Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

Savunmada zırhlı araçlar ve taktik ürünlerle Avrupa çıkarması

13.07.2023 - 20:49, Güncelleme: 13.07.2023 - 20:49 3831+ kez okundu.
 

Savunmada zırhlı araçlar ve taktik ürünlerle Avrupa çıkarması

Türk savunma sanayisi bünyesinde geliştirilen ve Avrupa'ya ihraç edilen zırhlı araçların, bölgede yeni ülkelerin kullanımına sunulması hedefleniyor.
Polonya’da düzenlenen ve Türkiye’nin "Lider Ülke" olarak yer aldığı MSPO 2022'de Türk savunma sanayisi bünyesinde üretilen ürünler çeşitli ülkelerden üst düzey askeri ve sivil yetkililere tanıtıldı. Orta ve Doğu Avrupa'nın en büyük askeri fuarı olan MSPO 2022’nin katılımcıları Türk savunma sanayisi şirketlerince üretilen "taktik operasyonel malzeme" ve "taktik medikal ürünler” ile zırhlı araçları yakından inceleme fırsatı buldu. Türk savunma sanayisi bünyesinde geliştirilen ve Avrupa'ya ihraç edilen zırhlı araçların, bölgede yeni ülkelerin kullanımına sunulması hedefleniyor.   Polonya'nın Kielce kentinin ev sahipliği yaptığı, Orta ve Doğu Avrupa'nın en büyük askeri fuarı MSPO 2022'de Türkiye "Lider Ülke" olarak yer alıyor. Türk şirketleri, Cumhurbaşkanlığı Savunma Sanayii Başkanlığı (SSB) koordinasyonunda, Savunma ve Havacılık Sanayii İhracatçıları Birliği (SSI) desteğiyle fuara katılım sağlıyor.   Ejder Yalçın ve Yörük 4x4 Pikap'ın maketlerini sergileyen Nurol Makina yetkilileri, başta Avrupa olmak üzere fuarı ziyaret eden üst düzey askeri ve sivil yetkililere araçlara ilişkin bilgi aktardı.   Avrupa'da birçok fuara uzun yıllardır katılım sağladıklarını ancak Polonya'daki fuara ilk kez katıldıklarını söyleyen Nurol Makina Stratejik Pazarlama ve Pazar Geliştirme Direktörü Emre Akın, uluslararası alanda oldukça rekabetçi bir firma olduklarına vurgu yaparak şunları söyledi:   "Türk savunma sanayisinin gücünü, marka değerini oldukça olumlu şekilde taşıyan bir firmayız. Avrupa'da bu sene karşılaştığımız malum savaş üzerine Doğu Avrupa ülkelerinin özellikle savunma sistemi tedarikinde kendini kanıtlamış iyi ürünlere, hızlı ve rekabetçi fiyatlarla ulaşma konusunda daha istekli olduklarını görüyoruz. Bu da bizim gerek ürünlerimiz gerekse organizasyonel etkinliklerimiz anlamında çok iyi karşıladığımız bir husus. Nitekim Ejder Yalçın, Yörük, Ilgaz, Ejder TOMA gibi ürünlerimiz şu an itibarıyla 4 kıtada, 20 ülkede, 1500'den fazla araçla hizmet vermekte. Avrupa'dan ilk projemizi Macaristan'da birkaç yıl önce imzaladık. Burada giderek derinleşerek devam ediyoruz. Polonya'daki bu fuar ortamı da bize Avrupalı kullanıcılara, karar vericilere ulaşma anlamında çok değerli bir platform, imkan sunuyor. Önümüzdeki yıllarda Nurol Makina'nın Avrupa'daki araç sayısında hızla bir artış göreceğimizi söyleyebilirim."   OPERASYONEL VE MEDİKAL TAKTİK ÜRÜNLER   Türk savunma sanayisi bünyesinde üretilen "taktik operasyonel malzeme" ve "taktik medikal ürünler" ile yakın zamanda başlayan ihracat faaliyetleriyle de dünyanın farklı noktalarında önemli potansiyele ulaştı.   Güvenlik güçlerinin kullanımına sunulan "taktik operasyonel malzeme" ve "taktik medikal ürünleri"ni fuarda sergileyen Fora Grup Savunma Teknolojileri Direktörü Melih Aktaş ise 2021 yılı itibarıyla aralarında Libya, Gürcistan, Ukrayna, Azerbaycan'ın bulunduğu ülkelere ihracatı hedeflediklerini, gelinen noktada bu hedeflerin ötesine geçtiklerini belirtti.   Rusya-Ukrayna Savaşı ile beraber artan taleple 15'ten fazla ülkeye ürünlerini ihraç ettiklerini belirten Aktaş, söz konusu ülkeler arasında Ukrayna, Polonya, Almanya, Çekya, Bulgaristan, Litvanya, Estonya, İngiltere, İsveç, Finlandiya, Romanya, Azerbaycan, İspanya, Burkina Faso, ABD'nin bulunduğunu kaydetti. Aktaş, şöyle devam etti:   "Burada bizi en çok mutlu eden nokta kendi tasarım ve marka ürünlerimizin Avrupa'da yüzbinlerce kullanıcıya ulaşmış olmasıdır. Gelen olumlu dönüşlere bağlı olarak talebi karşılamakta güçlük yaşıyoruz. Özellikle Polonya üzerinden Doğu Avrupa'ya açılma planımız çerçevesinde bu ülkede yerleşik partner ve temsilciliğimiz üzerinden Polonya ordusu ve polisinin askeri medikal ve askeri tekstil konusundaki tedariklerini yapmaktayız. Yıllık üretim kapasitemizin yüzde 30'unu sadece Polonya'dan gelen siparişler oluşturmakta. Bu nedenle bu sene 30'uncusu düzenlenen MSPO Fuarı'na katılarak daha güçlü bağlar kurmak, daha fazla kurum ve müşteriye ulaşmayı planladık. Fuarda ürünlerimize çok büyük ilgi olduğunu görüyoruz."   Kapasite artırmak için yakın zamanda 5 bin metrekarelik yeni bir tesise geçtiklerini ve yoğun şekilde faaliyet yürüttüklerini dile getiren Aktaş, "Özellikle Çin'in olası bir Tayvan işgaline önlem almak isteyen uluslararası markalar üretimlerini Türkiye'ye kaydırmak üzerine çalışmakta ve bu kapsamda pek çok büyük marka ile görüşme ve uygunluk çalışmalarına devam etmekteyiz. Bir taraftan kendi markamızla dünya pazarlarında var olmak bir taraftan uluslararası markaların Türkiye'deki çözüm ortağı olmak istiyoruz." şeklinde konuştu.
Türk savunma sanayisi bünyesinde geliştirilen ve Avrupa'ya ihraç edilen zırhlı araçların, bölgede yeni ülkelerin kullanımına sunulması hedefleniyor.

Polonya’da düzenlenen ve Türkiye’nin "Lider Ülke" olarak yer aldığı MSPO 2022'de Türk savunma sanayisi bünyesinde üretilen ürünler çeşitli ülkelerden üst düzey askeri ve sivil yetkililere tanıtıldı. Orta ve Doğu Avrupa'nın en büyük askeri fuarı olan MSPO 2022’nin katılımcıları Türk savunma sanayisi şirketlerince üretilen "taktik operasyonel malzeme" ve "taktik medikal ürünler” ile zırhlı araçları yakından inceleme fırsatı buldu.



Türk savunma sanayisi bünyesinde geliştirilen ve Avrupa'ya ihraç edilen zırhlı araçların, bölgede yeni ülkelerin kullanımına sunulması hedefleniyor.
 
Polonya'nın Kielce kentinin ev sahipliği yaptığı, Orta ve Doğu Avrupa'nın en büyük askeri fuarı MSPO 2022'de Türkiye "Lider Ülke" olarak yer alıyor. Türk şirketleri, Cumhurbaşkanlığı Savunma Sanayii Başkanlığı (SSB) koordinasyonunda, Savunma ve Havacılık Sanayii İhracatçıları Birliği (SSI) desteğiyle fuara katılım sağlıyor.
 
Ejder Yalçın ve Yörük 4x4 Pikap'ın maketlerini sergileyen Nurol Makina yetkilileri, başta Avrupa olmak üzere fuarı ziyaret eden üst düzey askeri ve sivil yetkililere araçlara ilişkin bilgi aktardı.
 
Avrupa'da birçok fuara uzun yıllardır katılım sağladıklarını ancak Polonya'daki fuara ilk kez katıldıklarını söyleyen Nurol Makina Stratejik Pazarlama ve Pazar Geliştirme Direktörü Emre Akın, uluslararası alanda oldukça rekabetçi bir firma olduklarına vurgu yaparak şunları söyledi:
 
"Türk savunma sanayisinin gücünü, marka değerini oldukça olumlu şekilde taşıyan bir firmayız. Avrupa'da bu sene karşılaştığımız malum savaş üzerine Doğu Avrupa ülkelerinin özellikle savunma sistemi tedarikinde kendini kanıtlamış iyi ürünlere, hızlı ve rekabetçi fiyatlarla ulaşma konusunda daha istekli olduklarını görüyoruz. Bu da bizim gerek ürünlerimiz gerekse organizasyonel etkinliklerimiz anlamında çok iyi karşıladığımız bir husus. Nitekim Ejder Yalçın, Yörük, Ilgaz, Ejder TOMA gibi ürünlerimiz şu an itibarıyla 4 kıtada, 20 ülkede, 1500'den fazla araçla hizmet vermekte. Avrupa'dan ilk projemizi Macaristan'da birkaç yıl önce imzaladık. Burada giderek derinleşerek devam ediyoruz. Polonya'daki bu fuar ortamı da bize Avrupalı kullanıcılara, karar vericilere ulaşma anlamında çok değerli bir platform, imkan sunuyor. Önümüzdeki yıllarda Nurol Makina'nın Avrupa'daki araç sayısında hızla bir artış göreceğimizi söyleyebilirim."
 
OPERASYONEL VE MEDİKAL TAKTİK ÜRÜNLER
 
Türk savunma sanayisi bünyesinde üretilen "taktik operasyonel malzeme" ve "taktik medikal ürünler" ile yakın zamanda başlayan ihracat faaliyetleriyle de dünyanın farklı noktalarında önemli potansiyele ulaştı.
 
Güvenlik güçlerinin kullanımına sunulan "taktik operasyonel malzeme" ve "taktik medikal ürünleri"ni fuarda sergileyen Fora Grup Savunma Teknolojileri Direktörü Melih Aktaş ise 2021 yılı itibarıyla aralarında Libya, Gürcistan, Ukrayna, Azerbaycan'ın bulunduğu ülkelere ihracatı hedeflediklerini, gelinen noktada bu hedeflerin ötesine geçtiklerini belirtti.
 
Rusya-Ukrayna Savaşı ile beraber artan taleple 15'ten fazla ülkeye ürünlerini ihraç ettiklerini belirten Aktaş, söz konusu ülkeler arasında Ukrayna, Polonya, Almanya, Çekya, Bulgaristan, Litvanya, Estonya, İngiltere, İsveç, Finlandiya, Romanya, Azerbaycan, İspanya, Burkina Faso, ABD'nin bulunduğunu kaydetti. Aktaş, şöyle devam etti:
 
"Burada bizi en çok mutlu eden nokta kendi tasarım ve marka ürünlerimizin Avrupa'da yüzbinlerce kullanıcıya ulaşmış olmasıdır. Gelen olumlu dönüşlere bağlı olarak talebi karşılamakta güçlük yaşıyoruz. Özellikle Polonya üzerinden Doğu Avrupa'ya açılma planımız çerçevesinde bu ülkede yerleşik partner ve temsilciliğimiz üzerinden Polonya ordusu ve polisinin askeri medikal ve askeri tekstil konusundaki tedariklerini yapmaktayız. Yıllık üretim kapasitemizin yüzde 30'unu sadece Polonya'dan gelen siparişler oluşturmakta. Bu nedenle bu sene 30'uncusu düzenlenen MSPO Fuarı'na katılarak daha güçlü bağlar kurmak, daha fazla kurum ve müşteriye ulaşmayı planladık. Fuarda ürünlerimize çok büyük ilgi olduğunu görüyoruz."
 
Kapasite artırmak için yakın zamanda 5 bin metrekarelik yeni bir tesise geçtiklerini ve yoğun şekilde faaliyet yürüttüklerini dile getiren Aktaş, "Özellikle Çin'in olası bir Tayvan işgaline önlem almak isteyen uluslararası markalar üretimlerini Türkiye'ye kaydırmak üzerine çalışmakta ve bu kapsamda pek çok büyük marka ile görüşme ve uygunluk çalışmalarına devam etmekteyiz. Bir taraftan kendi markamızla dünya pazarlarında var olmak bir taraftan uluslararası markaların Türkiye'deki çözüm ortağı olmak istiyoruz." şeklinde konuştu.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.