Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

Berteks TURQUALITY Programı'na dahil oldu

10.07.2023 - 17:53, Güncelleme: 10.07.2023 - 17:53 5616+ kez okundu.
 

Berteks TURQUALITY Programı'na dahil oldu

96 yıllık tecrübesi ile Türkiye’nin önde gelen teknik tekstil kuruluşu Berteks, uluslararası standartlarda üretimi, ihracatı, ülke ekonomisine sağlamış olduğu katma değer ve global marka yolunda attığı adımlar ile Ticaret Bakanlığı tarafından hayata geçirilen ve dünyanın devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olan TURQUALITY Programı’na dahil edildi.
96 yıllık tecrübesi ile Türkiye’nin önde gelen teknik tekstil kuruluşu Berteks, uluslararası standartlarda üretimi, ihracatı, ülke ekonomisine sağlamış olduğu katma değer ve global marka yolunda attığı adımlar ile Ticaret Bakanlığı tarafından hayata geçirilen ve dünyanın devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olan TURQUALITY Programı’na dahil edildi. Tekstil sektöründe 1922’den bu yana edindiği bilgi birikimi ve tecrübeyle büyüyen Berteks; yeni teknolojilerle kendini geliştirerek sektöründe mükemmel hizmet anlayışı ve yüksek standarttaki üretim kalitesi ile ön plana çıkıyor. Her geçen gün gücüne güç katan firma, bugün 80.000 m2 kapalı alana sahip tesisi ve 1000 kişiyi aşan ekibi ile öncü firmalar arasında bulunuyor. Tekstil sektöründe mücadele ve gelişimle dolu bir geçmişe sahip olan, bu geçmişin hakkını vererek sürdürülebilir bir kaliteyle “Berteks” markasını yaratan firma, beş kıtada 200’den fazla ülkeye ihracat gerçekleştirerek büyümesini de sürdürülebilir kılıyor; her biri ayrı bir değere sahip tescilli alt markaları “Dolce Vita”, “Startül”, “Pescofil”, “Secure”, “Pescreen”, “Blocky” ve “W-All” ile bilinirliğini devam ettiriyor. Teknolojik gelişmeleri yakından takip eden Berteks; aynı zamanda yerinde Ar-Ge Merkezi, Greenguard, Oeko-Tex ve diğer uluslararası kalite belgeleri ile sektörün teknolojik dönüşümünde ileri gelen kuruluşlarından biri olarak dikkat çekiyor. Bu doğrultuda TURQUALITY Destek Programı’na kabul edildiklerini ifade eden Berteks Yönetim Kurulu Başkanı Berk Noyan,  konuyla ilgili görüşlerini aktardı. Elde ettiklerini başarının sırrını “Türk marka bilincinin tüm paydaşlarla paylaşılarak markanın tercih edilirliğinin artırılması, kıtalar arası marka yaygınlığının sağlanması, sürekli ve sürdürülebilir yeni ürün ile Ar-Ge çalışmalarının devamlılığı, tüm süreçlerin dijitalleşmesi” elementleriyle formülize eden Berk Noyan; şu sözleri kaydetti: “Başarılarla dolu bir dönem geçirdik. Tekstil, hiçbir zaman bitmeyecek bir sektör. En gelişmiş ekonomilerde dahi tekstilin hala çok ciddi pay aldığını ve üretim yaptıklarını görüyoruz. Ama bu noktada Uzak Doğu’da üretilen, katma değeri düşük ürünleri kastetmiyorum. Kastettiğim bilgiye, Ar-Ge’ye, inovasyona dayalı, albenisi yüksek ürünler ve teknik-tekstil. Dünya, Endüstri 4.0 ile yeni bir üretim çağına evrilirken tekstil sektörü de bu gelişmeler ışığında kabuk değiştiriyor. Bu değişime ayak uydurmalı, inovasyona ve markalaşmaya yoğunlaşmalı, bunu yaparken de müşteri portföyünü iyi planlanmalıyız. Berteks olarak her zaman önceliğimiz olan markalaşma ve Ar-Ge çalışmalarını ön plana çıkararak yaratacağımız sinerji ile hem yurt içi hem de yurt dışında hedeflediğimiz satış/ciro beklentilerimizin karşılanacağına inanıyoruz.”
96 yıllık tecrübesi ile Türkiye’nin önde gelen teknik tekstil kuruluşu Berteks, uluslararası standartlarda üretimi, ihracatı, ülke ekonomisine sağlamış olduğu katma değer ve global marka yolunda attığı adımlar ile Ticaret Bakanlığı tarafından hayata geçirilen ve dünyanın devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olan TURQUALITY Programı’na dahil edildi.

96 yıllık tecrübesi ile Türkiye’nin önde gelen teknik tekstil kuruluşu Berteks, uluslararası standartlarda üretimi, ihracatı, ülke ekonomisine sağlamış olduğu katma değer ve global marka yolunda attığı adımlar ile Ticaret Bakanlığı tarafından hayata geçirilen ve dünyanın devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olan TURQUALITY Programı’na dahil edildi.


Tekstil sektöründe 1922’den bu yana edindiği bilgi birikimi ve tecrübeyle büyüyen Berteks; yeni teknolojilerle kendini geliştirerek sektöründe mükemmel hizmet anlayışı ve yüksek standarttaki üretim kalitesi ile ön plana çıkıyor. Her geçen gün gücüne güç katan firma, bugün 80.000 m2 kapalı alana sahip tesisi ve 1000 kişiyi aşan ekibi ile öncü firmalar arasında bulunuyor.

Tekstil sektöründe mücadele ve gelişimle dolu bir geçmişe sahip olan, bu geçmişin hakkını vererek sürdürülebilir bir kaliteyle “Berteks” markasını yaratan firma, beş kıtada 200’den fazla ülkeye ihracat gerçekleştirerek büyümesini de sürdürülebilir kılıyor; her biri ayrı bir değere sahip tescilli alt markaları “Dolce Vita”, “Startül”, “Pescofil”, “Secure”, “Pescreen”, “Blocky” ve “W-All” ile bilinirliğini devam ettiriyor. Teknolojik gelişmeleri yakından takip eden Berteks; aynı zamanda yerinde Ar-Ge Merkezi, Greenguard, Oeko-Tex ve diğer uluslararası kalite belgeleri ile sektörün teknolojik dönüşümünde ileri gelen kuruluşlarından biri olarak dikkat çekiyor.

Bu doğrultuda TURQUALITY Destek Programı’na kabul edildiklerini ifade eden Berteks Yönetim Kurulu Başkanı Berk Noyan,  konuyla ilgili görüşlerini aktardı. Elde ettiklerini başarının sırrını “Türk marka bilincinin tüm paydaşlarla paylaşılarak markanın tercih edilirliğinin artırılması, kıtalar arası marka yaygınlığının sağlanması, sürekli ve sürdürülebilir yeni ürün ile Ar-Ge çalışmalarının devamlılığı, tüm süreçlerin dijitalleşmesi” elementleriyle formülize eden Berk Noyan; şu sözleri kaydetti: “Başarılarla dolu bir dönem geçirdik. Tekstil, hiçbir zaman bitmeyecek bir sektör. En gelişmiş ekonomilerde dahi tekstilin hala çok ciddi pay aldığını ve üretim yaptıklarını görüyoruz. Ama bu noktada Uzak Doğu’da üretilen, katma değeri düşük ürünleri kastetmiyorum. Kastettiğim bilgiye, Ar-Ge’ye, inovasyona dayalı, albenisi yüksek ürünler ve teknik-tekstil. Dünya, Endüstri 4.0 ile yeni bir üretim çağına evrilirken tekstil sektörü de bu gelişmeler ışığında kabuk değiştiriyor. Bu değişime ayak uydurmalı, inovasyona ve markalaşmaya yoğunlaşmalı, bunu yaparken de müşteri portföyünü iyi planlanmalıyız. Berteks olarak her zaman önceliğimiz olan markalaşma ve Ar-Ge çalışmalarını ön plana çıkararak yaratacağımız sinerji ile hem yurt içi hem de yurt dışında hedeflediğimiz satış/ciro beklentilerimizin karşılanacağına inanıyoruz.”

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.