Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

KFC Türkiye; Akılcı ve Agresif Büyümesiyle Bölgesinde Birinci

09.07.2023 - 20:32, Güncelleme: 09.07.2023 - 20:32 5706+ kez okundu.
 

KFC Türkiye; Akılcı ve Agresif Büyümesiyle Bölgesinde Birinci

Dijital tarafta yeni yatırımlarla web sitemizde ve KFC Türkiye uygulamamızda sunduğumuz yeniliklerle bu taraftaki pazar payımızı büyütmeyi amaçlıyoruz. Dijital kanallarımızı günden güne en iyisi olması için geliştirmek ve misafirlerimize pürüzsüz bir dijital deneyim sunmak bu yılki en büyük önceliklerimiz arasında.
Geçen sene, Türkiye’deki 33 yıllık tarihinin rekoru olan 60 yeni restoran açılışına imza atan ve Ortadoğu, Afrika ve Pakistan’ın da yer aldığı pazarında ciro ve müşteri büyümesiyle birinci olan KFC Türkiye; 2022’de de 15 yeni ilde 105 yeni restoran açarak lezzetlerini Türkiye’nin dört bir köşesindeki misafirleriyle buluşturmayı hedefliyor. KFC’nin Türkiye’deki faaliyetlerini İŞ Gıda çatısı altında sürdürmeye başlamasıyla birlikte KFC Türkiye CEO’su olan ve bugün ek olarak İŞ Gıda İcra Kurulu Başkan Vekilliğini sürdüren Feliks Boynuinceoğlu, pandemi gölgesinde başlayan değişim sürecini “Zor olduğu kadar keyifli de bir yolculuk.” olarak niteliyor.   Pandemide 2020 bahar döneminde tüm restoranları kapanmış bir şirket devralındığını belirten Feliks Boynuinceoğlu,  “İŞ Gıda’ya geçişle birlikte tüm restoranlar hızlıca yeniden açıldı. KFC’yi Türkiye’nin en sevilen, en güvenilen ve en hızlı büyüyen QSR markası olma hedefiyle yoğun bir performans ortaya koyduk. Dört başlıklı stratejimiz kapsamında işimizin temelini sağlamlaştırarak, planlarını önceden yaptığımız agresif fakat aynı zamanda da akılcı büyüme stratejisiyle hızlı bir giriş yaptığımızı söyleyebilirim. Misafirlerin ihtiyaçlarına duyarlı ve değişen pazar dinamiklerine hızlı ayak uyduracak veri odaklı bakış açımızı organizasyonun her alanında uygulamak için de bu stratejiyi eksiksiz uygulayacak bir ekip ve şirket kültürü oluşturduk. Pandemi nedeniyle dönemsel kısıtlamalardan değişen tüketici beklentilerine; tedarik zincirindeki kırılmalardan, yeniden şekillenen paket servis operasyonlarına kadar birçok cephede ayrı bir yapılanmaya ve mentalite değişikliğine gitmemiz gerekiyordu. Öğretici de olan bu zorlu virajlardan başarıyla çıktık. KFC Türkiye ailesi olarak emeklerimizin karşılığını aldığımızı düşünüyorum” diyerek sorularımızı yanıtladı.   YENİLİKLERİ KUCAKLAYIP, HATALARDAN DERS ALDI   Dünyayı etkileyen boyuttaki değişkenleri anında hisseden bir sektörde yöneticilik yapan genç ve dinamik bir lider o operasyonu nasıl yönettiniz?   Genç ve dinamik lider sıfatı ve nezaketiniz için teşekkür ederim. 20 yıla yakındır perakende sektöründe çok çeşitli görevlerde bulunmuş biri olarak sürekli gelişimi ve değişimi hedeflememin ve buna ayak uydurmanın gücüne inanıyorum.   Göreve başladığım, dış faktörlerden kaynaklı kolay olmayan dönemde karşılaştığımız zorluklardan öğrendiklerimizle marka olarak güçlenerek emin adımlarla yolumuza devam ettik. Öncelikli olarak misafirlerimizi dinledik; bu tüm yapımızda olmazsa olmazımız.   Sektör açısından değerlendirdiğimizde, hızlı servis ve paket teslimat konusu değişen ve sürekli kendini yenileyen bir yapıya sahip. KFC Türkiye olarak ilk günden itibaren; hızlı servis ve paket teslimatın önce pandemiden, sonra da değişen dünyadan kaynaklı ivmesini artıracağının bilincindeydik ve doğru planlamalar ile sürece en aktif şekilde uyum sağlamayı başardık.   Önce paket servis ağımızı güçlendirdik, ardından ihtiyaca göre doğru hamleler ile bu yapıya dahil olmayan restoranları sürece dahil ettik. Yeni açılan restoranlarımızda da paket servisi her zaman önceliklendirerek bu konuda ciddi başarı sergiledik.   Tüm bunları yaparken unutmamamız gereken önemli bir kriterimiz vardı. Bu da operasyonel anlamda dünyanın en başarılı organizasyonlarından olan KFC’nin bilgi birikimi ve standartlarını en doğru şekilde uygulamaktı.   Bir lider olarak bunun başarıyı beraberinde getireceğini biliyordum. Tüm operasyonda KFC’nin global kalite ve gıda güvenliği standartlarını uygulayarak misafirlerimizin bizlere duyduğu güveni her zaman daha üst noktaya taşımayı başardık.   Tedarikçi ilişkileri ile sektörde güvenilir bir noktada olmanın değeri muhakkak. Bunu sektör tecrübem sebebiyle biliyor olsam da pandemide bu konuya olan dikkati artırarak, tedarikçi ilişkilerimizi de kuvvetlendirdik.   Sektörümüz için en önemli kriterlerden olan pek çok ayrı operasyona dokunan dijitalleşme konusu da önceliklerimiz arasındaydı. Dijitalleşme yolculuğunda yatırımlarımızı hızlandırdık. Hedefimiz her zaman markamıza olan talebi en verimli şekilde karşılayabilmek ve misafirlerimize kusursuz bir deneyim yaşatabilmek. Uzun soluklu sürdürülebilir başarı için dijital kanallara yapılan yatırımların önemine inanıyoruz. Hızla büyüdüğümüz bugünün dünyasında en yeni teknolojilerle var olmayı sürdüreceğiz.   Bir diğer konu da KFC Türkiye‘nin yanı sıra ülkemiz ekonomisi için de değerine inandığım istihdam politikamız. İçerisinde bulunduğumuz büyüme hızımıza paralel, ekiplerimize katılan yeni çalışanlarımız ile ailemiz günden güne büyüyor.   KFC Türkiye’de insan kaynağı en önde gelen değerlerimizden. İnsan ile büyüyeceğimizin bilinciyle her kademede alanında uzman, tecrübeli ve işini çok seven kişilerden oluşturulmuş ekiplerle çalışıyoruz.   Bünyemize katılan her bir çalışanımızın hem eğitimler hem de şirket içi rotasyonlarla kendisinin en iyi versiyonu olmasına katkıda bulunmaya çaba gösteriyoruz. Yola çıktığımızda yaklaşık 3 bin olan  sayımız bugün 5 bin700’e ulaştı. Bu ülkemiz için, bizim için çok ciddi gurur, umut diyebilirim.   Tabii bu süreçte yanlış kararlarımız da olmadı değil. Açık yüreklilikle söylemek isterim ki tüm bu dönüşümün ve değişimin ortasında lojistik hizmet aldığımız tedarikçimizi değiştirmeye karar verdik. Ancak evdeki hesap çarşıya uymadı ve karşı tarafla üzerinde mutabık kaldığımız servisi alamadık. Ciddi anlamda zorlandığımız, satış kaybettiğimiz bir üç ayın sonunda hatadan dönme çevikliğini gösterip eski lojistik tedarikçimizle yeniden çalışmaya başladık. Yaralarımızı sarıp yolumuza devam ettik.   MİSAFİR ODAKLI DİJİTAL YENİLİKLER   Öne çıkan dijital kanallar ve restoran satışlarıyla boy ölçüşecek kadar büyüyen paket servis ağı konusunda neler yaptınız? Müşterilerinize sürdürülebilir bir hizmet verme noktasında yaklaşımınız nasıl?   Dijitalleşmeyi tüm aksiyonlarımızla bir bütün olarak görüyoruz. KFC severlerin hayatlarını kolaylaştırmak adına birçok çalışmaya imza attık ki burada da en belirleyici kriter misafirlerimiz oldu.   Uzun soluklu sürdürülebilir başarı için geçtiğimiz sene dijital kanallarımıza yaptığımız yatırımları 2020’ye kıyasla yaklaşık üç katına çıkararak e-ticaret kanalında dijitalleşme yolculuğumuzu hızlandırdık. Hedefimiz her zaman markamıza olan talebi en verimli şekilde karşılayabilmek ve misafirlerimize kusursuz bir deneyim yaşatabilmek.   Bunun için web sitemizi yenileyerek sipariş verme adımlarını kolaylaştırarak, operasyonumuza hız kazandırdık. Tüm bu yeniliklerle misafirlerimiz ödemelerini artık online olarak gerçekleştirebiliyor ve siparişlerini “temassız teslimat” seçeneği ile alabiliyorlar. Pandemi sürecinde geliştirdiğimiz, misafirlerimizin önceden sipariş vererek tercih edilen ileri bir saatte teslim alması gibi hayatı kolaylaştıran, çözüm odaklı hizmetlere imza attık.   Ayrıca web sitemizi geliştirme çalışmaları esnasında elde ettiğimiz misafir odaklı veriler ışığında, KFC Türkiye uygulamamızı da hayata geçirdik. Dijital kanallar üzerinden müşterilerimize yarattığımız kampanya ve fırsatların yanı sıra hayata geçirdiğimiz yeni dijital uygulamamız ile restoranlarımızda misafirlerimize artık QR kodla sipariş verme imkânı sunuyoruz.   Restorana geldiklerinde sıra beklemeden, restoran içi yönlendirmelerdeki QR kodu okutarak KFC Türkiye ara yüzü üzerinden ödemelerini kolayca ve güvenle online yapıp, sipariş verebiliyor ve SMS ile hazır olduğu bilgisi geldikten sonra da siparişlerini teslim alabiliyorlar. Günümüz dünyasında sürdürülebilir başarı için dijital kanallara yapılan yatırımların önemi tartışılmaz.   Bu bakış açısıyla dijitalleşme yolculuğumuzu hız kesmeden sürdürüyoruz. Bu yaklaşımı desteklemek adına restoranlarımızda dijital harita sistemine geçtik. Böylece bulunduğumuz bölgelerin verimliliğini anlık olarak verilerle analiz edebiliyoruz. 2022 yılı içerisinde, haritayı yeni yatırımlar ile daha da kusursuz hale getirerek geliştirmek istiyoruz.   Bu sayede hem kurye hizmetimizi hem de misafirlerimizin memnuniyetini en sağlıklı şekilde optimize etmeyi hedefliyoruz. Paket servis alanındaki bir diğer yatırımımız da yeni kurduğumuz kurye ağımız İŞ Ekspres ve bu kapsamdaki yeni iş modelimiz İŞ’im Kurye.   Yeni oluşumumuzdaki hedefimiz, paket servis kurye operasyonlarımızı en üst seviyeye taşıyarak misafirlerimize sunduğumuz hizmetin kalitesini yükseltmek. Kurye ağımızdaki ekiplerde yer alan arkadaşlarımızın kendi işinin sahibi olmasını sağlayarak hem bizim hem de onlar için sürdürülebilir, uzun soluklu bir ilişki kuruyoruz.   AKILCI AGRESİF BÜYÜMESİNİ SÜRDÜRECEK   KFC Türkiye CEO’su olarak 2022’ye ilişkin beklenti ve hedefleriniz neler?   Doğru bir bakış açısı adına 2021 rakamlarıyla başlamak istiyorum. Geçtiğimiz yıl kilit lokasyonlardan oluşan 60 yeni restoran açılışı gerçekleştirerek, bir önceki yıla kıyasla toplam on yeni ilde restoran açarak, restoran sayımızı yüzde 50 büyüttük ve ciromuzu yüzde 150’nin üzerinde artırdık.   Bu 33 yıllık KFC Türkiye tarihinde bir yılda gerçekleşen en yüksek sayıdaki restoran açılışı. Bu büyümenin bizim için en sevindirici ve geleceğe dair umutlandırıcı yanı ise yeni açtığımız bu restoranların gösterdiği yüksek performans oldu. Bu sebeple KFC’yi Türkiye’de daha da büyütmek için daha çok çalışmamız, daha çok yatırım yapmamız gerektiğine inanıyoruz.   Başladığımızdan beri sürdürdüğümüz agresif ancak akılcı büyüme stratejimiz 2022’de de hız kesmeyecek. 2022 hedefimiz kapsamında 2000’den fazla yeni istihdam sağlamayı, 15 yeni ilde, toplamda 105 yeni restoran açılışı gerçekleştirerek, Türkiye’nin dört bir köşesinde lezzetlerimizi misafirlerimizle buluşturmayı amaçlıyoruz.   Tüm pazarlama çalışmalarımızda tüketicinin hem aklına hem de kalbine dokunmayı hedefliyoruz. Bunları yaparken tüm operasyon genelindeki mükemmeliyetçi yaklaşımımızı da sürdüreceğiz.   Dijital tarafta yeni yatırımlarla web sitemizde ve KFC Türkiye uygulamamızda sunduğumuz yeniliklerle bu taraftaki pazar payımızı büyütmeyi amaçlıyoruz. Dijital kanallarımızı günden güne en iyisi olması için geliştirmek ve misafirlerimize pürüzsüz bir dijital deneyim sunmak bu yılki en büyük önceliklerimiz arasında. “HEYECANLI HABERLERİN ARİFESİNDEYİZ”   İcra Kurulu Başkan Vekili olduğunuz İŞ Gıda’nın gündeminde neler var, aktarabilir misiniz?   İŞ Gıda olarak büyüme iştahımız fazla ve bu doğrultuda farklı markaları gündemimizde tutuyoruz. Şu an için heyecanlı haberlerin arifesindeyiz diyebilirim. Gerek mevcut gerekse de portföyümüze katacağımız tüm markalardaki ana önceliğimiz misafir deneyimini kusursuzlaştırmak ve restoran operasyonlarını her geçen gün daha da geliştirmek, dijitalleşme yolculuğumuzdaki yatırımlarımızı artırarak ülkemiz için daha fazla istihdam fırsatı yaratmak.
Dijital tarafta yeni yatırımlarla web sitemizde ve KFC Türkiye uygulamamızda sunduğumuz yeniliklerle bu taraftaki pazar payımızı büyütmeyi amaçlıyoruz. Dijital kanallarımızı günden güne en iyisi olması için geliştirmek ve misafirlerimize pürüzsüz bir dijital deneyim sunmak bu yılki en büyük önceliklerimiz arasında.

Geçen sene, Türkiye’deki 33 yıllık tarihinin rekoru olan 60 yeni restoran açılışına imza atan ve Ortadoğu, Afrika ve Pakistan’ın da yer aldığı pazarında ciro ve müşteri büyümesiyle birinci olan KFC Türkiye; 2022’de de 15 yeni ilde 105 yeni restoran açarak lezzetlerini Türkiye’nin dört bir köşesindeki misafirleriyle buluşturmayı hedefliyor.



KFC’nin Türkiye’deki faaliyetlerini İŞ Gıda çatısı altında sürdürmeye başlamasıyla birlikte KFC Türkiye CEO’su olan ve bugün ek olarak İŞ Gıda İcra Kurulu Başkan Vekilliğini sürdüren Feliks Boynuinceoğlu, pandemi gölgesinde başlayan değişim sürecini “Zor olduğu kadar keyifli de bir yolculuk.” olarak niteliyor.
 
Pandemide 2020 bahar döneminde tüm restoranları kapanmış bir şirket devralındığını belirten Feliks Boynuinceoğlu,  “İŞ Gıda’ya geçişle birlikte tüm restoranlar hızlıca yeniden açıldı. KFC’yi Türkiye’nin en sevilen, en güvenilen ve en hızlı büyüyen QSR markası olma hedefiyle yoğun bir performans ortaya koyduk. Dört başlıklı stratejimiz kapsamında işimizin temelini sağlamlaştırarak, planlarını önceden yaptığımız agresif fakat aynı zamanda da akılcı büyüme stratejisiyle hızlı bir giriş yaptığımızı söyleyebilirim. Misafirlerin ihtiyaçlarına duyarlı ve değişen pazar dinamiklerine hızlı ayak uyduracak veri odaklı bakış açımızı organizasyonun her alanında uygulamak için de bu stratejiyi eksiksiz uygulayacak bir ekip ve şirket kültürü oluşturduk. Pandemi nedeniyle dönemsel kısıtlamalardan değişen tüketici beklentilerine; tedarik zincirindeki kırılmalardan, yeniden şekillenen paket servis operasyonlarına kadar birçok cephede ayrı bir yapılanmaya ve mentalite değişikliğine gitmemiz gerekiyordu. Öğretici de olan bu zorlu virajlardan başarıyla çıktık. KFC Türkiye ailesi olarak emeklerimizin karşılığını aldığımızı düşünüyorum” diyerek sorularımızı yanıtladı.
 
YENİLİKLERİ KUCAKLAYIP, HATALARDAN DERS ALDI
 
Dünyayı etkileyen boyuttaki değişkenleri anında hisseden bir sektörde yöneticilik yapan genç ve dinamik bir lider o operasyonu nasıl yönettiniz?
 
Genç ve dinamik lider sıfatı ve nezaketiniz için teşekkür ederim. 20 yıla yakındır perakende sektöründe çok çeşitli görevlerde bulunmuş biri olarak sürekli gelişimi ve değişimi hedeflememin ve buna ayak uydurmanın gücüne inanıyorum.
 
Göreve başladığım, dış faktörlerden kaynaklı kolay olmayan dönemde karşılaştığımız zorluklardan öğrendiklerimizle marka olarak güçlenerek emin adımlarla yolumuza devam ettik. Öncelikli olarak misafirlerimizi dinledik; bu tüm yapımızda olmazsa olmazımız.
 
Sektör açısından değerlendirdiğimizde, hızlı servis ve paket teslimat konusu değişen ve sürekli kendini yenileyen bir yapıya sahip. KFC Türkiye olarak ilk günden itibaren; hızlı servis ve paket teslimatın önce pandemiden, sonra da değişen dünyadan kaynaklı ivmesini artıracağının bilincindeydik ve doğru planlamalar ile sürece en aktif şekilde uyum sağlamayı başardık.
 
Önce paket servis ağımızı güçlendirdik, ardından ihtiyaca göre doğru hamleler ile bu yapıya dahil olmayan restoranları sürece dahil ettik. Yeni açılan restoranlarımızda da paket servisi her zaman önceliklendirerek bu konuda ciddi başarı sergiledik.
 
Tüm bunları yaparken unutmamamız gereken önemli bir kriterimiz vardı. Bu da operasyonel anlamda dünyanın en başarılı organizasyonlarından olan KFC’nin bilgi birikimi ve standartlarını en doğru şekilde uygulamaktı.
 
Bir lider olarak bunun başarıyı beraberinde getireceğini biliyordum. Tüm operasyonda KFC’nin global kalite ve gıda güvenliği standartlarını uygulayarak misafirlerimizin bizlere duyduğu güveni her zaman daha üst noktaya taşımayı başardık.
 
Tedarikçi ilişkileri ile sektörde güvenilir bir noktada olmanın değeri muhakkak. Bunu sektör tecrübem sebebiyle biliyor olsam da pandemide bu konuya olan dikkati artırarak, tedarikçi ilişkilerimizi de kuvvetlendirdik.
 
Sektörümüz için en önemli kriterlerden olan pek çok ayrı operasyona dokunan dijitalleşme konusu da önceliklerimiz arasındaydı. Dijitalleşme yolculuğunda yatırımlarımızı hızlandırdık. Hedefimiz her zaman markamıza olan talebi en verimli şekilde karşılayabilmek ve misafirlerimize kusursuz bir deneyim yaşatabilmek. Uzun soluklu sürdürülebilir başarı için dijital kanallara yapılan yatırımların önemine inanıyoruz. Hızla büyüdüğümüz bugünün dünyasında en yeni teknolojilerle var olmayı sürdüreceğiz.
 
Bir diğer konu da KFC Türkiye‘nin yanı sıra ülkemiz ekonomisi için de değerine inandığım istihdam politikamız. İçerisinde bulunduğumuz büyüme hızımıza paralel, ekiplerimize katılan yeni çalışanlarımız ile ailemiz günden güne büyüyor.
 
KFC Türkiye’de insan kaynağı en önde gelen değerlerimizden. İnsan ile büyüyeceğimizin bilinciyle her kademede alanında uzman, tecrübeli ve işini çok seven kişilerden oluşturulmuş ekiplerle çalışıyoruz.
 
Bünyemize katılan her bir çalışanımızın hem eğitimler hem de şirket içi rotasyonlarla kendisinin en iyi versiyonu olmasına katkıda bulunmaya çaba gösteriyoruz. Yola çıktığımızda yaklaşık 3 bin olan  sayımız bugün 5 bin700’e ulaştı. Bu ülkemiz için, bizim için çok ciddi gurur, umut diyebilirim.
 
Tabii bu süreçte yanlış kararlarımız da olmadı değil. Açık yüreklilikle söylemek isterim ki tüm bu dönüşümün ve değişimin ortasında lojistik hizmet aldığımız tedarikçimizi değiştirmeye karar verdik. Ancak evdeki hesap çarşıya uymadı ve karşı tarafla üzerinde mutabık kaldığımız servisi alamadık. Ciddi anlamda zorlandığımız, satış kaybettiğimiz bir üç ayın sonunda hatadan dönme çevikliğini gösterip eski lojistik tedarikçimizle yeniden çalışmaya başladık. Yaralarımızı sarıp yolumuza devam ettik.
 
MİSAFİR ODAKLI DİJİTAL YENİLİKLER
 
Öne çıkan dijital kanallar ve restoran satışlarıyla boy ölçüşecek kadar büyüyen paket servis ağı konusunda neler yaptınız? Müşterilerinize sürdürülebilir bir hizmet verme noktasında yaklaşımınız nasıl?
 
Dijitalleşmeyi tüm aksiyonlarımızla bir bütün olarak görüyoruz. KFC severlerin hayatlarını kolaylaştırmak adına birçok çalışmaya imza attık ki burada da en belirleyici kriter misafirlerimiz oldu.
 
Uzun soluklu sürdürülebilir başarı için geçtiğimiz sene dijital kanallarımıza yaptığımız yatırımları 2020’ye kıyasla yaklaşık üç katına çıkararak e-ticaret kanalında dijitalleşme yolculuğumuzu hızlandırdık. Hedefimiz her zaman markamıza olan talebi en verimli şekilde karşılayabilmek ve misafirlerimize kusursuz bir deneyim yaşatabilmek.
 
Bunun için web sitemizi yenileyerek sipariş verme adımlarını kolaylaştırarak, operasyonumuza hız kazandırdık. Tüm bu yeniliklerle misafirlerimiz ödemelerini artık online olarak gerçekleştirebiliyor ve siparişlerini “temassız teslimat” seçeneği ile alabiliyorlar. Pandemi sürecinde geliştirdiğimiz, misafirlerimizin önceden sipariş vererek tercih edilen ileri bir saatte teslim alması gibi hayatı kolaylaştıran, çözüm odaklı hizmetlere imza attık.
 
Ayrıca web sitemizi geliştirme çalışmaları esnasında elde ettiğimiz misafir odaklı veriler ışığında, KFC Türkiye uygulamamızı da hayata geçirdik. Dijital kanallar üzerinden müşterilerimize yarattığımız kampanya ve fırsatların yanı sıra hayata geçirdiğimiz yeni dijital uygulamamız ile restoranlarımızda misafirlerimize artık QR kodla sipariş verme imkânı sunuyoruz.
 
Restorana geldiklerinde sıra beklemeden, restoran içi yönlendirmelerdeki QR kodu okutarak KFC Türkiye ara yüzü üzerinden ödemelerini kolayca ve güvenle online yapıp, sipariş verebiliyor ve SMS ile hazır olduğu bilgisi geldikten sonra da siparişlerini teslim alabiliyorlar. Günümüz dünyasında sürdürülebilir başarı için dijital kanallara yapılan yatırımların önemi tartışılmaz.
 
Bu bakış açısıyla dijitalleşme yolculuğumuzu hız kesmeden sürdürüyoruz. Bu yaklaşımı desteklemek adına restoranlarımızda dijital harita sistemine geçtik. Böylece bulunduğumuz bölgelerin verimliliğini anlık olarak verilerle analiz edebiliyoruz. 2022 yılı içerisinde, haritayı yeni yatırımlar ile daha da kusursuz hale getirerek geliştirmek istiyoruz.
 
Bu sayede hem kurye hizmetimizi hem de misafirlerimizin memnuniyetini en sağlıklı şekilde optimize etmeyi hedefliyoruz. Paket servis alanındaki bir diğer yatırımımız da yeni kurduğumuz kurye ağımız İŞ Ekspres ve bu kapsamdaki yeni iş modelimiz İŞ’im Kurye.
 
Yeni oluşumumuzdaki hedefimiz, paket servis kurye operasyonlarımızı en üst seviyeye taşıyarak misafirlerimize sunduğumuz hizmetin kalitesini yükseltmek. Kurye ağımızdaki ekiplerde yer alan arkadaşlarımızın kendi işinin sahibi olmasını sağlayarak hem bizim hem de onlar için sürdürülebilir, uzun soluklu bir ilişki kuruyoruz.
 
AKILCI AGRESİF BÜYÜMESİNİ SÜRDÜRECEK
 
KFC Türkiye CEO’su olarak 2022’ye ilişkin beklenti ve hedefleriniz neler?
 
Doğru bir bakış açısı adına 2021 rakamlarıyla başlamak istiyorum. Geçtiğimiz yıl kilit lokasyonlardan oluşan 60 yeni restoran açılışı gerçekleştirerek, bir önceki yıla kıyasla toplam on yeni ilde restoran açarak, restoran sayımızı yüzde 50 büyüttük ve ciromuzu yüzde 150’nin üzerinde artırdık.
 
Bu 33 yıllık KFC Türkiye tarihinde bir yılda gerçekleşen en yüksek sayıdaki restoran açılışı. Bu büyümenin bizim için en sevindirici ve geleceğe dair umutlandırıcı yanı ise yeni açtığımız bu restoranların gösterdiği yüksek performans oldu. Bu sebeple KFC’yi Türkiye’de daha da büyütmek için daha çok çalışmamız, daha çok yatırım yapmamız gerektiğine inanıyoruz.
 
Başladığımızdan beri sürdürdüğümüz agresif ancak akılcı büyüme stratejimiz 2022’de de hız kesmeyecek. 2022 hedefimiz kapsamında 2000’den fazla yeni istihdam sağlamayı, 15 yeni ilde, toplamda 105 yeni restoran açılışı gerçekleştirerek, Türkiye’nin dört bir köşesinde lezzetlerimizi misafirlerimizle buluşturmayı amaçlıyoruz.
 
Tüm pazarlama çalışmalarımızda tüketicinin hem aklına hem de kalbine dokunmayı hedefliyoruz. Bunları yaparken tüm operasyon genelindeki mükemmeliyetçi yaklaşımımızı da sürdüreceğiz.
 
Dijital tarafta yeni yatırımlarla web sitemizde ve KFC Türkiye uygulamamızda sunduğumuz yeniliklerle bu taraftaki pazar payımızı büyütmeyi amaçlıyoruz. Dijital kanallarımızı günden güne en iyisi olması için geliştirmek ve misafirlerimize pürüzsüz bir dijital deneyim sunmak bu yılki en büyük önceliklerimiz arasında.

“HEYECANLI HABERLERİN ARİFESİNDEYİZ”
 
İcra Kurulu Başkan Vekili olduğunuz İŞ Gıda’nın gündeminde neler var, aktarabilir misiniz?
 
İŞ Gıda olarak büyüme iştahımız fazla ve bu doğrultuda farklı markaları gündemimizde tutuyoruz. Şu an için heyecanlı haberlerin arifesindeyiz diyebilirim. Gerek mevcut gerekse de portföyümüze katacağımız tüm markalardaki ana önceliğimiz misafir deneyimini kusursuzlaştırmak ve restoran operasyonlarını her geçen gün daha da geliştirmek, dijitalleşme yolculuğumuzdaki yatırımlarımızı artırarak ülkemiz için daha fazla istihdam fırsatı yaratmak.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.