TÜRKİYE'NİN İLK SEKTÖREL HABER PORTALI

Ingage, tüm eşitliklerden yana duruşu ve benzersiz iş modeliyle markaları rekabete hazırlıyor

Tüm eşitliklerden yana duruşuyla sektörünün öncülerinden olan Ingage, istihdamda yüzde 53, yönetimde yüzde 61 kadın çalışan oranına sahip. Dijital niteliğiyle yeni mezun kadın bireylerin teknolojinin ritmine ayak uydurmalarını ve iş dünyasındaki kadın görünürlüğünü destekleyen Ingage, sektörde yer alacak kadın yöneticilere de cesaret veriyor.


 
Ingage 360 derece pazarlama çözümleri ve hizmetleriyle firmalara en iyi marka deneyimi yaklaşımı doğrultusunda uçtan uca servis sunuyor.
 
Medya, veri ve teknoloji ile e-ticareti merkeze alarak, 3 ana dikey doğrultusunda, tüm dijital pazarlama hizmetlerini anahtar teslim sunabilen, marka ihtiyacına göre modüler veya hibrit çözümler üretebilen Ingage, danışmanlık hizmetini bilimsel yaklaşım, veri, inovasyon ve teknoloji üzerine kurguluyor.
 
“Markalarımızın sesine en duyarlı, en çok çalışılmak istenen küresel yeni nesil pazarlama danışmanlığı ve çözümleri ajansı olma hedefiyle devam ediyoruz. Her şeyden önce varlık amacımız topluma fayda sağlayan bir kurum olmak.” diyen Ingage CEO’su Pınar Ercan Tursun ile konuştuk.
 
“İHRACATÇILARIN AJANSI”  MİSYONUYLA GLOBALDE
 
Ingage sektöründe nasıl bir fark yaratıyor?
 
Markalarımızın sahip oldukları tüm potansiyeli gerçeğe dönüştürme ve büyütme vizyonumuzla, pazarda kendimizi çok özel bir noktada konumlandırıyoruz. Tüm paydaşlarımız için ilham veren ve akla ilk gelen küresel partner olmak stratejimiz, bu vizyonumuzu tamamlıyor.
 
Kendi dijitalleşme yolculuğumuz, markalarımıza sunduğumuz hizmetlerde etki sahibi oluyor. Uçtan uca dijital pazarlama çözümlerimiz ve hizmetlerimizle markalarımıza tüm ülkelerde küresel olarak rekabet etme ve sınırlarını genişletme seçeneği sunuyoruz.
 
Yurt dışında reklam ve medya satın alma tecrübemizin yanına, e-ihracat deneyimine ve spesifik olarak dünyanın en büyük platformlarından Amazon ve AliExpress uzmanlığına sahip yepyeni bir ekip oluşturduk.
 
“İhracatçıların Ajansı” konumlanmamız markalarımıza önemli bir avantaj olarak dönmeye başladı. Amazon’un resmi partner ajansı ve servis sağlayıcısı olarak aynı zamanda Google ve Facebook gibi diğer tüm dijital reklam servislerini globalde verme özelliğini taşıyan Türkiye’deki ilk ve tek ajansız.
 
Çalışan deneyimi odaklı yaklaşımımızla iş yeri kültürünü ve çalışan deneyimini ölçümlemede dünyanın uzman otoritesi kabul edilen Great Place to Work Enstitüsü tarafından yapılan güven analizi sonucunda kendi kategorimizde Türkiye’nin en iyi işvereni olarak “Harika İş Yeri” sertifikasını almaya hak kazandık. Bu sertifikaya sahip ilk ve tek medya ajansı olarak çalışan deneyimi konusunda bir ilke imza atmış olduk.
 
Çalıştığı markalara verdiği destek ve ekosistemin gelişimine yaptığı katkılar sayesinde reklam veren ve ajanslar için uluslararası bir otorite ve bir referans kaynağı olan WARC tarafından 2021’de “Dünyada Yılın En Etkili Dijital Ajansı” seçilmemiz ise, geride bıraktığımız yıl en değerli başarılarımızdan oldu.
 
Ticaretin online platforma kayması ve e-ihracat noktasında artan ihtiyaçlar için Ingage nasıl bir rol üstleniyor?
İnternet, reklam ve pazarlama dünyasını da baştan aşağıya yeniledi. En küçük üreticiler dahil olmak üzere her işletme fiziksel sınır tanımadan potansiyel müşterilerine ulaşıyor ve gelişmiş tedarik zinciri ve lojistik hizmetleri sayesinde dünyanın her yerine ürünlerini gönderebiliyor.
 
Büyüme hızında önemli ivme yakalayan online pazaryerleri ile birlikte; küçük, orta ve büyük şirketler ürün veya hizmetlerini fiziksel mağazalarda bulundurmaksızın dijital ortamda dünyadaki tüm ülkelerden insanlara ulaştırma yolunda başarılı bir adım attı. Bu durumda dijital pazarlamanın önemi daha da artmış oldu.
 
Ingage; “İhracatçıların Ajansı” olma misyonuyla; yurt dışında büyümek, marka bilinirliği kazanmak ve e-ihracata yatırım yapmak isteyen markaların taleplerini yenilikçi çözümlerle karşılayarak onların bu süreçte en önemli çözüm ortağı oldu.
 
Bu doğrultuda oluşturduğumuz benzersiz iş modelimizle markalarımızın gerek yurt içi, gerekse yurt dışındaki operasyonlarını genişletmelerindeki en büyük destekçisi olarak Türkiye ekonomisine katkıda bulunuyoruz.
 
Avrupa’daki iş ortaklarımız için yakın kıyıdaki çözüm ortağı olma hedefiyle “Near Shore Hub” projemiz kapsamında İstanbul’dan doğrudan hizmet vereceğiz. Hem iş gücü hem de iş kalitesi olarak sektörümüzde en iyi fayda ve performans sunan ülkelerden biriyiz.
 
TÜM EŞİTLİKLERDEN YANA DURUŞUYLA SEKTÖRÜN ÖNCÜLERİNDEN
 
Dijital pazarlama sektöründe kadın lider olmak nasıl bir deneyim?
 
Teknolojinin her alanında kadınları daha fazla görmek beni çok mutlu ediyor. Her geçen gün yönetici kademesindeki kadın sayısının artışını da memnuniyetle gözlemliyorum. Dijital pazarlama dünyasında ve iş hayatının genelinde cinsiyetin değil; öz disiplinin, çalışmanın ve takım birliğinin değerine daha fazla inanıyorum.
 
Kadın bir yönetici olarak toplumsal cinsiyet eşitliği konusunda projelerde yer almaya önem veriyorum. 2020 ve 2021 yıllarında Ekonomist Dergisi tarafından açıklanan araştırma sonucunda, sektöründe fark yaratan çok değerli kadın liderler ile Türkiye’nin En Güçlü 50 Kadın CEO’su listesine seçilmiş olmaktan onur duyuyorum.
 
Ayrıca tamamı kadınlardan oluşan jürisiyle, tüketicide en çok yankı uyandıran kampanyaların yarıştığı Gerety Awards’ta bu yıl All-Star Jürisi’ne Türkiye’yi temsilen davet edilmek de benim için mutluluk verici gelişmelerden biri oldu.
 
Son dönemde teknoloji dünyasında kadınların potansiyellerinin keşfedilmesi, fırsat ve toplumsal cinsiyet eşitliğinin sağlanarak sektörde faaliyet gösteren kadın sayısının artırılması ve toplumsal kalkınmanın desteklenmesi amacıyla sürdürülebilir bir ekonomi yaratmak adına tüm şirketlere büyük görevler düşüyor.
 
Ingage olarak sadece kadın-erkek eşitliğinde değil, tüm eşitliklerden yana duruşumuz ile sektörümüzün öncülerinden olmaktan gurur duyuyoruz. Bünyemizde toplam kadın çalışan sayısı oranımız yüzde 53, yönetim ekibimizdeki kadın yönetici oranı ise yüzde 61.
 
Kadın çoğunluğumuz, aynı zamanda yeni mezun kadın bireylere de gelecekleri için bir rol model olma fırsatı sunuyor. Dijitalin içinde doğan bir şirket olarak yeni mezun kadın bireyleri hem teknolojinin ritmine ayak uydurmasını sağlıyor hem de iş dünyasındaki kadın görünürlüğünü destekleyerek sektörümüze armağan edeceğimiz kadın yöneticilere cesaret veriyoruz.
 
Dengeli istihdam politikamız ile toplumsal cinsiyet eşitliği konusundaki sorumluluklarımızın bilincinde olarak yönetim biçimimizi şekillendiriyoruz.
 
KOLEKTİF YAKLAŞIMLI LİDERLİK
 
Şirketinizin liderlik rollerinin dağılımında nasıl bir yaklaşımı var?
 
Çalışanlarımız, paydaşlarımız, markalarımız ve nihai tüketici için insan faktörünü yönetimde daima öncelik olarak belirledik. Pandemi döneminde de böyle oldu, sonraki dönemde de perspektifimiz bu yönde olacak. Mutlu çalışan ile mutlu müşteri ve paydaş denklemini sağlayan ortamı sürekli hale getirdik.
 
İşimizin dijital ağırlıklı olması elbette bizim için büyük bir şans. Hazır bir sistemimiz olduğu için hiç zorlanmadan uzaktan ve hibrit çalışma sistemine adapte olmayı başardık. “Dijital CEO” bakışıyla ekibimi yönetmeye gayret ettim ve diğer yönetici arkadaşlarımın da bu motivasyonundan çok memnunum. Geleceğin çalışma ve yönetim modelini kuran jenerasyon olmamız büyük bir şans.
 
Dilerim ki,  bu yaşadığımız son pandemi olur ve yönetim anlayışımızı belirleyen unsur kolektif yaklaşımlı liderlik olarak devam eder.
 
 
YURT DIŞINDA BÜYÜME HEDEFİ
 
2022 yılı hedefleriniz nasıl?
 
Markalarımıza uluslararası rekabet avantajı kazandıracak çözümler üzerinde çalışmalarımızı derinleştiriyoruz. Yeni ürün ve hizmetler, kültür ve değer çalışması, ülkemize katma değer sağlayacak yeni mezun arkadaşlarımızı sektöre kazandıracağımız DigiLab projemiz ve yurt dışında büyüme hedeflerimiz öncelikli ana başlıklarımız arasında yer alıyor.
 
2020’den itibaren e-ticarete ağırlık veren markalarımızın 2022 planları arasında e-ihracatın önemi artıyor. Trendlere uygun biçimde çözümlerimizi geliştirip, 360 derece hizmet anlayışımızı idealimize yaklaştıracağız.
“2022’nin yükselme yılı olmasını hayal ediyoruz.”
Geleceğe yön veren teknolojiler WIN Eurasia 2022 Fuarı ile İstanbul’da
İnsanı odağına alan Doğuş, teknolojik gelişimi destekliyor
Aktif Bank finansal çözümleriyle tüm “evren”leri kapsıyor
KFC Türkiye akılcı büyümeyle bölgesinde birinci
Sanayide kişi başına üretim endeksinde ilk çeyrekte yüzde 4,1 artış
TÜBİTAK, geliştirdiği Kovid-19'a karşı koruyucu çiğneme tableti teknolojisinin lisans ihalesine çıkacak
TOBB onaylı sanayi kapasite raporu sayısında azalma
Hazine ve Maliye Bakanlığı'ndan "Serbest piyasa kurallarından taviz verilmeden TL kullanımının cazibesi artırılacak" mesajı
Eşitlikçi çalışma ortamı Galata Taşımacılık’ın kurumsal duruşu
Ingage, benzersiz iş modeliyle markaları rekabete hazırlıyor
Rüzgar enerjisinde 10 yılda 14 milyar avro yatırım
İhracat ve ithalat birim değer endeksleri nisanda artış kaydetti
İşsizlik oranı nisanda yüzde 11,3’e ulaştı
Enerji verimliliği, küresel enerji krizinden "acil çıkışın" yolu
Fitch, büyüme tahminini küresel ekonomi için düşürürken Türkiye için yükseltti
Halkbank'tan Yeşil Enerji Kredi Paketi ile sürdürülebilirliğe katkı
Dünya çapında bir krize karşı küresel gıda ticareti sisteminin korunması çağrısı
Tarım ÜFE mayısta aylık yüzde 16’yı aşarken, yıllık yüzde 155’e dayandı
Nisan ayında ücretli çalışan sayısında aylık bazda düşüş, yıllık bazda artış
Türkiye'nin en hızlı büyüyen 100 şirketi belirlenecek
Türkiye’nin üretim ve satış değerlerine ilişkin istatistikler açıklandı
Türkiye’nin, enerji dönüşümünde 2030’a kadar 135 milyar dolarlık yatırım ihtiyacı var.
Kozmetik pazarında her yıl ortalama yüzde 10 büyüme
Fintekler finansal suçlara karşı Sanction Scanner’a güveniyor