Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

Her An Yanında Projesi” Sodexo’ya ‘Büyük Düşünce Ödülü’ getirdi.

Sektörel 11.07.2023 - 19:36, Güncelleme: 11.07.2023 - 19:36 5746+ kez okundu.
 

Her An Yanında Projesi” Sodexo’ya ‘Büyük Düşünce Ödülü’ getirdi.

Sodexo, "Her An Yanında" projesiyle ‘Büyük Düşünce Ödülü’nü kazandı. Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Kurulu Üyesi Güngör, “Ürün ve hizmetlerimizi ulaşılabilir kılarak, kullanıcılarımıza ve üye iş yerlerimize ‘Her An Yanında’ olduğumuzu hissettirdik" dedi.
Sodexo, "Her An Yanında" projesiyle ‘Büyük Düşünce Ödülü’nü kazandı. Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Kurulu Üyesi Güngör, “Ürün ve hizmetlerimizi ulaşılabilir kılarak, kullanıcılarımıza ve üye iş yerlerimize ‘Her An Yanında’ olduğumuzu hissettirdik" dedi. Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, dijital dönüşüm inisiyatifi ve hizmette dönüşüm projesi "Her An Yanında" ile 4.CX Awards Turkey'de Büyük Düşünce Ödülü'nü aldı. Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, "Her An Yanında" projesi ile Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödül programı olan ve birçok öncü sektördeki örnek projeleri değerlendiren, Nice Medya tarafından gerçekleştirilen 4.CX Awards Turkey'de B2B Müşteri Deneyimi Projeleri kategorisinde Büyük Düşünce Ödülü’nü kazandı. Müşteri hizmetleri ve deneyimi konusunda aldığı ödüllere bir yenisini daha ekleyen Sodexo, marka deneyimini bütünleşik ve esnek bir yapıya taşırken, paydaşları ile arasındaki bağı daha da güçlendirecek dijital yetkinlikler geliştiriyor. Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Kurulu Üyesi Serdar Güngör, benzersiz bir hizmet deneyimi sunmayı stratejik bir öncelik olarak konumlandırarak çalışmalarına yön verdiklerini söyledi. Sodexo olarak tüm paydaşlara ayrıcalıklı ve kişiselleştirmiş bir deneyim sunabilmek için çalıştıklarını ifade eden Serdar Güngör, "Bu yaklaşımla müşteri hizmetleri operasyon yapımızı paydaşlarımızın ihtiyaçlarına göre yeniden yapılandırdık. Çalışma saatlerimizi ve sesli yanıt sistemimizi bu doğrultuda güncelledik. Kanallarımızı sadeleştirerek bütünleşik bir hizmet sunmaya başladık. Ürün ve hizmetlerimizi cep telefonlarından ulaşılabilir kılmayı başardık, öte yandan sunduğumuz kesintisiz ve online çözümlerimiz ile kullanıcılarımızın ve üye iş yerlerimizin de ‘Her An Yanında’ olduğumuzu hissettirdik." dedi.
Sodexo, "Her An Yanında" projesiyle ‘Büyük Düşünce Ödülü’nü kazandı. Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Kurulu Üyesi Güngör, “Ürün ve hizmetlerimizi ulaşılabilir kılarak, kullanıcılarımıza ve üye iş yerlerimize ‘Her An Yanında’ olduğumuzu hissettirdik" dedi.

Sodexo, "Her An Yanında" projesiyle ‘Büyük Düşünce Ödülü’nü kazandı. Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Kurulu Üyesi Güngör, “Ürün ve hizmetlerimizi ulaşılabilir kılarak, kullanıcılarımıza ve üye iş yerlerimize ‘Her An Yanında’ olduğumuzu hissettirdik" dedi.




Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, dijital dönüşüm inisiyatifi ve hizmette dönüşüm projesi "Her An Yanında" ile 4.CX Awards Turkey'de Büyük Düşünce Ödülü'nü aldı.
Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, "Her An Yanında" projesi ile Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödül programı olan ve birçok öncü sektördeki örnek projeleri değerlendiren, Nice Medya tarafından gerçekleştirilen 4.CX Awards Turkey'de B2B Müşteri Deneyimi Projeleri kategorisinde Büyük Düşünce Ödülü’nü kazandı.
Müşteri hizmetleri ve deneyimi konusunda aldığı ödüllere bir yenisini daha ekleyen Sodexo, marka deneyimini bütünleşik ve esnek bir yapıya taşırken, paydaşları ile arasındaki bağı daha da güçlendirecek dijital yetkinlikler geliştiriyor.
Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Kurulu Üyesi Serdar Güngör, benzersiz bir hizmet deneyimi sunmayı stratejik bir öncelik olarak konumlandırarak çalışmalarına yön verdiklerini söyledi.
Sodexo olarak tüm paydaşlara ayrıcalıklı ve kişiselleştirmiş bir deneyim sunabilmek için çalıştıklarını ifade eden Serdar Güngör, "Bu yaklaşımla müşteri hizmetleri operasyon yapımızı paydaşlarımızın ihtiyaçlarına göre yeniden yapılandırdık. Çalışma saatlerimizi ve sesli yanıt sistemimizi bu doğrultuda güncelledik. Kanallarımızı sadeleştirerek bütünleşik bir hizmet sunmaya başladık. Ürün ve hizmetlerimizi cep telefonlarından ulaşılabilir kılmayı başardık, öte yandan sunduğumuz kesintisiz ve online çözümlerimiz ile kullanıcılarımızın ve üye iş yerlerimizin de ‘Her An Yanında’ olduğumuzu hissettirdik." dedi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.