaklanmışken, şu an çalışanların aynı zamanda iş sağlığı güvenliği ve hayati fonksiyonlarına dair kolaylıklar sağlayacak yeni ürün ve teknolojiler geliştiriyoruz. YENİ ÜRÜN VE PAZARLARLA HEDEFLERİNİ YAKALIYOR 2021 hedefleriniz ve gerçekleşmeleriniz nasıl?   Şirket olarak, birçok noktada genç ve dinamik ekibimizle farklı hedeflere birlikte koşmaya çalışıyoruz; bunların en önemlilerinden bir tanesi yeni ürün ve teknolojik çözümler. Bu noktada giyilebilir ürünlerimiz üzerinden aldığımız dataları analiz edip raporlar sunabilmek adına yepyeni bir yazılım ürününü, 2021 son çeyrekte pazara sunmayı hedefliyoruz. Bununla birlikte Türkiye’de Türk mühendisler ile geliştirdiğimiz ürün ve teknolojiler, geçtiğimiz yıl 8 ülkede varlığını gösterirken bugün itibariyle 13 farklı ülkede, dev markalar tarafından kullanılıyor. Özellikle son zaman diliminde İberya ve Güney Amerika pazarlarına yapmış olduğumuz atakla birlikte daha farklı noktalara ve daha fazla müşteriye ulaşmış olduk. 2022 yılında global ölçekte daha fazla firmaya ulaşmak, daha yeni ürün ve çözümleri pazara sunmak ve bununla birlikte TIM marka bilinirliğini artırmak en temel hedeflerimizden biri.   GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİDE YENİ HEDEFLER   Şirketinizin orta ve uzun vadeli potansiyelini değerlendirir misiniz?   Birçok noktada ülkemiz için büyük bir gurur olan yepyeni unicornların çıkması ve bunların genel olarak e-ticaret ya da oyun sektöründen çıkmış olması şüphesiz ki büyük başarı. Ama bizim TIM olarak arzuladığımız nokta, özellikle donanım ve giyilebilir teknoloji alanında bambaşka bir unicorn çıkartmak. En başında belirtmiş olduğumuz günlük hayatımızın içerisindeki tekstil ürünlerini daha efektif, daha teknolojik hale getirip -şimdilik her üretilen 10 araçtan 6 tanesinin üretiminde TIM akıllı eldivenleri kullanıldığını nasıl gururla söylüyorsak, bundan sonrası için sokakta ya da hayatımızdaki her 10 insanın 5 tanesinin üzerinde TIM akıllı tekstil ürününün olması en büyük hayalimiz.
Birçok noktada ülkemiz için büyük bir gurur olan yepyeni unicornların çıkması ve bunların genel olarak e-ticaret ya da oyun sektöründen çıkmış olması şüphesiz ki büyük başarı.

Thread In Motion (TIM) verimli, hızlı ve güvenli giyilebilir teknoloji çözümlerini endüstriyel operasyon alanından günlük yaşama taşımayı hedefliyor. Türkiye’nin tekstildeki birikimini teknolojiyle birleştirmeyi amaçlayan TIM, günlük hayatta her 10 insandan 5’ni akıllı kıyafetleri ile giydirme hayalini gerçekleştirmek için çalışıyor.


Türkiye’nin dünyadaki tek endüstriyel akıllı giyilebilir teknoloji markası Thread In Motion (TIM), geliştirdiği inovatif ürünlerle özellikle otomotiv, üretim, perakende, beyaz eşya, havacılık ve lojistik sektörlerine çözüm ortaklığı yapıyor. TIM, güncel teknolojiyle üretimini yaptığı akıllı giyilebilir ürünleri ve entegre yazılımlarıyla çözüm ortaklığı yaptığı kurumların verimliliklerini artırırken, operasyonel hız kazanmalarına da katkı sağlıyor.Başta Almanya, İngiltere ve İspanya olmak üzere, yurt dışında verdiği hizmet ağını her geçen gün genişleten TIM, son dönemde İberya ile Güney Amerika pazarlarına yaptığı atağın ardından daha fazla teknoloji ihracatı gerçekleştirecek.
TIM, geliştirdiği IWO, IWOS ve Glogi akıllı eldivenleri ile özellikle insanların aktif rol aldığı iş süreçlerini verimli olduğu kadar güvenli hale de getiriyor. Giyilebilir teknolojinin gelişmekte olan bir alan niteliğine dikkat çeken Thread In Motion Kurucu Ortağı ve CEO’su Kadir Demircioğlu, “Bu işin geleceği son noktada gerçekten kıyafetlerimizle entegre, yani hayatımızın her noktasında olan tekstil ürünlerinin sıcak tutmak, şık göstermenin ötesine geçeceği zaman dilimlerini de göreceğimize inanıyorum. Bu noktada, Türkiye’nin temelinde tekstil, bilgi, deneyim ve tecrübesini tek noloji ile birleştirmemizle de birlikte yeni oluşacak bu pazarda öncülük etmek ve buna şirket olarak liderlik etmek bizler için gurur verici.” dedi. Kadir Demircioğlu sorularımızı yanıtladı.
 
Thread In Motion’ın kurumsal hikayesi, ürün, hizmet ve çözümlerinden bahseder misiniz?
 
Thread In Motion, kısaca TIM yaklaşık 5 sene önce kurulmuş bir hayalin gerçekleşmesidir. TIM olarak temel amacımızı, her endüstride operasyonel süreçleri insanın hata payını azaltıp, izlenebilirliği artırarak hızlandırmak olarak özetleyebiliriz. Geliştirdiğimiz IWO, IWOS ve Glogi akıllı eldivenlerimiz ile özellikle insanların aktif rol aldığı lojistik ve üretim süreçlerinde giyilebilir teknolojinin gücünü kullanarak, iş kazalarını önleyip daha verimli süreçler inşa etmeyi hedefledik. Ürettiğimiz akıllı eldivenlerle işletmelerin daha hızlı, daha verimli ve daha izlenebilir bir süreci hayata geçirmelerini sağladık. Ayrıca kusursuz entegre çalışan yazılım çözümlerimiz, üstün servis ve partner ağımızla müşterilerimize uçtan uca hizmet verebilir noktaya geldik.
 
GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİLERDE İLHAM VEREN VİZYONERLİK
 
Hizmet verdiğiniz başlıca sektörler nelerdir?
 
Temel olarak otomotiv, lojistik, perakende, üretim, beyaz eşya ve havacılık sektörlerine çözüm sağlıyoruz.

Dünyadaki örneklerle kıyasladığınızda Türkiye’de akıllı kıyafetler alanında bir şirkete liderlik etmek nasıl bir deneyim ve fark yaratıyor?
 
Son 10 yıldaki teknolojik gelişmeleri göz önünde bulundurduğumuzda, dünya devlerinin cep telefonu, bilgisayarlar ve birçok alanda hayatımızın içerisinde olduğu aşikar. Bu noktada ülkenin bu teknolojik trenin gerisinde olması bizler için üzücü. Özellikle son yıllarda Türkiye'den çıkan oyun firmaları ya da yeni unicornlar - decacornlar bizler için gayet umut verici.
Fakat yeni bir tren kalkıyor ve bu kalkan yeni tren giyilebilir teknoloji ürünleri. Bundan 5 yıl öncesine kıyasla akıllı saatlerin giyilebilir cihaz olarak kullanımında inanılmaz bir farklılık, kullanıcı tarafında da oldukça yüksek bir talep var. Ancak giyilebilir teknolojiden kastımız sadece elektronik cihazlar olmamalı. Giyilebilir teknoloji şu an gelişmekte olan bir alan; tren yeni hareket ediyor bir başka deyişle henüz tuşlu telefon aşamasında. Fakat bu işin geleceği son noktada gerçekten kıyafetlerimizle entegre, yani hayatımızın her noktasında olan tekstil ürünlerinin sıcak tutmak, şık göstermenin ötesine geçeceği zaman dilimlerini de göreceğimize inanıyorum.
Bu noktada, Türkiye’nin temelinde tekstil, bilgi, deneyim ve tecrübesini teknoloji ile birleştirmemizle de birlikte yeni oluşacak bu pazarda öncülük etmek ve buna şirket olarak liderlik etmek bizler için gurur verici. Gerek sektörde, gerekse ülkenin gençlerine bu noktada ilham kaynağı olmak, ülkede bu teknoloji treninin yol alması için ya da bu teknolojilerin treninin ilerleyebilmesi için öncülük etmek ve böylesine vizyoner, böylesine inanmış, böylesine dünyayı ve hayatınızı değiştirecek uygulamaları geliştiren bir teknoloji firmasının genel müdürü olmaktan dolayı da gayet mutlu ve gururluyum.
 
VERİMLİLİKTE ÇALIŞAN GÜVENLİĞİNİ DE KAPSAYAN YENİ ÇÖZÜMLER
 
Ar-Ge ve inovasyon yaklaşımınız ile güncel projelerinizden söz eder misiniz?
 
Geliştirmiş olduğumuz bütün ürün ve teknolojilerde insan hayatını kolaylaştıran, ergonomik olarak rahatlıklar sunan, müşteri istek ve ihtiyaçlarına uygun çözümler sunabilmek için sürekli “customer-oriented” çalışma gerçekleştiriyoruz. Ürün - pazar uyumunun yakalanması, gerçekten ürünü kullananların severek ve isteyerek işlem yapması bizim için en temel unsurlardan bir tanesi.
TIM özellikle giyilebilir teknoloji alanında distruptive, yani yıkıcı çalışmalarını ilk olarak endüstriyel ortamlarda sunmaya başladı. Bu noktada otomotiv, otomotiv yan sanayi, yani üretimin olduğu her noktada ve pandemiyle de birlikte daha da büyüyen lojistik endüstrisinde proseslerin daha hızlı, daha izlenebilir ve daha verimli olması için durmadan çalışıyoruz.
Kullanıcının lojistik alanındaki yaklaşımı ya da hareketi, kullanıcı alışkanlığının değişmesi ile birlikte operasyonel tarafta da, yani lojistik firmaları tarafında da bir değişim ve dönüşüm gerçekleşti. TIM bu süreçte de giyilebilir teknolojik ürünleri ile daha hızlı ve izlenebilir bir geçişi kolaylaştırmak için çalışma yapıyor.
Şimdiye kadar yaptığımız bütün çalışmalarda özellikle daha hızlı, daha izlenebilir ve verimlilik üzerine odaklanmışken, şu an çalışanların aynı zamanda iş sağlığı güvenliği ve hayati fonksiyonlarına dair kolaylıklar sağlayacak yeni ürün ve teknolojiler geliştiriyoruz.

YENİ ÜRÜN VE PAZARLARLA HEDEFLERİNİ YAKALIYOR

2021 hedefleriniz ve gerçekleşmeleriniz nasıl?
 
Şirket olarak, birçok noktada genç ve dinamik ekibimizle farklı hedeflere birlikte koşmaya çalışıyoruz; bunların en önemlilerinden bir tanesi yeni ürün ve teknolojik çözümler. Bu noktada giyilebilir ürünlerimiz üzerinden aldığımız dataları analiz edip raporlar sunabilmek adına yepyeni bir yazılım ürününü, 2021 son çeyrekte pazara sunmayı hedefliyoruz.
Bununla birlikte Türkiye’de Türk mühendisler ile geliştirdiğimiz ürün ve teknolojiler, geçtiğimiz yıl 8 ülkede varlığını gösterirken bugün itibariyle 13 farklı ülkede, dev markalar tarafından kullanılıyor. Özellikle son zaman diliminde İberya ve Güney Amerika pazarlarına yapmış olduğumuz atakla birlikte daha farklı noktalara ve daha fazla müşteriye ulaşmış olduk. 2022 yılında global ölçekte daha fazla firmaya ulaşmak, daha yeni ürün ve çözümleri pazara sunmak ve bununla birlikte TIM marka bilinirliğini artırmak en temel hedeflerimizden biri.
 
GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİDE YENİ HEDEFLER
 
Şirketinizin orta ve uzun vadeli potansiyelini değerlendirir misiniz?
 
Birçok noktada ülkemiz için büyük bir gurur olan yepyeni unicornların çıkması ve bunların genel olarak e-ticaret ya da oyun sektöründen çıkmış olması şüphesiz ki büyük başarı. Ama bizim TIM olarak arzuladığımız nokta, özellikle donanım ve giyilebilir teknoloji alanında bambaşka bir unicorn çıkartmak.
En başında belirtmiş olduğumuz günlük hayatımızın içerisindeki tekstil ürünlerini daha efektif, daha teknolojik hale getirip -şimdilik her üretilen 10 araçtan 6 tanesinin üretiminde TIM akıllı eldivenleri kullanıldığını nasıl gururla söylüyorsak, bundan sonrası için sokakta ya da hayatımızdaki her 10 insanın 5 tanesinin üzerinde TIM akıllı tekstil ürününün olması en büyük hayalimiz.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.